Tähän asti maanantait ovat vain parantuneet vuoden edetessä. No nyt sitten se loppui, paska maanantai. Yöunet vähäisiä, flunssaa ehkä vielä vähän jäljellä, loskaa tulee niskaan ja yks juttu sai eilen käänteen ikävämpään.
No kaipa sitä tästä, tulis jo se kesä niin olis helpompaa, kun kelikin suosisi.
Mitään räntää sada, harmaata mutta ei sada. Tänää luvassa pirskeet (safkaa, kakkua ja kahvia) illasta saa kitkoilla liukastella takas himaan päin. Hauskuutta jo valmiiksi toi iltanen/öinen ajo.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Keskiviikoksi kahden erimerkkisen auton koeajot. Hintaeroa noilla on vajaat 20k€.
Keskiviikkona teen kuitenkin päätöksen jommasta kummasta. Arvatenkin otan pidemmän velkavankeuden
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
exsu kirjoitti:Tarkoitus oli siis kysyä, että mitä hitsiä?
Road trip.
Kaveri talvilomalla, tylsistyy ja päätettiin lähteä poikkeen pohjosessa. Ei ole suunnitelmaa sen kummosempaa mutta ei ole aikaa olla reissussa kuin torstaihin asti.
Tässä mitää sen ihmeellisenpää ole.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Noh, nyt vähän murua rinnan alle ja seuraavalla setillä punnerrusmasiina käyntiin. Paikkakunnan vastuuopettajaki on kuulema selvinnyt hengissä, ei ollunna infarkti vaan sydänpussi/lihastulehdus.
En siis vieläkään päässyt viralliseksi kalifiksi, lol (enkä halua, toimit. huom., kun on useampi seura raahattavana, loppuupi aika. Varakalifina hyvä olla)
Vai hommaisiko sittenkin Saksasta siellä esittelyautona olleen laitoksen?
Tiedustelut on jo vetämässä. Sen pitää sitten maksaa arvioimieni verojen jälkeen 15k€ vähemmän kuin uusi täällä, muuten sen hinta on enemmän kuin vastaavasta täällä saatava. Muutenhan tolla ei juurikaan ole merkitystä (koska halvempi) paitsi jos pitää alkaa etsimään, pakko myynnin takia, käypää arvoa vuoden sisään hankinnasta.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vesper kirjoitti:Yäk mikä keli, lähden Lontooseen!
Mites kämpän hankkiminen sieltäpäin?
Ei kannata! Nytkin oli huone apgreidattu, pöydällä odotti kortti hotellin GM:lta ja kirjekuoressa oli myyntijohtajalta drinkkilippuja aulabaaria varten
Pulkannaru kirjoitti:Vai hommaisiko sittenkin Saksasta siellä esittelyautona olleen laitoksen?
Tiedustelut on jo vetämässä. Sen pitää sitten maksaa arvioimieni verojen jälkeen 15k€ vähemmän kuin uusi täällä, muuten sen hinta on enemmän kuin vastaavasta täällä saatava. Muutenhan tolla ei juurikaan ole merkitystä (koska halvempi) paitsi jos pitää alkaa etsimään, pakko myynnin takia, käypää arvoa vuoden sisään hankinnasta.
-
Rauno Räsänen: