Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Kännin pääsee ehkä tsekkaan vasta huomenna, koska reggaeton & zumba aamusella. Toisaalta, tänään tulis Pasi-radio eikä sen kuuntelu oo selväpäisen ihmisen hommaa... Jaa-a, jää nähtäväks. En ookaa dokannu perjantaina varmaa puoleen vuoteen, nii... hmm.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

exPertti kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Terqqi salilta, zumba ja puntti done ja hilipasen Alkoon (en oo sillekää allerkine)!
Kuulostaa kivalta.

Zumba, check
Punttisali, check
Alko, check
Känni,...
älä oo sairas ei ne sulle oo, yksillä 50v päivillä oli pari brassitypykkää zumbaa opetttamassa, tytöillä oli hyvin zumbaamiseen sopivat ruodot ja muodot, caramba! Isot tissit ja leveät pyöreät lantiot.. :shock: 8)

Huomenna tallinnaan titustuu aitoihin koduoluisiin wanhassa kaupungissa, koko päivän iloisen..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Lapitii kirjoitti:Kännin pääsee ehkä tsekkaan vasta huomenna, koska reggaeton & zumba aamusella. Toisaalta, tänään tulis Pasi-radio eikä sen kuuntelu oo selväpäisen ihmisen hommaa... Jaa-a, jää nähtäväks. En ookaa dokannu perjantaina varmaa puoleen vuoteen, nii... hmm.
Sinulla on toimiva kunto-ohjelma, jos kännikin on ajoitettu. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:Sinulla on toimiva kunto-ohjelma, jos kännikin on ajoitettu. :)
Tämä on tätä elävintä kansanviisautta! Ulkomaalaiset tuttavani ovat sitä mieltä, että suomalaisten eriskummallisen luonteen tavoittaa parhaiten tämä lievästi sanottuna erikoinen tapa yhdistää ördäilevä ääliöjuominen kohtalaisen anaaliseen täsmällisyyskulttuuriin ja systemaattisuuteen: vain Suomessa krapulatkin suunnitellaan kalenteriin.
- Tavattaisko ens sunnuntaina aamupäivästä?
- Ootas mä katon, juu, ei se käy, mulla on silloin aika paha darra.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Sinulla on toimiva kunto-ohjelma, jos kännikin on ajoitettu. :)
Tämä on tätä elävintä kansanviisautta! Ulkomaalaiset tuttavani ovat sitä mieltä, että suomalaisten eriskummallisen luonteen tavoittaa parhaiten tämä lievästi sanottuna erikoinen tapa yhdistää ördäilevä ääliöjuominen kohtalaisen anaaliseen täsmällisyyskulttuuriin ja systemaattisuuteen: vain Suomessa krapulatkin suunnitellaan kalenteriin.
- Tavattaisko ens sunnuntaina aamupäivästä?
- Ootas mä katon, juu, ei se käy, mulla on silloin aika paha darra.
No daah!

Tero Vaara on tässä suhteessa idolini. Hänhän suunnitteli ainakin aikoinaan muutaman päivän ryyppyputketkin time manager-ohjelmalla muun ohjelman sekaan pedantisti.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

urpiainen kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Sinulla on toimiva kunto-ohjelma, jos kännikin on ajoitettu. :)
Tämä on tätä elävintä kansanviisautta! Ulkomaalaiset tuttavani ovat sitä mieltä, että suomalaisten eriskummallisen luonteen tavoittaa parhaiten tämä lievästi sanottuna erikoinen tapa yhdistää ördäilevä ääliöjuominen kohtalaisen anaaliseen täsmällisyyskulttuuriin ja systemaattisuuteen: vain Suomessa krapulatkin suunnitellaan kalenteriin.
- Tavattaisko ens sunnuntaina aamupäivästä?
- Ootas mä katon, juu, ei se käy, mulla on silloin aika paha darra.
Krapula on köyhien juttu ja vältettävissä asianmukaisella juomisella.

