Jos olisin nainen, panisin varmaan molempia tai en kumpaakaan. En tajuu, miksi vain toinen noista olis pantava, kun ne on mun mielestä aika saman näköisiä.Manaaja kirjoitti:Eli panisit molempia?NuoriDaavid kirjoitti:Mä en varmaan ole kosketuksissa feminiiseen puoleeni, kun mun mielestä noi kaksi poliisia on varsin saman näköisiä.
Ketä sitten panisisit?
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Harjoitellaan paremmin ymmärrettävillä (toivottavasti) kohteilla. Panisitko kumpaa, kumpaakaan vai molempia?NuoriDaavid kirjoitti:Jos olisin nainen, panisin varmaan molempia tai en kumpaakaan. En tajuu, miksi vain toinen noista olis pantava, kun ne on mun mielestä aika saman näköisiä.
Came here for school, graduated to the high life
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
-
- Kitisijä
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
No ei tietenkään oo. Mun mielestä noi on komeus asteikolla samaa tasoa.Ylermi Ylihankala kirjoitti:. Ei hyvännäköisyyden arviointi ole sidoksissa sukupuoleen.NuoriDaavid kirjoitti:Mä en varmaan ole kosketuksissa feminiiseen puoleeni, kun mun mielestä noi kaksi poliisia on varsin saman näköisiä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
No älä nyt oo tollainen homofååbikko, kait sinne nyt miespoliittojakin halukkaat saa laittaa! Vai jutskaatteko niistä Petrin kanssa privana?Ylermi Ylihankala kirjoitti: Minua alkoi kiinnostaa Panisin-ketju kotimaisista naispoliitikoista. Bygään sellaisen.
-
- Kitisijä
Telkussa poliisit esiintyvät niin sympaattisina, mutta miksi nykypoliisit ovat lähes kaikki jässikkätyyppejä, bodanneita ja kovajätkäkaljuilevia? Surullista näin kynäniskasta jos se kostuttaa naisia... mutta eiköhän tarkoitus ole sama kuin portsareilla, eli näyttää uhkaavalta ja valmistautumista sekä toivoa päästä pahoinpitelemään "asiakkaita"?Vesper kirjoitti:Poliisit-sarjan Kuopion partion Jaakko. Ei löytynyt yksilökuvaa, mutta kuvassa oikealla, jos se nyt jollekin jäi epäselväksi. Nam!
Tässä pn nyt kaksi asiaa. Jos minä olisin poliisi, niin mieluusti olisin iso ja vahva jos kerran hommiini kuuluu välillä erittäin väkivaltasiten asiakkaiden hoiteleminen. Kaverini on portsari ja kertoi, että huumehörhöt ovat ihan mahdottomia. Kerrankin tarvittiin neljä isoa äijää pitelemään yhtä ruikkua aineissaan olevaa kaveria kun siihen ei sattunut eikä tehonnut mikään.Gat kirjoitti:Telkussa poliisit esiintyvät niin sympaattisina, mutta miksi nykypoliisit ovat lähes kaikki jässikkätyyppejä, bodanneita ja kovajätkäkaljuilevia? Surullista näin kynäniskasta jos se kostuttaa naisia... mutta eiköhän tarkoitus ole sama kuin portsareilla, eli näyttää uhkaavalta ja valmistautumista sekä toivoa päästä pahoinpitelemään "asiakkaita"?Vesper kirjoitti:Poliisit-sarjan Kuopion partion Jaakko. Ei löytynyt yksilökuvaa, mutta kuvassa oikealla, jos se nyt jollekin jäi epäselväksi. Nam!
Tuo naisten juttu on yleensä selitetty biologialla. Naiset hakevat turvallista isää lapsilleen. No turvaa antaa usein raha ja asema ja valta.
Poliisissa on oma hohtonsa ja onhan heillä tietynlaista valtaakin ja samalla lailla kun sinä tykkäät tietynlaisesta naistyypistä niin naisillakin on omat mielityyppinsä ja aika usein ne karskeja skrodeja vaikka toki poikkeuksiakin on. Itsevarmuutta tunnutaan arvostavan.
On minulla itsellänikin pari ihan tiettyä tyyppiä naisia, jotka tekee vaikutuksen ja toiset ei vaikka olisi kuinka nättejä.
(Turha sitten kenenkään lähteä puhumaan siitä sisäisetä kauneudesta ym, ne keskustelut on käyty moneen kertaan.
When the going gets weird, the weird turn pro.
Dr. Hunter S. Thompson
Dr. Hunter S. Thompson
No joo. Mutta ei kytät mun lapsuudessa/(äh ja) nuoruudessa näyttäneet steroidipossuilta skinikampauksella, vaan olivat ihan tavallisia Reinikaisia plus vormu, pamppu ja pyssy. Onko ajat niin koventuneet vai?
