Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriDaavid kirjoitti:tän http://www.theverge.com/

Saaminen kokonaan valmiiksi kestää n 30 sekuntia.
Automaattisesti aukeava mobiilisaitti kesti 15 sekuntia tai hieman alle iPhonella. Läppärillä koko version avaaminen kesti 17 sekuntia. En nyt olisi lainkaan niin varma, että luurisi rauta on rajoittava tekijä tuossa ajassa ja joka tapauksessa omalla kohdallani iPhonen tarjoama nopeus on samaa luokkaa kuin läppärin. En oikein keksi miten voisin vaatia luurilta enemmän kuin läppäriltä?

Harvemmin tosin selaimella tai kännykälläkään jään odottamaan muutaman sekunninkaan latausta vaan avaan saitit uusiin välilehtiin. Ainakin iLuurissa uudet sivut saa säädettyä avautumaan taustalla, joten sielllä ne sitten aikanaan ovat valmiita kun vergen 15 sekuntia on kulunut.

Toisaalta, jos saittia ei pysty selaamaan nopeasti millään laitteella minkään yhteyden yli, niin miksi lukea moista paskaa muuten kuin pakosta? Vergen jutut voivat olla ok, mutta kyllähän tuollainen leiska on tänä päivänä turhan raskas. Oletusarvohan on, että saittia pystyy käyttämään kaikilla päätelaitteilla. Itse poistin juuri maikkarin bookmarkeista, koska sen uutta leiskaa on läppärillä mahdoton silmäistä läpi nopeasti. Perinteinen blogi-muoto voi olla 'tylsä' kuten iPhonen ikonit, mutta blogimuoto toimii.

iPhone on muuten nopeampi kuin WP7.5, joten jos arvostat nopeutta, niin vaihda iPhoneen?
http://9to5mac.com/2012/01/02/iphones-b ... r-reports/
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

sivustahuutaja kirjoitti: iPhone on muuten nopeampi kuin WP7.5, joten jos arvostat nopeutta, niin vaihda iPhoneen?
http://9to5mac.com/2012/01/02/iphones-b ... r-reports/
Tarkennetaan vielä, että selaimen nopeudessa on ilmeisesti kyse enemmän softasta kuin raudasta:
http://harto.wordpress.com/2012/01/17/n ... stestissa/

Pysyn siis kannassani. Standardikokoisen tämän päivän älyluurin rauta ja mitat mahdollistavat sen käytön mitä laitteella on tarkoituskin tehdä. Softa, palvelut ja muut ovat jatkossa paljon, paljon tärkeämpää käytettävyyden ja käyttäjän saaman hyödyn kannalta kuin rauta.

Tietenkin parempi on aina parempi, mutta pitää ymmärtää että ei hitusen parempi useinkaan muuta merkittävästi laitteen luomaa arvoa. Arvoa taas ei kannata sotkea hintaan, joka muodostuu markkinoilla.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sivustahuutaja kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:tän http://www.theverge.com/

Saaminen kokonaan valmiiksi kestää n 30 sekuntia.
Automaattisesti aukeava mobiilisaitti kesti 15 sekuntia tai hieman alle iPhonella.
Kyse oli desktop version avaamisajasta. Pystyy selaamaan jo ennen 30 sekunnin aikaa, mutta ei ole valmis.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sivustahuutaja kirjoitti: Pysyn siis kannassani. Standardikokoisen tämän päivän älyluurin rauta ja mitat mahdollistavat sen käytön mitä laitteella on tarkoituskin tehdä.
Mitenkäs markkinatalousmies ei nyt tajua markkinataloutta? Jos asiakas Dave sanoo, että lisää löylyä pitäis saada, niin ei myyjä voi sanoa, että et sä halua sitä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriDaavid kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti: Pysyn siis kannassani. Standardikokoisen tämän päivän älyluurin rauta ja mitat mahdollistavat sen käytön mitä laitteella on tarkoituskin tehdä.
Mitenkäs markkinatalousmies ei nyt tajua markkinataloutta? Jos asiakas Dave sanoo, että lisää löylyä pitäis saada, niin ei myyjä voi sanoa, että et sä halua sitä.
Sinähän olet sanonut, ettet suostu maksamaan mitään. Teikäläisen willingness to pay on nolla, joten neuvon asiakasta unohtamaan friikkilääkäreiden nichen kannattamattomana. Markkinat kuuntelevat vain ja ainoastaan maksavia asiakkaita.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Kyse oli desktop version avaamisajasta. Pystyy selaamaan jo ennen 30 sekunnin aikaa, mutta ei ole valmis.
Miksi käytät luurilla desktop versiota? Eihän se desktop versio meinannut mahtua läppärin näytöllekään?

