...ja kohta se jo jää eläkkeelle.Kiukkutipu kirjoitti:Lapsi ilmoitettu ekaluokalle.
Mihin tää aika katoaa...?
Ohramallas Tiistai
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Ilmeisesti:Pulkannaru kirjoitti:^
Muistithan himoita kassaneitiä?!
http://m.hs.fi/inf/infomo;jsessionid=C5 ... 5557097074
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Sinunko vastuulla se yhteisen laatuajan järjestäminen on?Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ei mennyt ilta kuten suunnittelin. Itse asiassa oli perhis vaimon kanssa, koska olen itserakas kusipää, en tue häntä, enkä ole järjestänyt yhteistä aikaa yms.
SIKA!

Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
En juuri tarvitse naistenlehtien lanseeraamaa laatuaikaa puolison kanssa, koska olemme muutoin kuin töissä ollessani paljon yhdessä. Leikimme lastenkin kanssa usein yhdessä. Se on kummankin mielestä mukavaa. Vaimo tarvitsee kuitenkin enemmän ja olen lupanut enemmän antaa. Nyt kuitenkin en ole yksinkertaisesti ehtinyt ja jaksanut yhteistä aikaa osaltani järjestää. Näitäkin asioita voi ja pitää sopia, jotta erilaiset tarpeet tulee huomioiduksi riittävästi. Luonnollisesti se on minä, jota syyllistetään, koska laatuaikatarpeeni ja sitä kautta suoritukseni on paljon vaatimattomampi. Ei auta vaikka vetoa hankalaan elämäntilanteeseen, vaimo kun ehdottomasti tarvitsee laatuajan. Ymmärrän häntä, vaikka pidänkin häntä liian vaativana.annepa kirjoitti:Sinunko vastuulla se yhteisen laatuajan järjestäminen on? SIKA!
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Ylermi Ylihankala kirjoitti: Luonnollisesti se on minä, jota syyllistetään, koska laatuaikatarpeeni ja sitä kautta suoritukseni on paljon vaatimattomampi. Ei auta vaikka vetoa hankalaan elämäntilanteeseen, vaimo kun ehdottomasti tarvitsee laatuajan. Ymmärrän häntä, vaikka pidänkin häntä liian vaativana.
Sivu miehen elämästä.
-
- Kitisijä
Avatkaa mulle vähän tuota "kahdenkeskinen laatuaika" -käsitettä. Mitä se sellainen oikein pitää sisällään?
(kun mun mielestä ainoa mahdollinen laatuaika on sitä, että saa olla aivan yksin ilman _ketään_ häiritsemässä puuhasteluja tai miettimisiä)
(kun mun mielestä ainoa mahdollinen laatuaika on sitä, että saa olla aivan yksin ilman _ketään_ häiritsemässä puuhasteluja tai miettimisiä)
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
-
- Kitisijä
Halitaan, samikset.Kiukkutipu kirjoitti:Avatkaa mulle vähän tuota "kahdenkeskinen laatuaika" -käsitettä. Mitä se sellainen oikein pitää sisällään?
Joskus vitsailtiin, että parisuhteessa olevan miehen laatuaikaa on työmatka omalla autolla molempiin suuntiin. Saa itse valita kuunteleeko radiota ja mitä kuuntelee jne jne.
Came here for school, graduated to the high life
Niin tuntuma yleisestä naiskäsityksestä laatuajasta (siitä kahdenkeskisestä) on, että tehdään jotakin rakkaussuhdetta mielettömän ylikliseisesti korostavaa toimintaa kahdessa.
Rusettipyörintää sylikkäin kylpylän altaassa ajautuen hallitsemattomaan suuteloon, kädestä kiinni pitämistä ruokaravintolassa jossa kuiskitaan matalalla äänellä suuria rakkauden sanoja....