Joka tapauksessa nykypoliisien ulkonäössä on epäilyttävää, kun näyttävät siltä kuin olisivat koko ikänsä valmistautuneet ihmisten pahoinpitelyyn. No joo, ehkä se on lookkina, mutta vain mieluummin pelotteena siinä ammatissa hyvä... mutta jos vetävät roidejakin, noilla voi pimahtaakin koska vaan eikä habitus ilmennä luontaista sovittelukykyä muuten kuin telkussa.
Onhan nykykytissä hentoja naisiakin. Ja onhan niilläkin pelit ja vehkeet ja auktoriteetti.
Portsarille koko ja massa on tarpeen, ja niinhän on, ettei dedikoituneet bodarit ja kamppailulajeilijat saakaan mitään muuta työtä kuin portsarina, koska ei ole aikaa kouluihin kun salilla pitää käydä..
Joka tapauksessa nykypoliisien ulkonäössä on epäilyttävää, kun näyttävät siltä kuin olisivat koko ikänsä valmistautuneet ihmisten pahoinpitelyyn. No joo, ehkä se on lookkina, mutta vain mieluummin pelotteena siinä ammatissa hyvä... mutta jos vetävät roidejakin, noilla voi pimahtaakin koska vaan eikä habitus ilmennä luontaista sovittelukykyä muuten kuin telkussa.
Onhan nykykytissä hentoja naisiakin. Ja onhan niilläkin pelit ja vehkeet ja auktoriteetti.
Portsarille koko ja massa on tarpeen, ja niinhän on, ettei dedikoituneet bodarit ja kamppailulajeilijat saakaan mitään muuta työtä kuin portsarina, koska ei ole aikaa kouluihin kun salilla pitää käydä..
^No ei ne naiset mitään hinteliä ole. Mites, luuletko että kynäniskat, kaljamahat ja hennot tytöt pääsevät läpi kuntokoneesta? Miten kävisi omalla kohdalla?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Intissä 185-senttisenä silloin vain 65-kiloisena kukkakeppinä sain kultaisen merkin Cooperista plus lihaskuntotestikin valiota, tosin voimisteluliikkeillä eikä punteilla, siis vain omaa painoa vastaan. Mutta en silloin enkä nyt jaksaisi kantaa ketään, en vieläkään juurikaan osaa uida ja nykyään vanhana alkkiksena kuolisin rasitukseen jo puistokävelyllä-par-sky kirjoitti:^No ei ne naiset mitään hinteliä ole. Mites, luuletko että kynäniskat, kaljamahat ja hennot tytöt pääsevät läpi kuntokoneesta? Miten kävisi omalla kohdalla?
Edit: Mutta eihän ne poliisinaiset kovakuntoisinakaan vastaa 100-kiloista miespuolista bodannutta kaljua sikaniskaa huumehöyryissä.
Mä luulen, että toi johtuu ihan siitä, että punteilla treenaaminen on yleistynyt paljon sun nuoruudestas.Gat kirjoitti:Telkussa poliisit esiintyvät niin sympaattisina, mutta miksi nykypoliisit ovat lähes kaikki jässikkätyyppejä, bodanneita ja kovajätkäkaljuilevia? Surullista näin kynäniskasta jos se kostuttaa naisia...Vesper kirjoitti:Poliisit-sarjan Kuopion partion Jaakko. Ei löytynyt yksilökuvaa, mutta kuvassa oikealla, jos se nyt jollekin jäi epäselväksi. Nam!
Verperin kommentti puolestaan lämmitti mukavasti tälläisen jässikän mieltä
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Käsittääkseni molemmat ääripäät on vahvistuneet. Liikuntaa harrastavat ovat yhtä hyvä- tai parempikuntoisia kuin ennen ja liikuntaa harrastamattomien kunto on romahtanut totaalisesti.Bhven kirjoitti: Joku armeijan liikuntaeversti oli ihan päinvastaista mieltä. Vielä 80-luvulla alokkaat olivat keskimäärin lihaksikkaita, nykyään munkkipossuja.
We used to laugh a lot
Joo, tossa sarjassakin on pari tosi hentoa, kuten Taina Kolkkala (ent. Uppa)Gat kirjoitti:Onhan nykykytissä hentoja naisiakin. Ja onhan niilläkin pelit ja vehkeet ja auktoriteetti...
ja Marianne Kiukkonen
Marianne on muuten livenä niin pelottavan iso nainen, että uskoisin sillä "auktoriteetillä" vapisevan isommankin korston puntit.
Ja vagabondolle
Work like a captain, play like a pirate.
Niinpä, ja kun minä tykkään atleettisista naisista, niin vaikka ei olisi kyse poliisi asiastakaan mielelläni antautuisin.Vesper kirjoitti:Joo, tossa sarjassakin on pari tosi hentoa, kuten Taina Kolkkala (ent. Uppa)Gat kirjoitti:Onhan nykykytissä hentoja naisiakin. Ja onhan niilläkin pelit ja vehkeet ja auktoriteetti...
Näyttää pärjäilevän hommissaa:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/taina ... 97614.html
When the going gets weird, the weird turn pro.
Dr. Hunter S. Thompson
Dr. Hunter S. Thompson