Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:Kannattaa mennä sinne pysäkille kuolaamaan niitä muita, niin ei tarvitse täällä vinkua muiden seisokeille.
Kiitti. Hassuna yhteensattumana noin muuten tuossa juuri taannoin kävikin. Ei mennyt seisokki hukkaan!
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Viesti Kirjoittaja Sola »

Bluntly kirjoitti:No mites tämä misu?
Jostain syystä mun on pakko vaan tuijottaa sen tissejä :shock:
Erittäin häiritsevää jos yrittää jumpata ton Bodyrokkauksen tahtiin!
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1188
Liittynyt: 17.12.2011 23:09

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Sola kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:No mites tämä misu?
Jostain syystä mun on pakko vaan tuijottaa sen tissejä :shock:
Tissit sikseen mutta juma mikä vatsa :h:
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kuulostaa ihan pokevideolta; ähkimistä ja aksenttienglantia.
Work like a captain, play like a pirate.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ jos se vaakkuu kuin ankka
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti:^ Miten sä nyt tuon kaukorakkautesi kohteen puolesta niin hermostuit, että pitää mennä johonkin henkilökohtaisuuksiin? Outoa, sano.
Hermostuin? Ei sentään. Kunhan nyt suutani soitan. ´
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Zuzana on mun idoli! Tosin en ole tainnut kertaakaan tehdä noita harjoituksia.... Nykyään BodyRockissa jumppaa Lisa Marie: http://youtu.be/68KhO2M4_xU
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kun töllön anti on lapsiperheessä mikä on, on lastenohjelman juontajan virikkyydellä luonnollisesti rotevasti painoarvoa. Tämä pitää ymmärtää. Kyllä tuo ko. täti on riittävän nätti ja siis flirtti ansaitakseen positiivisen huomionsa. Ei tuon tasoisia juontotätejä oikein taajuuksilla tällä hetkellä muita ole. Koska tämä on tilanne, niin parjaatte parasta. Parasta voi parjata, muttei pidä kïeltäytyä ymmärtämästä sitä lähtökohtaa ja niitä taikalaseja, joiden läpi perheenisä häntä väijyy.

Kuka ei edellekään ymmärrä?
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Lolita kirjoitti:Nykyään BodyRockissa jumppaa Lisa Marie: http://youtu.be/68KhO2M4_xU
:?
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kuka ei edellekään ymmärrä?
Ne joille seksikkyys on kasa Hustler-tason malleja?

No ei vaan. Onhan sitä meillä kaikilla omat pervoutensa. Manaaja kuolasi taannoin Elina Viitasta, ja minä en tunkisi siihen elähtäneeseen pubiruusuun kikkeliäni vaikka se ois vimonen naaras päällä maan.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:elähtäneeseen pubiruusuun
Oivoi. Kyllä on nyt jonkun hajutonta ja mautonta virtuaalivaippahuoltoa verisesti loukattu.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:
masa kirjoitti:elähtäneeseen pubiruusuun
Oivoi. Kyllä on nyt jonkun hajutonta ja mautonta virtuaalivaippahuoltoa verisesti loukattu.
Ööö siis sinähän tässä nyt näytät loukkaantuvan :shock:
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
masa kirjoitti:elähtäneeseen pubiruusuun
Oivoi. Kyllä on nyt jonkun hajutonta ja mautonta virtuaalivaippahuoltoa verisesti loukattu.
Ööö siis sinähän tässä nyt näytät loukkaantuvan :shock:
Sulla on kyllä viime aikoina ollut aika jännästi tää sama tyyli nyt käytössä vähän kaikkien kanssa. Flippaat jostain neutraalista mitä joku sanoo, hyökkäät aina henkilökohtaisuuksin asti porukkaa vastaan ja sitten kun sulle sanotaan että ota pieni chillpill niin ihmettelet kun muut mielestäsi loukkaantuvat verisesti tai raivoavat hallitsemattomasti sua kohtaan. Ei näin.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti: Sulla on kyllä viime aikoina ollut aika jännästi tää sama tyyli nyt käytössä vähän kaikkien kanssa. Flippaat jostain neutraalista mitä joku sanoo, hyökkäät aina henkilökohtaisuuksin asti porukkaa vastaan ja sitten kun sulle sanotaan että ota pieni chillpill niin ihmettelet kun muut mielestäsi loukkaantuvat verisesti tai raivoavat hallitsemattomasti sua kohtaan. Ei näin.