EDIT: full kesti 25 sekkaa iPhonella wlanin yli ja lopputulos oli kammottava paska. Se mobiiliversiohan oli parempi kuin full site läppärillä?
Viimeksi muokannut sivustahuutaja, 01.03.2012 14:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sivustahuutaja kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kyse oli desktop version avaamisajasta. Pystyy selaamaan jo ennen 30 sekunnin aikaa, mutta ei ole valmis.
Miksi käytät luurilla desktop versiota? Eihän se desktop versio meinannut mahtua läppärin näytöllekään?
Mä tykkään desktop versioista, kun niiden layout on musta parempi ja mobiiliversiot on monesti riisuttuja.

Luen yleensä kaikki desktop-versioina.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sivustahuutaja kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti: Pysyn siis kannassani. Standardikokoisen tämän päivän älyluurin rauta ja mitat mahdollistavat sen käytön mitä laitteella on tarkoituskin tehdä.
Mitenkäs markkinatalousmies ei nyt tajua markkinataloutta? Jos asiakas Dave sanoo, että lisää löylyä pitäis saada, niin ei myyjä voi sanoa, että et sä halua sitä.
Sinähän olet sanonut, ettet suostu maksamaan mitään. Teikäläisen willingness to pay on nolla, joten neuvon asiakasta unohtamaan friikkilääkäreiden nichen kannattamattomana. Markkinat kuuntelevat vain ja ainoastaan maksavia asiakkaita.
En kait mä oo sanonut, että maksuhalu on nolla? Mä vain haluan enemmän samaan hintaan. Sä väität, että mä en halua enempää.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriDaavid kirjoitti:En kait mä oo sanonut, että maksuhalu on nolla? Mä vain haluan enemmän samaan hintaan. Sä väität, että mä en halua enempää.
Kaikki haluavat parempaa enemmän aina ja kaikkialla. Ei tuollainen itsestäänsevyys ketään kiinnosta. Firmoja kiinnostaa se, paljonko siitä parannuksesta ollaan valmiita maksamaan ja montako maksavaa asiakasta löytyy.

Minäkin haluan sinulta enemmän lääkäröintiä samaan hintaan, mutta sinua ei varmaan vähempää voisi kiinnostaa?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Mä tykkään desktop versioista, kun niiden layout on musta parempi ja mobiiliversiot on monesti riisuttuja.

Luen yleensä kaikki desktop-versioina.
iPhone avasi desktop version 25 sekassa ja läppäri firefoxilla avasi 17 sekassa. Ero oli 7 sekuntia. En tosiaan näe markkinoilla kovin suurta tarvetta nopeammalle raudallee, vaikka tietenkin avaaminen nopeutuu kun softa kehittyy.

Kiitos muuten vergestä. Tuo mobiiliversio oli niin sairaan hyvä, että pistin saitin kännykän bookmarkkeihin. Harva appsikaan pääsee yhtä hyvään tulokseen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sivustahuutaja kirjoitti: Minäkin haluan sinulta enemmän lääkäröintiä samaan hintaan, mutta sinua ei varmaan vähempää voisi kiinnostaa?
Joo-o. Mutta jos jostain löytyisi Dave^2, joka antaisi parempaa hoitoa samaan hintaan tai samaa hoitoa halvemmalla, niin alkais pakostakin kiinnostaa.

Jos mä muistan oikein, tämä lähti liikkeelle siitä, että mun mielestä paremmille kännyakuille on tarvetta, jotta saadaan tehokkaammat prossut käyttöajan kärsimättä. Sinä sanoit, että ei ole, koska nykyinen teho riittää kaikkeen. Se ei riitä mun Vergen lataamiseen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Johan kerroin, että se luurisi hitaus johtuu pitkälti softasta?