Rusettipyörintää sylikkäin kylpylän altaassa ajautuen hallitsemattomaan suuteloon, kädestä kiinni pitämistä ruokaravintolassa jossa kuiskitaan matalalla äänellä suuria rakkauden sanoja....
Kiukkutipu kirjoitti:(kun mun mielestä ainoa mahdollinen laatuaika on sitä, että saa olla aivan yksin ilman _ketään_ häiritsemässä puuhasteluja tai miettimisiä)
Onhan tuokin laatuaikaa, mutta ei se voita sitä fiilistä joka tulee hyvällä porukalla järjestetystä eräreisusta joko kalastellen tai metsästellen. Se on mun paras laatuaika.
exPertti kirjoitti:Niin tuntuma yleisestä naiskäsityksestä laatuajasta (siitä kahdenkeskisestä) on, että tehdään jotakin rakkaussuhdetta mielettömän ylikliseisesti korostavaa toimintaa kahdessa.
Hyi saatana mikä painajainen.
-
- Kitisijä
Pahinta tässä on se, että naiselle tämän kaltainen romantiikka määrittää koko parisuhteen. Se on naisen mielestä The Mittari. Vaikka muuten suoriutuisi hyvin, niin se ei riitä mihinkään. Tämä voi kuulostaa ahdistuneen miehen puheelta, mutta kun juuri nyt olen sitä.exPertti kirjoitti:Niin tuntuma yleisestä naiskäsityksestä laatuajasta (siitä kahdenkeskisestä) on, että tehdään jotakin rakkaussuhdetta mielettömän ylikliseisesti korostavaa toimintaa kahdessa.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
-
- Kitisijä
Jep.masa kirjoitti:exPertti kirjoitti:Niin tuntuma yleisestä naiskäsityksestä laatuajasta (siitä kahdenkeskisestä) on, että tehdään jotakin rakkaussuhdetta mielettömän ylikliseisesti korostavaa toimintaa kahdessa.
Hyi saatana mikä painajainen.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
I feel for you.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pahinta tässä on se, että naiselle tämän kaltainen romantiikka määrittää koko parisuhteen. Se on naisen mielestä The Mittari. Vaikka muuten suoriutuisi hyvin, niin se ei riitä mihinkään. Tämä voi kuulostaa ahdistuneen miehen puheelta, mutta kun juuri nyt olen sitä.
Tuota, sä oot kai ihan vapaaehtoisesti tuollaisen kumppanin valinnut ja tietoisena siitä vienyt vihille. Aattelitko, että romantiikka lakkaa kermakakkuun ja vihkisormus on viimeinen panostus? Mun ymmärtääkseni kaikki tutkimus kertoo, että paras tapa päätyä erotilastoihin on alkaa avioparin sijasta isukiksi ja äitykiksi.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tämä voi kuulostaa ahdistuneen miehen puheelta, mutta kun juuri nyt olen sitä.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tämä voi kuulostaa ahdistuneen miehen puheelta, mutta kun juuri nyt olen sitä.
Mulla on tullut joskus sellainen fiilis, että pitäisi heittäytyä rekkikseksi joksikin aikaa, että kotona tajuttaisiin millaisia miehiä oikeasti on olemassa ja millainen "sulla on"
Olen myös huomannut että joskus totaalinen vittuntuminen em. asioihin ja vaatimuksiin palauttaa prinsessailut maanpinnalle.
So Hard kirjoitti:Tuota, sä oot kai ihan vapaaehtoisesti tuollaisen kumppanin valinnut ja tietoisena siitä vienyt vihille. Aattelitko, että romantiikka lakkaa kermakakkuun ja vihkisormus on viimeinen panostus? Mun ymmärtääkseni kaikki tutkimus kertoo, että paras tapa päätyä erotilastoihin on alkaa avioparin sijasta isukiksi ja äitykiksi.
Merkataan tämä ylös odottamaan sitä hetkeä kun kovis on naimisissa ja kahden lapsen faija.