Aika huikea diagnoosi jälleen kerran. Olen sanaton.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Viesti Kirjoittaja Sola »

Lolita kirjoitti:Zuzana on mun idoli! Tosin en ole tainnut kertaakaan tehdä noita harjoituksia.... Nykyään BodyRockissa jumppaa Lisa Marie: http://youtu.be/68KhO2M4_xU
Kyllä Zuzana on pantav.. eikäku parempi!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Manaaja kirjoitti: Sulla on kyllä viime aikoina ollut aika jännästi tää sama tyyli nyt käytössä vähän kaikkien kanssa.
Ainahan se on ollu. Siks esim. mä en ikinä viitsi laittaa masalle edes mitään ihan täysin hyväntahtosta läppää. En yhtään tykkää noin aggressiivisista ihmisistä, jotka viä vääntää kaikki asiat ihan päälaelleen ja täysin eri aiheisiin.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Lapitii kirjoitti: Ainahan se on ollu. Siks esim. mä en ikinä viitsi laittaa masalle edes mitään ihan täysin hyväntahtosta läppää. En yhtään tykkää noin aggressiivisista ihmisistä, jotka viä vääntää kaikki asiat ihan päälaelleen ja täysin eri aiheisiin.

Dramaattinen kaksiviikkoinen. Ensin Gattaca ilmoittaa inhoavansa minua ja nyt sinäkin. Olen niin järkyttynyt että voisin itkeä :cry:
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Manaaja kirjoitti:
masa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Oivoi. Kyllä on nyt jonkun hajutonta ja mautonta virtuaalivaippahuoltoa verisesti loukattu.
Ööö siis sinähän tässä nyt näytät loukkaantuvan :shock:
Sulla on kyllä viime aikoina ollut aika jännästi tää sama tyyli nyt käytössä vähän kaikkien kanssa. Flippaat jostain neutraalista mitä joku sanoo, hyökkäät aina henkilökohtaisuuksin asti porukkaa vastaan ja sitten kun sulle sanotaan että ota pieni chillpill niin ihmettelet kun muut mielestäsi loukkaantuvat verisesti tai raivoavat hallitsemattomasti sua kohtaan. Ei näin.
Tässä komppaan nyt Manalaa.

Minusta on näyttänyt ja tuntunut siltä, että monissa keskusteluissa masa on vastannut neutraaleihin asioihin ärhäkkään tuntuisesti - mutta olen olettanut sen olevan jotain kommunikaation tulkintavirhettä, jossa taustalla voi olla mitä tahansa.

Mutta siis pointtina, minulle on syntynyt vaikutelma - että masa on ollut viime aikoina äkkipikaisempi kuin ennen. Ja tätä olen itsekseni ihmetellyt, koska masa on ollut myös lupsakka läpänheittäjä.

Ja siis masalle vielä painotuksena: en sano että olet tai olisit tehnyt mitään, vaan sitä että millainen vaikutelma minulle on keskusteluista tullut.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Toi teidän diagnosointitarpeenne ja sormella osoittelu on jotenkin hellyyttävää. Tuleeko teille jotenkin ylevä olo siitä?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Haluan käyttää tämän tilaisuuden sanoakseni, että Te olette kaikki väärässä. :) (paitsi masa Kaisan osalta)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saira »

huima kirjoitti:
masa kirjoitti:
:rofl:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:Haluan käyttää tämän tilaisuuden sanoakseni, että Te olette kaikki väärässä. :) (paitsi masa Kaisan osalta)
Sanoisin, että te olette kaikki hulluja, paitsi minä, joka olen appelsiini!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Miksi tämä ketju muuttui masan panemiseksi?
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eikun masa-appelsiinin kuorimiseksi.

Käveli edessä sen verran muodokkaalla ahterilla varustettu naisihminen, että teki mieli vaihtaa kävelysuunnitelmaa. Lopulta burgeri voitti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ eli panisit burgeria?
Came here for school, graduated to the high life
Vastaa Viestiin