Onko tässä puhe siitä tyypistä, jolle persujen paikallispamppu halusi kunniamerkkiä, koska kyseessä on niin ansioitunut yksilö kulttuuripiirien välisessä sodassa? Tarkoitatko siis suvisilla näitä maakuntien rasistipersuja?masa kirjoitti:Koska suviset on päättäneet että se on kehityskelpoinen yksilö
Päivän uutiskatsaus
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Joo.urpiainen kirjoitti: Siis meneekö tämän debatin kuvio niin, että haluat tehdä kaikille ehdottoman selväksi, että missään nimessä et halua "holhota", siis ajatella jonkinlaista yleisesti ottaen parasta ratkaisua asiaan (siis ajatella myös muiden etua vaikka näiden puolesta), vaan pysyt tiukasti täysin itsekkäässä näkökannassa ja vähät välität muiden parhaasta? Kyllä on Wahlroosin opit menneet hyvin perille, kun kollektiivisen näkökulman omaksuminen olisi jotenkin niin noloa ja hölmöä, että pitää irtisanoutua moisesta hulluudesta ja oikein korostamalla korostaen vakuuttaa olevansa puhtaasti itsekäs tässä(kin?) asiassa. Joskus katsantokantojen yleistä hyväksyttävyyttä olisi arvostettu vähän toisinpäin. Oi aikoja, oi tapoja.
Tarkoitan urpiaisia jotka päästivät kaverin vapaalle.urpiainen kirjoitti:Onko tässä puhe siitä tyypistä, jolle persujen paikallispamppu halusi kunniamerkkiä, koska kyseessä on niin ansioitunut yksilö kulttuuripiirien välisessä sodassa? Tarkoitatko siis suvisilla näitä maakuntien rasistipersuja?masa kirjoitti:Koska suviset on päättäneet että se on kehityskelpoinen yksilö
Jolloin sun yhteiskuntapoliittisen ohjelman sisältö on suurinpiirtein se, että ensisijassa tyrmätään tuollainen Daven ja Sivustahuutajan ajama markkinaliberalismi, jossa mahdollisimman moni asia vapautettaisiin keskuskomitean sääntelyvallasta markkinoiden ja yksilöiden valintojen ohjaamaksi. Ja kun markkinaliberalismi on torjuttu ja keskuskomitean määräysvalta turvattu, sun ohjelman seuraava kohta on, että keskuskomitean ei pidä yrittää miettiä mitään kollektiivisesti tai laajemmilta vaikutuksiltaan optimaalista ratkaisua, vaan keskittyä Masan lyhyen tähtäimen itsekkäiden intressien ajamiseen. Yleisin mahdollinen näkökulma olisi kai jokin keski-ikäisen, alemman keskiluokan nukkumalähiölapsiperheen kapeasti määritelty näkökulma. Raikasta.masa kirjoitti:Joo.urpiainen kirjoitti: Siis meneekö tämän debatin kuvio niin, että haluat tehdä kaikille ehdottoman selväksi, että missään nimessä et halua "holhota", siis ajatella jonkinlaista yleisesti ottaen parasta ratkaisua asiaan (siis ajatella myös muiden etua vaikka näiden puolesta), vaan pysyt tiukasti täysin itsekkäässä näkökannassa ja vähät välität muiden parhaasta? Kyllä on Wahlroosin opit menneet hyvin perille, kun kollektiivisen näkökulman omaksuminen olisi jotenkin niin noloa ja hölmöä, että pitää irtisanoutua moisesta hulluudesta ja oikein korostamalla korostaen vakuuttaa olevansa puhtaasti itsekäs tässä(kin?) asiassa. Joskus katsantokantojen yleistä hyväksyttävyyttä olisi arvostettu vähän toisinpäin. Oi aikoja, oi tapoja.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
urpiainen kirjoitti: Masan lyhyen tähtäimen itsekkäiden intressien ajamiseen.
Juuri niin. Olen koko ajan puhunut omasta puolestani ja siitä mikä sopisi minulle paremmin.
Miten voit olla niin sokean dorka ettet sitä tajua tuossa kiihkouskovaisessessa raivossasi?
Olin myös liputtamassa savuttoman ravintolan puolesta. Sinä taisit vastustaa sitä?
Viimeksi muokannut masa, 22.02.2012 11:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eikä maksa kuin 644 biljardia!masa kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/tiede/nain-pa ... 41513.html
Siinä projekti pohjois-korealaisille!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-Atticus Fetch, Californication
masa kirjoitti:Tarkoitan urpiaisia jotka päästivät kaverin vapaalle.urpiainen kirjoitti:Onko tässä puhe siitä tyypistä, jolle persujen paikallispamppu halusi kunniamerkkiä, koska kyseessä on niin ansioitunut yksilö kulttuuripiirien välisessä sodassa? Tarkoitatko siis suvisilla näitä maakuntien rasistipersuja?masa kirjoitti:Koska suviset on päättäneet että se on kehityskelpoinen yksilö
Näin on. Oikeus katsoo, että laki toteutuu. Ja kuten Masa väkevästi todistaa, ongelmana tässä on, että eduskunta ja hallitus ovat olleet viime vuodet niin tavattoman tiukasti "urpiaisten" käsissä - mikä kai Masan poliittisen lähihistorian tulkinnassa tarkoittaa sitä, että eduskunnan suurimmat puolueet ja siten suurimmat hallituspuolueet ovat sitten Niinistön pääministerikauden olleet vasemmistoliitto ja vihreät.NuoriDaavid kirjoitti:http://www.hs.fi/kotimaa/Hovioikeus+lyh ... 5556126638
Turhahan tässä on oikeutta syyttää. Eduskuntahan ne lait säätää.
Rutiköyhä Kreikka saa kalliin oopperatalon
Mitäs pahaa tuossa on jos yksityinen taho sen kustantaa? Toki jos valtio alkaa siihen rahojaan tunkemaan niin sitten. Paljonkohan on zorbasraksaduunarilla palkka? Riittääköhän 15k€.
Mitäs pahaa tuossa on jos yksityinen taho sen kustantaa? Toki jos valtio alkaa siihen rahojaan tunkemaan niin sitten. Paljonkohan on zorbasraksaduunarilla palkka? Riittääköhän 15k€.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
En mä osaa sitä etukäteen sanoa. "Räksytykseni" kun on näiden sun aivopi(e)rujesi kommentointia - ja viimeksi mainittujen viihdearvo on pitkälti juuri siinä, että kaikessa irrationaalisuudessaan ne ovat niin yllättäviä.masa kirjoitti:Sulla on vissiin taas joku masa-päivä menossa. Mistä seuraavaksi haluat räksyttää?urpiainen kirjoitti: Masa
Mitä yllättävää siinä on, että olen halunnut aina ravintolat kiinni aiemmin ja urpiaiset vittuun hyysäämästä hulluja?urpiainen kirjoitti: En mä osaa sitä etukäteen sanoa. "Räksytykseni" kun on näiden sun aivopi(e)rujesi kommentointia - ja viimeksi mainittujen viihdearvo on pitkälti juuri siinä, että kaikessa irrationaalisuudessaan ne ovat niin yllättäviä.
Sun räksyttämises sen sijaan ei ole yllättävää. Sä olet oppositio, joka ei ikinä tee itse mitään tai kerro itsestään mitään. Sä vaan räksytät puskasta.
masa kirjoitti:Sun räksyttämises sen sijaan ei ole yllättävää. Sä olet oppositio, joka ei ikinä tee itse mitään tai kerro itsestään mitään. Sä vaan räksytät puskasta.

"Soini on maan johtava EU-kriittinen poliitikko (silloin kun sattuu olemaan). Hän vastustaa valtavia, epädemokraattisia järjestöjä, jotka yrittävät pakottaa ihmiset johonkin tiettyyn ahtaaseen muottiin, tekevät järkeen perustumattomia päätöksiä, pyrkivät kontrolloimaan ihmisten henkilökohtaista elämää ja kuluttavat järjettömästi rahaa oman hermeettisen byrokratiansa pyörittämiseen. Hän on myös harras roomalaiskatolisen kirkon jäsen. "urpiainen kirjoitti:masa kirjoitti:Sun räksyttämises sen sijaan ei ole yllättävää. Sä olet oppositio, joka ei ikinä tee itse mitään tai kerro itsestään mitään. Sä vaan räksytät puskasta.Urpiainen on Kitinän Timo Soini!
Came here for school, graduated to the high life
En toki. Siinä laissa Urpiaisen henkilökohtainen preferenssi yhdistyi mukavasti arviooni kollektiivisesti järkevästä toimintamallista. Mähän en ole muutenkaan samanlainen laissez faire -markkinaliberaali kuin (ainakin muutaman vuoden takainen) Dave ja Sivustahuutaja.masa kirjoitti:Vastustitko muuten tupakkalakia? Siis sitä joka kielsi ravintolasavutuksen?urpiainen kirjoitti:masa kirjoitti:Sun räksyttämises sen sijaan ei ole yllättävää. Sä olet oppositio, joka ei ikinä tee itse mitään tai kerro itsestään mitään. Sä vaan räksytät puskasta.Urpiainen on Kitinän Timo Soini!
