Joku mäntti veteli kaistalta toiselle ilman vilkkua, eikä puhettakaan että se ois piitannut mitään jos sillä kaista jo oli joku. Se veti vaan kylmästi eteen niin että toinen joutui vetämään paniikkijarrutuksen.
Itse valuttelin turvallisen matkan päässä takana ja ihmettelin että koska paukkuu..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Bluntly kirjoitti:Ensimmäinen päiväni asuntovelallisena pitkästä aikaa. Elämä on.
Ah, mä olen ollut nyt jo muutaman päivän velaton. Tosin jos tämän aamun jokakoti.fi-selailun määrästä johtaisi veikkauksen, niin ehkä voisi ajatella Urpiaisen alistuvan suurpääoman ikeen alle taas piankin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Muakin halututtaa, mutta ei oo ku töitä painettavaksi !!1
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
urpiainen kirjoitti:
Ah, mä olen ollut nyt jo muutaman päivän velaton. Tosin jos tämän aamun jokakoti.fi-selailun määrästä johtaisi veikkauksen, niin ehkä voisi ajatella Urpiaisen alistuvan suurpääoman ikeen alle taas piankin.
Mulla oli kanssa tuollaisia visioita kun saavutin velattomuuden tammikuussa. Homma lähinnä kariutui siihen, että edellisestä ei oikein tunnu pääsevän eroon kun kauppa käy niin hitaalla. Tai kaipa kysyntä ja tarjonta kohtaisi, jos vaan hinta olisi oikea.
Velattomuus on kivaa. Lisäksi se antaa kukkoiluvaraa työnantajan suuntaan.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Pöhnäpäivä. Ohjelma varsin jees, mutta kone ei kännisty. Illalla pulkkamäkeen aikuisten kesken, kaakao ilman minttuvahvistuksia matkaan ja laskiaisbulleroisia niille, jotka eivät ole ruokavammaisia.
^
Älä rutistele mua sitten liian kovakourasesti !11
-
Rauno Räsänen:
Kohta on polla niin täynnä eläkevakuutusmaksujen verovähennyskelpoisuuden sääntövariaatioita että taidan painua kaljalle. Tai sitten kantamaan rojua paikasta A paikkaan C paikkojen B ja D kautta, paikka C on roskis.
Bluntly kirjoitti:Kohta on polla niin täynnä eläkevakuutusmaksujen verovähennyskelpoisuuden sääntövariaatioita että taidan painua kaljalle. Tai sitten kantamaan rojua paikasta A paikkaan C paikkojen B ja D kautta, paikka C on roskis.
Minä taas en ole varma, sainko viime vuonna yhtä 74 000 maksua vai ei. Saldojutskapapereista taitaa puuttua kuukausi, mutta väärään aikaan. Nettipankkia en osaa. Kannattaisi joskus seurata käyttötiliäni, mutta kun se ei ole arjessa niin tärkeää. Olutta joo. Edit: Ei sentään olueen tuota, nyt en vaan löydä dokumentaatiota että tuo olisi minulle maksettu vaikka kuulemma on ja niin luulin. Noloa.
Viimeksi muokannut Gat, 23.02.2012 20:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.