Kaiken huipuksi olet itse omin kätösin ostanut hitaan luurin? Walk the talk: Osta nopeampi luuri ja nopeampi dataliittymä. Nuo ovat tarjolla rahaa vastaan jo tänä päivänä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sivustahuutaja kirjoitti:Kaiken huipuksi olet itse omin kätösin ostanut hitaan luurin? .
Ei saa syyllistää :wink:

Kyllä se on yhteiskunnan vika!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Sinä sanoit, että ei ole, koska nykyinen teho riittää kaikkeen. Se ei riitä mun Vergen lataamiseen.
Sanoin, että luurien nykyraudalla pystyy jo lunastamaan käytännössä kaiken hyödyn mitä mobiilipäätteen kautta voidaan käyttäjälle tuoda. Nopeudet ja akkukestot voivat parantua, mutta rauta ei tänä päivänä rajoita juuri mitään. Jos meikäläisen luurin akkukesto paranisi 10% niin tuskin huomaisin sitä. Jos saisin tehtäväsynkin toimimaan, niin hyppisin riemusta.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sivustahuutaja kirjoitti:^ Johan kerroin, että se luurisi hitaus johtuu pitkälti softasta?
Mä olen ymmärtänyt, että koska WP pyörii niin kapealla laitevalikoimalla, niin softa on optimoitu paremmin kuin Android, joka pyörii suurella joukolla alustoja. Parhaiten tietysti on varmaan optimoitu iPhonen softa, koska se pyörii vain yhdellä alustalla.

Mutta oli softa mikä tahansa, ainahan nopeampi rauta ajaa sitä nopeammin.

Lumiassahan on 1.4gHz:n yksiytiminen prossu, eli onhan se vähän nuhapumppu. Mutta ei sitä onneksi huomaa kuin noiden raskaimpien saittien avaamisessa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sivustahuutaja kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Sinä sanoit, että ei ole, koska nykyinen teho riittää kaikkeen. Se ei riitä mun Vergen lataamiseen.
Sanoin, että luurien nykyraudalla pystyy jo lunastamaan käytännössä kaiken hyödyn mitä mobiilipäätteen kautta voidaan käyttäjälle tuoda. Nopeudet ja akkukestot voivat parantua, mutta rauta ei tänä päivänä rajoita juuri mitään. Jos meikäläisen luurin akkukesto paranisi 10% niin tuskin huomaisin sitä. Jos saisin tehtäväsynkin toimimaan, niin hyppisin riemusta.
Kyllä mä luulen, että me olemme saavuttaneet jonkinlaisen yhteisymmärryksen asiasta. Kyllä mäkin olen sitä mieltä, että softapuolella ne suurimmat mahdollisuudet ja rajoitteet on.

Kait säkin olet valmis myöntämään, että tehoa ja akunkestoa ei ole koskaan liikaa?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti:Jos saisin tehtäväsynkin toimimaan, niin hyppisin riemusta.
Miksi ylistät iPhonen käytettävyyttä, jos sen työkäytössä tärkein ominaisuus ei pelitä? E7:lla tartti antaa vehkeelle työnantajan palvelimen osoite, käyttäjätunnus ja salasana ja vastata kysymyksiin, että mitkä kaikki haluat synkata ja tarvittaessa säätää koska synkataan.

Niin kauan kun työnantajan palvelin on pystyssä, synkkaus toimii kuin unelma. En edelleenkään ymmärrä miksi kukaan täysipäinen tietotyötä tekevä haluaisi iLuurin E7:n sijasta. Bellen myötä en millään.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Johnny Winter

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

So Hard kirjoitti:En edelleenkään ymmärrä miksi kukaan täysipäinen tietotyötä tekevä haluaisi iLuurin E7:n sijasta. Bellen myötä en millään.
Silloin kun iLuurille löytyy järjestelmien omat asiakasohjelmistot, mutta Noksun - tai muidenkaan - luureihin ei vastaavaa softaa löydy. Eikä järjestelmät edes ole omenatarhasta. iLuuri toimii meillä huomattavasti luistavammin kuin mikään muu.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