Mun mielikuvissa urpiainen on proholhousfanaatikko, joten maailmankuvani järkkyy, jos urpiainen on vastustanut tupakkalainkiristyksiä.masa kirjoitti:Vastustitko muuten tupakkalakia? Siis sitä joka kielsi ravintolasavutuksen?urpiainen kirjoitti:Urpiainen on Kitinän Timo Soini!
EDIT: Vastaus ehti näköjään tulemaan ennen minua ja maailmankuvani säilyi ennallaan.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Tupakkalaista haluan kertoa oman mielipiteeni, vaikka kukaan ei kysykään.urpiainen kirjoitti:En toki. Siinä laissa Urpiaisen henkilökohtainen preferenssi yhdistyi mukavasti arviooni kollektiivisesti järkevästä toimintamallista. Mähän en ole muutenkaan samanlainen laissez faire -markkinaliberaali kuin (ainakin muutaman vuoden takainen) Dave ja Sivustahuutaja.masa kirjoitti:Vastustitko muuten tupakkalakia? Siis sitä joka kielsi ravintolasavutuksen?urpiainen kirjoitti:Urpiainen on Kitinän Timo Soini!
Koska passiivinen tupakointi on vaarallista, on ihan ok, että rajoitetaan tupakointia lailla.
Itse olisin kyllä mielummin tupakansavuisessa kapakassa, koska (varmaankin nuoruuden kapakassa marinoinnin takia) mielestäni oikeaan kapakkatunnelmaan kuuluu tupakansavu. Mutta olen valmis tässä tinkimään omasta perverssistä mielihalustani.
Itse en ole koskaan tupakoinut.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
urpiainen kirjoitti: En toki. Siinä laissa Urpiaisen henkilökohtainen preferenssi yhdistyi mukavasti arviooni kollektiivisesti järkevästä toimintamallista. Mähän en ole muutenkaan samanlainen laissez faire -markkinaliberaali kuin (ainakin muutaman vuoden takainen) Dave ja Sivustahuutaja.
Oletpa ristiriitainen kaveri.
http://www.hs.fi/politiikka/Kymmenettuh ... 5556109360
Voi kun samanlainen raivo syntyisi siitä, kun kyllönen kiristää autoilijoiden päävannetta.
Voi kun samanlainen raivo syntyisi siitä, kun kyllönen kiristää autoilijoiden päävannetta.
Koska astman myötä tupakansavu aiheuttaa minulle suoran terveyshaitan, niin kannatan tupakoinnin kieltämistä kaikkialla missä liikun, eli tuomittavuudessaan kovien huumeiden seuraan liittämistä kaikkialla maailmassa.NuoriDaavid kirjoitti: Koska passiivinen tupakointi on vaarallista, on ihan ok, että rajoitetaan tupakointia lailla.
Nykyinen laki tosin riittää jo poistamaan terveyshaitat. Ainakin minun kohdalla.
We used to laugh a lot
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/2012/ ... 77054.html
Laskin, että mulla menis aika tarkasti fifty-sixty. Tai itse asiassa vero vähän alenisi.
Auto painaa 3000 kg ja jos keskimäärin kuluu 9 litraa sadalla ja ajaa 20 000 km vuodessa.
Laskelman perusteena nykyinen dieselvero 602 euroa ja dieselin hinnan nousu 30 sentillä/litra.
Mutta en kannata.
Laskin, että mulla menis aika tarkasti fifty-sixty. Tai itse asiassa vero vähän alenisi.
Auto painaa 3000 kg ja jos keskimäärin kuluu 9 litraa sadalla ja ajaa 20 000 km vuodessa.
Laskelman perusteena nykyinen dieselvero 602 euroa ja dieselin hinnan nousu 30 sentillä/litra.
Mutta en kannata.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
"Ammattiautoilijat taas toivovat, että Suomi torppaa koko hankkeen."NuoriDaavid kirjoitti:http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/2012/ ... 77054.html

- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Mitenköhän pitkälle ammattiautolla ajaa yhdellä tankkauksella? Mietin, että pystyykö venäläiset autoilijat hoitamaan Suomen keikat niin, etteivät tankkaa Suomessa ollenkaan? Tuo kovan kilpailuedun, jos niin on.masa kirjoitti:"Ammattiautoilijat taas toivovat, että Suomi torppaa koko hankkeen."NuoriDaavid kirjoitti:http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/2012/ ... 77054.html
![]()
![]()
NuoriDaavid kirjoitti: Mitenköhän pitkälle ammattiautolla ajaa yhdellä tankkauksella? Mietin, että pystyykö venäläiset autoilijat hoitamaan Suomen keikat niin, etteivät tankkaa Suomessa ollenkaan? Tuo kovan kilpailuedun, jos niin on.
Muistaakseni ryssillä on about 2000 litran tankkeja autoissaan juuri sen takia ettei suomessa tarvisi tankata.