Otto on aloitettava rankasti ja chillailtava loppua kohden unohtamatta kiinteämpää ravinnetta.
Viimeksi muokannut Niba, 09.03.2012 15:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

urpiainen kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Sinulla on toimiva kunto-ohjelma, jos kännikin on ajoitettu. :)
Tämä on tätä elävintä kansanviisautta! Ulkomaalaiset tuttavani ovat sitä mieltä, että suomalaisten eriskummallisen luonteen tavoittaa parhaiten tämä lievästi sanottuna erikoinen tapa yhdistää ördäilevä ääliöjuominen kohtalaisen anaaliseen täsmällisyyskulttuuriin ja systemaattisuuteen: vain Suomessa krapulatkin suunnitellaan kalenteriin.
- Tavattaisko ens sunnuntaina aamupäivästä?
- Ootas mä katon, juu, ei se käy, mulla on silloin aika paha darra.
Se vaatii tietyn määrän pahoja darroja tajuta, että se seuraava päivä pitää plänätä vähän eri tavalla.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:Tero Vaara on idolini.
Jouduin googlaamaan, että kukas se tällainen sankari on. Harmikseni sain selville, että kyseessä lienee Mamban laulaja. Autuasta muistamattomuuttani kaiholla kaivaten suoritin sitten introspektiivisen eksperimentin, ja koetin muistella, mikä onkaan Yön laulajan nimi. Ilokseni en saa sitä päähäni! Toisin sanoen, ennen kuin viestisi sai minut googlaamaan T. Vaaran, elin jonkinlaisessa armollisessa vapautuksessa Suomi-rockin pahimmista kirouksista. Viestisi kautta jouduin kuitenkin taas ottamaan osani tästä kollektiivisesta perisynnistä kantaakseni. Minkä teit.

Ja tämä muuten sopii suoraan ketjun aiheeseen!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Sinulla on toimiva kunto-ohjelma, jos kännikin on ajoitettu. :)
Tämä on tätä elävintä kansanviisautta! Ulkomaalaiset tuttavani ovat sitä mieltä, että suomalaisten eriskummallisen luonteen tavoittaa parhaiten tämä lievästi sanottuna erikoinen tapa yhdistää ördäilevä ääliöjuominen kohtalaisen anaaliseen täsmällisyyskulttuuriin ja systemaattisuuteen: vain Suomessa krapulatkin suunnitellaan kalenteriin.
- Tavattaisko ens sunnuntaina aamupäivästä?
- Ootas mä katon, juu, ei se käy, mulla on silloin aika paha darra.
Niin, muualla vaan ihan reilusti perutaan sovitut menot tai ollaan "sairaita."
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

exPertti kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Kännin pääsee ehkä tsekkaan vasta huomenna, koska reggaeton & zumba aamusella. Toisaalta, tänään tulis Pasi-radio eikä sen kuuntelu oo selväpäisen ihmisen hommaa... Jaa-a, jää nähtäväks. En ookaa dokannu perjantaina varmaa puoleen vuoteen, nii... hmm.
Sinulla on toimiva kunto-ohjelma, jos kännikin on ajoitettu. :)
Joo. Äijä tästä kyllä on vähän marissu, kun ei musta oikein oo enää perjantaisin kaatosuraks. Ja nyt kun kerrankin oisin valmis missaan lavvantaitanssulot, herra on vissiin semineerannu Microsoftin hoteissa niin huolella että taitaa olla täysin kyvytön. =P

Edit: Itse asiassa tämäkin on kalkuleerattu sportin mukaan; jos jassan salille vasta ti enkä ma - kuten yleensä tenuteltua käy - tulee liian rankka loppuviikko.

E2: kappas pupuseni kilautti ja käski alkaa kiskoon pohjia, no ok minähän tottelen! Valkkari on paras palkkari! <3
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Lapitii kirjoitti:E2: kappas pupuseni kilautti ja käski alkaa kiskoon pohjia, no ok minähän tottelen! Valkkari on paras palkkari! <3
Oh, sinä olet tottelevainen narttu. :)
Came here for school, graduated to the high life
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tein bluntlyt eli kermaa loheen lisätessä unohdin uunivuoan tulleen juuri uunista ja tartuin siihen paljain käsin. En vieläkään ymmärrä tätä kämmiä, en vaikka kausi on pitkä ja virheitä sattuu kaikille.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Otsalohkossa räkää, poskiontelossa räkää.
Lekuri suositti korvaläägäriä ja punktiota, tosi kivaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumiz kirjoitti:Otsalohkossa räkää, poskiontelossa räkää.
Lekuri suositti korvaläägäriä ja punktiota, tosi kivaa.
Pyydät sen sun hoitos hoivaamaan. Rakastunut nainen tekee mitä vaan.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aivastaminen tai kakominen käynnistää päänsäryn. Ei kiva.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Viesti Kirjoittaja Sola »

Kohta vuoden kestänyt hartiajumi/käden puutuminen vituttaa. Oon kokeillut fysioterapiat, hieronnat sekä kiropraktikot. Vihdoin sain lähetteen hermoratatutkimukseen. Jei. Jos ei ole hermopinne tms niin onpahan se ainakin suljettu pois :)
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Elohiiri silmässä jo pitkälti toista viikkoo. Siis niinku häh. =D Eilen ilmeni hassu yhteensattuma - armaallani tasan sama vaiva suurinpiirtein tasan saman ajan. Ei oltu nähty niin viekkareita varmaan. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 15:06

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Alakuloisuus. Ei pitäis juoda masennuslääkepotilaan.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 15:06

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Miks mä en ikinä tunnu täysin parantuvan tästä fakin masennuksesta?
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 15:06

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Mulla on ihan hirvee olo eikä just nyt ketään, jolle puhua asiasta. Pakko kaataa tätä tänne. Älkää hyökätkö. Näen terapeutinkin vasta viikon päästä. Onneksi mulla on hätäpameja ja voin ottaa puolikkaan tabletin sitä ihmeainetta, mutta pitäis varmaan yrittää sinnitellä pari tuntia ja ottaa vasta nukkumaan käydessä. Mutta ei mikään fakin rakkausromaanin luku nyt auta. Syytän Brontën sisaruksia ja itseäni tietty kans, mutta en mitenkään näköjään kykene tuntemaan edes pientä ihastusta ilman suunnatonta tuskaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Mulla on pahoja tilanteita varten relaksantteja. Niitä kun vetää kunnon satsin, nukkuu kyllä aamuun asti. Joskus on parempi vaan nukkua, jos kovasti ahittaa. Koitas kestää.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Jos se mustamuumiolla vain mulkun puutetta on, niin onhan minullakin ihan käypänen peli. Näissä asioissa ei vaan "tasoisuudet" useinkaan sovi yhteen kumpaankaan suuntaan. Äh, plääh, kohta mustamuumio kumminkin saa kyrpää, vaikka nyt on niiiiin masentunut. (Ilkeetuhmaminä)
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 15:06

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Kiitos. En kyllä uskalla ottaa enemmän kuin puolikkaan, kun mun kokemus tästä koko purkillisesta rajoittuu tähän mennessä yhteen puolikkaaseen. Vituttaa, kun vielä pitkään oli parempi olo kuin aikuihin ja nyt mä oon taas täyttä vauhtia ajamassa päin seinää niin kuin toissa syksynä.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

^No höh, ota nyt vaan sellainen pampula, kunnet kerran tavaksesi niitä imuroi. Siksi ne sulle on varmaan kirjoitettu että selviit pahimmista hetkistä. Satunnaisesti otettuna ne on ihan vaarattomia. Kurja kuulla, että menee heikosti just nyt. Alkoholi on huono aine silloin kun ahistaa valmiiksi, tiedän omastakin kokemuksesta. Voi olla et parin päivän tai viikon päästä helppaa jo isoksi osaksi kun aivokemia tasapainottuu juomisesta. Tsemppiä!
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 15:06

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Ei se nyt taikonutkaan mua uneen, mutta rauhoitti kumminkin.
Vastaa Viestiin