urpiainen kirjoitti:
Gat kirjoitti:paljon tekstiä
Mulla on nyt tässä vähän sellainen ongelma, että vaikka sinänsä kirjoitat ihan asiallista pohdintaa, niin keskustelun jatkaminen Dennettin kontekstissa on vähän turhaa, kun aloitit sanomalla, että et ole lukenut yhtään Dennettin aihetta käsittelevää kirjoitusta. Pieninä lisinä sanottakoon, että kuten olen aiemminkin Kitinässä kirjoittanut, esim. Kim Sterelnyn Thought in a Hostile World sisältää aika vakuuttavaa argumentaatiota siitä, miten juuri mikään eläinten käyttäytymistutkimus tai -havainto ei tosiasiassa tue sitä, että eläimillä olisi ei-kielellistä sisällöllistä ajattelua, täsmälleen kuten Dennett sanoo. Olisin siis hyvin voimakkaasti sitä mieltä, että Dennettin ei suinkaan ole todistettu olevan väärässä tässä asiassa (ja sivumennen sanoen tämä koskee myös mielen teoriaa - se on tavattoman kartesiolais-antropomorfinen tapa käsitteellistää eläinten vaistonavaraista sosiaalista käyttäytymistä, vaikka Dennett itse saattaisi kyllä olla tästä eri mieltä).

Mä suhtaudun itse asiassa sinun tapaasi torjuvasti emergentin käsitteen käyttöön näissä asioissa. Sillehän ei juuri koskaan anneta mitään sisältöä, vaan sillä pyritään pelastamaan kaikki kartesiolaiset (ja sellaisena väärät) intuitiot korostamalla, että sielu onkin vain emergentti, eli jollain kummalla tapaa - jota emme osaa tämän enempää avata - naturalistinen.

Sosiaalisen dimension tuominen mukaan kuvaan on, päinvastoin kuin esität, nimenomaan tapa välttää kaikkea kartesiolaista höpinää (vaikka sitten emergentismin kaapuun kytkettynä). Ajatuksena on, että koska sisällölliseen tietoisuuteen ilmeisesti kuuluu jonkinlainen irrottautuminen fyysistä maailmaa universaalein lain säätelevästä kausaalimekaniikasta, emme analysoi tätä kartesiolaisesti (tai pseudo-kartesiolaisesti vetoamalla emergentismiin) vaan Dennettin tapaan siten, että ajattelu ja kieli kuuluvat yhteen, ja kielen konstruoi kollektiivisesti ylläpidetyt normatiiviset (ei-kausaaliset ) säännöt (Dennett kutsuu tätä game of giving and asking for reasonsiksi) jolloin kausaaliselitykset ovat irrelevantteja tätä peliä pelattaessa ja korvaantuvat hyväksyttävän oikeuttamisen normatiivisilla säännöillä (valaiseva esimerkki tästä olisi se referoimani split brain -tapaus). Ja sosiaalisten sääntöjen konstruktiolle voidaan sitten Dennettin mukaan antaa puhtaan naturalistinen analyysi, jolloin meillä on sitten naturalistinen teoria mielestä ilman emergenssiä täi oletusta aivotilojen intrinsisestä intentionaalisuudesta, mikä tietysti olisikin taas kartesiolaisen mystistä.
Joo, sori. Paljon tekstiä minulta. Aioin ensin kirjoittaa lyhyemmin, mutta sitten sinä ja Dave lisäsitte ja lisäsitte juttua. Tämmöisten kommentointi on minulle paljon raskaampaa kuin pillu- ja vessanseinäjutut tai Petrin kurmuuttaminen. Joten säästin itseäni kirjoittamalla oikeastaan liian lyhyesti, perustelematta ja hyppelehtien. Lisäksi olin kännissä.

En ole tosiaan lukenut Dennettiltä suoraan kuin sen hyvän ateismikirjan.
Tuosta Kim Sterenlystä en ole kuullutkaan. Tarviiko sitä kaikkea paskaa tietää? :D No joo, ehkä sinä voisit antaa jonkun tiivistelmän eläinkäsityksistään?

Minulle omasta kulttuuristani katsoen tuollainen vaikuttaa "Extraordinary claims demand extraordinary evidence" -caselta. Totta kai on hyvä olla skeptinen ja pedantti, mutta minulle nuo jo vaikuttavat samantasoiselta "terveeltä" skeptisismiltä, kuin että neekerit eivät ole ihmisiä, naisella ei ole sielua ja vääräuskoiset joutuvat Helvettiin. Prudentteja itsestäänselvyyksiä aikoinaan, mutta samalla tapaa koen ohittaneeni analogian noihin eläinasiassa, ja ihmettelen mikä tarve joillakin on väittää sellaista. Se ainakin on fakta, että aiemmat ennakkoluulot eläinälystä ovat viime vuosikymmeninä kaatuneet verraten ainakin Descartesiin.

Jos haluaisit nähdä muinaisen tiivistelmäntapaisen ainakin silloisesta filosofisesta kannastani ja elukoista, etsi kirjana julkaistu "Älyn ulottuvuudet ja oppihistoria" Suomen tekoälyseuran julkaisu vol. XIII, 1995. Siinä muiden lisäksi ainoa julkaistu filosoofinen tuotokseni, ja luennoinkin sen siellä peräti Niiniluodon johtamassa maksullisessa kaksipäiväisessä symposiumissa. Olisin saanut pillua pystytisuiselta fanitytöltä. Tunnistat minut kyllä.

Siinä on kuitenkin ongelmia:

1) En muista mitä kirjoitin, en ole lukenut sitä koska minua niin hävettää katsoa omia tekstejäni.
2.) Senkin kirjoittaessani olin niin saatanan päissäni.
3.) Hämärän muistikuvani mukaan onnistuin liittämään asiat yhteen jatkumona, mutta onko siinä kokonaisuutena mitään järkeä, en tiennyt silloin enkä nyt.
Viimeksi muokannut Gat, 01.03.2012 21:34. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

So Hard kirjoitti:Miksi ylistät iPhonen käytettävyyttä, jos sen työkäytössä tärkein ominaisuus ei pelitä? E7:lla tartti antaa vehkeelle työnantajan palvelimen osoite, käyttäjätunnus ja salasana ja vastata kysymyksiin, että mitkä kaikki haluat synkata ja tarvittaessa säätää koska synkataan.
Ei tehtäväsynkki tietääkseni ole kenellekään tärkein ominaisuus? Meilit ja kalenterit toimii kuin unelma niin outlookkiin kuin tarvittaessa vaikka notesiin tai muihin. Esimerkiksi IBM:n vastaus E7-jengille on, että he eivät kehitä softaa marginaalisille ja kuoleville alustoille. iPhone on jo nyt yleisin luuri firmoissa ja kasvaa nopeiten. Käyttäjät tykkäävät ja IT-osastokin tykkää enemmän kuin androidista.

Tehtäväsynkin ongelma on siis se, että tehtävät kyllä synkkautuvat datan puolesta, mutta luurin päässä niitä ei voi vapaasti sortata luokituksen mukaan. Prioriteetteihin ja luokitteluun perustuvaa ajanhallintametodia ei siis saa käytettyä laiteriippumattomasti. Tämä on vakava ongelma.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriDaavid kirjoitti: Kait säkin olet valmis myöntämään, että tehoa ja akunkestoa ei ole koskaan liikaa?
En ole koskaan muuta väittänytkään. Akkukeston ja tehon tuhatkertaistaminen ei vain toisi mitään radikaalia muutosta luureihin. Netti pysyisi nettinä ja simät erottaisivat ruudulta ihan yhtä monta pikseliä kuin nytkin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

http://www.hs.fi/politiikka/Hallitus+on ... 5556814750

Aikaa rohkeaa settiä. Ja juuri vähän aikaa sitten uutisoitiin, että sosiaalietuuksien indeksikorotukset mahd. jäädytettäisiin. Mutta mitäänhän ei ole vielä päätetty.

Jos hallitus tekee noin epäsuosittuja päätöksiä sosiaalietuuksiin, niin pelottaa kyllä, mitä sieltä vielä tulee verorintamalla. Näin epäsuositut päätökset vaativat vastapainoksi vasemmiston hyvittelyä erilaisilla "rikkaiden" verojen korotuksilla.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Viesti Kirjoittaja Leevi »

NuoriDaavid kirjoitti:... erilaisilla "rikkaiden" verojen korotuksilla.
Erityisesti rikkaiden Espoossa asuvien ja Q7 ajavien lääkärien rankaiseminen 110% verolla pariksi vuodeksi olisi aivan oiva teko! 8)
Ja jos yrittää kieltäytyä, niin määrätään Vanhasen opein hätätyöksi ja jos vielä uskaltaa kieltäytyä, niin siitä 5v kuritushuonetta! :D
Ja näin on oikeus tapahtunut. :wink:
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Näin epäsuositut päätökset vaativat vastapainoksi vasemmiston hyvittelyä erilaisilla "rikkaiden" verojen korotuksilla.

Iso peukku Urpiaisen solidaarisuusverolle!
Viimeksi muokannut masa, 02.03.2012 10:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin