Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

arska tunsi itsensä munankipeäksi ja lähti kantapaikkaansa etsimään seuraa. Homie löytyi ja he lähtivät kohti arskan asuntoa. Matkan varrella oli puisto, jossa makasi penkillä vatsallaan kuollut mies. Molempien alkoi tehdä mieli, varsinkin kun asento oli niin kiihottava. arska ja Homie riisuivat ruumiilta housut ja ryhtyivät hommiin. Aktin jälkeen he jatkoivat matkaansa. arskan kotona he tulivat kuitenkin toisiin ajatuksiin. Jos poliisi saisi selville ketkä olivat ruiskutelleet ruumiiseen... Pakkohan sitä oli takaisin lähteä. Puistossa arska ja Homie ihmettelivät mihin ruumiin voisi kätkeä, sitä kun ei voinut oikein kanniskellakaan. Onneksi toisella oli mukanaan pilli. Sillä arska rupesi imemään mälliä pois suolesta. Sitä tuntui olevan paljon, ilmeisesti he eivät olleet ainoita nautiskelijoita. Lopulta arska ei enää jaksanut ja sanoi Homielle:
- Ime sinä välillä, minä en enää jaksa!
- Mitä sä oikein kuvittelet, vasta ollaan tavattu ja jo pitäisi samaa pilliä käyttää!
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sleazoid kirjoitti:arska tunsi itsensä munankipeäksi ja lähti kantapaikkaansa etsimään seuraa. Homie löytyi ja he lähtivät kohti arskan asuntoa. Matkan varrella oli puisto, jossa makasi penkillä vatsallaan kuollut mies. Molempien alkoi tehdä mieli, varsinkin kun asento oli niin kiihottava. arska ja Homie riisuivat ruumiilta housut ja ryhtyivät hommiin. Aktin jälkeen he jatkoivat matkaansa. arskan kotona he tulivat kuitenkin toisiin ajatuksiin. Jos poliisi saisi selville ketkä olivat ruiskutelleet ruumiiseen... Pakkohan sitä oli takaisin lähteä. Puistossa arska ja Homie ihmettelivät mihin ruumiin voisi kätkeä, sitä kun ei voinut oikein kanniskellakaan. Onneksi toisella oli mukanaan pilli. Sillä arska rupesi imemään mälliä pois suolesta. Sitä tuntui olevan paljon, ilmeisesti he eivät olleet ainoita nautiskelijoita. Lopulta arska ei enää jaksanut ja sanoi Homielle:
- Ime sinä välillä, minä en enää jaksa!
- Mitä sä oikein kuvittelet, vasta ollaan tavattu ja jo pitäisi samaa pilliä käyttää!
yhym...
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tuossa vitsissä on virhe. Kyllä arska jaksaisi imeä loppuun asti.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
(Muunmuassa Home: Stadinarska sanoi vastaavansa kyllä ihan pian postauksiin ja kiittää niistä kovasti tietenkin vaikkei Pellevitsejä tajuaisikaan!)
Selvä. (ei kännissä, siis). :)

Lidlissä taas hyviä tarjouksia. :wink:

Ystävänpäivä edessä 14.2. Tietoa siitä löytyy mm. Wikipediasta.

Vitsi:

Pelle Miljoona keikalla Pihtiputaalla. Yleisön joukosta joku huutaa solistille tarkoitetun haukkumasanan:
- Torvi!
- Ei meillä ole torvea. On kitara, basso, rummut, laulu...

Homeboy
tryffelisika etelä-ranskan maastossa
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Voi yhyren kerran! :roll:

Nyt oli mahdottomuudessaankin vielä mahdottomamman törkyistä juttua. En oikein edes voi uskoa... Nuori Daavidkin on sen verran fiksu, että ei osannut sanoa kuin kantaaottavan "yhym".

Minä en nyt osaa, vaikka elämänkokemusta onkin, ymmärtää millään miten sama ihminen (Sleamana) voi laittaa ihan sivistyneen oloisiakin postauksia ja olla ikäänkuin ihmisen oloinen ja fiksu ja sitten päästää tuollaista suoranaista paskaakin pahempaa törkyä.

Palstani on keitetty kovissa liemissä, palstalapseni tämän kestää, mutta ei se blogilleni mikään suuri menestys ole.

Minä ymmärtäisin hyvin, jos kirjoittaja olisi jotenkin sellainen kuin luulisi olevan, you know. Nyt minäkin hieman sanoisin, että tuntuu jotenkin jopa "kummalliselta". Epäuskottavalta.
Se, mistä tuo homovitseily on alkanut, on ihan eri asia. he tietävät hyvin, etten ole homo, mutta jostain syystä tämä olisi hauskaa?

No tietenkin se on hauskaa kun minä otan näin suuresti kantaa.

Homeboykin saisi ottaa kantaa, mutta luulen, että Homeboy on oikeassa kun ei ota kantaa. Eihän se hyödytä.

Pyydän anteeksi palstani, blogini palstalapselta!

Stadinarska hyväksyy tilanteen ja jatkaa. Uutisissa tuli juuri, että päivä otettiin raskain mielin kun miljoona työpaikkaa meni Salossa ja toinen mokoma vissiin sotaaikkoja suljettaessa. Minä en uskalla sanoa mittään tähän. En oo sotahullu enkä asu Salossa, mutta nyt täytyy jatkossa tykätä Salosta hihhih.


KAIKILLE TERVEISIÄ OLIIVISELTA
Oliivinen Arskalainen tietenkin toivoo jonkinlaista kohtuutta ja fiksuutta törkykirjoittajalta. Mutta koska olen höveli niin lähetän hänellekin terveisiä. Mutta ei hän kyllä...no olkoon. Ymmärrätte taatusti, ja joka ei ymmärrä niin sille ei voine mitään, hehheh

Lopuksi, JOTTA palstani voisi neutraloitua rumuudesta ja inhottavuudesta niin panen oikein kauniin tennisnaisen. Nyt jo alkaa neutraloitua eli mennä ylöspäin alhaalta! :oops:

Kuva
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:Voi yhyren kerran! :roll:

Nyt oli mahdottomuudessaankin vielä mahdottomamman törkyistä juttua. En oikein edes voi uskoa... Nuori Daavidkin on sen verran fiksu, että ei osannut sanoa kuin kantaaottavan "yhym".

Minä en nyt osaa, vaikka elämänkokemusta onkin, ymmärtää millään miten sama ihminen (Sleamana) voi laittaa ihan sivistyneen oloisiakin postauksia ja olla ikäänkuin ihmisen oloinen ja fiksu ja sitten päästää tuollaista suoranaista paskaakin pahempaa törkyä.

Palstani on keitetty kovissa liemissä, palstalapseni tämän kestää, mutta ei se blogilleni mikään suuri menestys ole.

Minä ymmärtäisin hyvin, jos kirjoittaja olisi jotenkin sellainen kuin luulisi olevan, you know. Nyt minäkin hieman sanoisin, että tuntuu jotenkin jopa "kummalliselta". Epäuskottavalta.
Se, mistä tuo homovitseily on alkanut, on ihan eri asia. he tietävät hyvin, etten ole homo, mutta jostain syystä tämä olisi hauskaa?

No tietenkin se on hauskaa kun minä otan näin suuresti kantaa.

Homeboykin saisi ottaa kantaa, mutta luulen, että Homeboy on oikeassa kun ei ota kantaa. Eihän se hyödytä.



Ei hyödytä niin. Kannan ottaminen. Sen verran kuitenkin, että minä(kään) en noista homovitseistä pidä. Pyrin kuitenkin 1) ottamaan huumorilla tai 2) vaihtoehtoisesti ignoroimaan. Ignoroiminen ei tarkoita noraamista vaan lukemista jättämistä.

Vitsi:

Syksy 1981 levy-yhtiössä.
Pomo: Matkalla tuntemattomaan-LP on jakanut kriitikot kahteen leiriin.
Pelle Miljoona: Onko ne leirintäalueella?

17. huipputapaaminen edessä. Raportti tulee myöhemmin.

Homeboy
lipeäkala
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

STADINARSKA ILMOITTAUTUU.

Kyllä minulta suoraankin voi kysyä, tällä blogipalstallakin esimerkiksi, missä olen ollut! Viittaan muutamaan ihaniin yv-viesteihin ja ystävänpäiväonnitteluihin! Kiitos!

Mulla on kaikenlaista tekemistä ja pakko on laittaa Kitinä sivummalle kun aika ei tahdo riittää. Mukavia asioita ja velvollisuuksia ja pikkuharmeja ja yllätyksiä ja terveyttä ja pikku kipua ja peliä ja makuuta ja rakkautta ja miettimistä ja toimintaa ollut Arskalla.


KUTSUVAT ELÄMÄKSI. :P

Kaikille Kitinäläisille, vaikkette varsinaisia ystäviä olisikaan kaikki (tai täällä harva) niin mikään ei ole mukavampaa kuin silti toivottaa kaikille

HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ
:h:

ARSKALAISTEN OLIIVINEN JOHTORYHMÄ
Toiminnanjohtaja, värimestari Tsadin Af Arskis
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Jahas, Arska unohti taas nappinsa.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti:Jahas, Arska unohti taas nappinsa.
Kyllä se nappi tallessa on. Se on se alarivin eka vasemmalta.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti:Jahas, Arska unohti taas nappinsa.
Napit ovat vanhanaikaisia. Vetoketjuja pitää käyttää. :wink:

17. huippukokous tänään. Raporttia myöhemmin.

Vitsi:

- Oi suuri Pelle. Kuka on muusikon paras ystävä?
- Rumpali.

Vajaan vuoden päästä SA:n sanomissa on 2000 postausta. Arvioin. Noin 8 kuukauden päästä SA:n sanomat täyttää 5 vuotta.

Nenänvalkaisukautta voisi taas...*harkitsee* :idea:

Homeboy
väli-amerikan banaali banaani
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Homeboy65 kirjoitti: Vitsi:

- Oi suuri Pelle. Kuka on muusikon paras ystävä?
- Rumpali.
Nyt on kyllä antaa sen verran palautetta, että Homien vitseissä ei ole ihan samaa potkua, jos se normaalisti repertuaariin kuuluva suluissa esitetty vitsin selitys jätetään pois.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

urpiainen kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti: Vitsi:

- Oi suuri Pelle. Kuka on muusikon paras ystävä?
- Rumpali.
Nyt on kyllä antaa sen verran palautetta, että Homien vitseissä ei ole ihan samaa potkua, jos se normaalisti repertuaariin kuuluva suluissa esitetty vitsin selitys jätetään pois.
Mitähän tuossa olisi pitänyt selittää? :?

HB:n ja SA:n huippukokous peruuntui eilen HB:n huonovointisuuden vuoksi. Ensi viikolla sitten...
Kiviäkin kiinnostaa.

Vitsi:

Pelle Miljoona: Katsoin itään, katsoin länteen, katsoin etelään, isänmaata en nähnyt missään.*
Everstiluutnantti Rysäperse: Hanki silmälasit.
(*Siteeraa Ei oo järkee mennä armeijaan-biisiä)

Homeboy
painotetun 46:sen potkija
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

So Hard kirjoitti:Jahas, Arska unohti taas nappinsa.
Kuva


S T A D I N ..... t ä y s r e l a k s o i t u n u t ...... A R S K A L A I S O L I I V I N E N
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Jos mä Arska tulisin ja kuristaisin sinut, niin kokisitko sinäkin teon suurena palveluksena kaikille muille?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hans Jörgen kirjoitti:Jos mä Arska tulisin ja kuristaisin sinut, niin kokisitko sinäkin teon suurena palveluksena kaikille muille?
ONPAS kamala postaus ja tulee oikeastaan täysin puun takaa ja mistä kimpoaa tämä postaus(?) :shock:

Tiedän, että postauksesi on tarkoitus olla humoristinen ja kyllä minäkin hieman jopa hymyilin :roll: sille kun siinä oli lystikästä vertailua, mutta hyvin pian ilmeeni vaihtui vakavaksi. Mutta vaikka tämä nyt oli sellaista huumoria niin EN VOI jättää tämän käsittelyä vaan vastaan asiallisesti! :o

KÄSITTELEN sen kuitenkin varsin realistiseen, joku voisi sanoa jopa harmaaseen tapaan:

Kohta 1: Kurista ennen tulemistasi koska minä en ole homo. :)

Kohta 2: Älä kurista ollenkaan, koska se on rikos ja joudut vankilaan. Vankila ei ole mukava paikka ihmiselle :o

Kohta 3: En koe kuolemaani kenellekään helpotuksena. Täällä Kitinässähän harva tuntee minua ja jos olen oikein analysoinut, osa heistä oikeasti saattaa ikävä kyllä oikeasti omata sellaisen mielenlaadun ja kai sitten jonkinlaisen häiriön, että jopa hykertelisivät, jos minä kuolisin. Mutta kyllä se suurin osa missä tahansa joukossa on persoonallisuudeltaan häiriintymättömiä ja kärsisiväT minunkin kuolemastani ainakin jossain määrin, VAIKKEIVAT minua tunne kovin hyvin täällä Kitinässäkään. Olettaisin, että keskimääräisesti, jos kuolisin, niin porukka täällä suhtautuisi siihen selkeästi allapäin.
Se minun täytyy suureksi ilokseni elämässä todeta, että kun olen livenä tutustunut ihmiiin, olen onnistunut saavuttamaan mukavan ihmissuhteen lähes poikkeuksettakin, joten minulla on melkomoinen määrä ihmisiä, jotka pitävät minusta. Lisäksi minulla on vanhoja ystäviä ja tuttuja ja omaisia jotka kyllä oletettavasti täysinkin surisivat, varsin kovastikin osa heistä, kuolemaani. :?

Sitten se asia: jos tutustuisin kaikkin kitinäläisiin livenä omana itsenäni niin siitä olen melkoisen varma, että saisin paljon ihan hyviä ystäviä. Myös niistä irvileuoista. Saattaa hyvin olla että sinustakin H J . Minä nimittäin en ole paha ihminen. En erityisen hyväkään, vaa ihan normaali ihminen hyvineen ja pahoineenkín! :)

Yhteiskuntahan pyörii aivan kuten ennekin. Sota ei yhtä miestä kaipaa ja kaikkihan me kuolemme joskus. Minä, kuten kaikki muutkin, voin ja voimme kuolla yhtäkkiä johonkin tautiin yms. Kyllä minä kuolen myös omana aikanani, todennäköisesti johonkin tautiin. Sinä H J olet nuorempi varmaan(?) ja olet todennäköisesti siis maan päällä vielä kauan ilman minua. Ole siis iloinen siitä, jos se iloa sinulle tuottaa! Minä olen kyllä hyvin terve mies, mutta tauti ja sairaudet eivät sitä asiaa katso. En kuitenkaan usko, että kuolen sydänongelmiin. Pelkään syöpää joskus ja siitä tämä asia on paha että jos pelkää jotakin niin sen saattaapi saada! Siispä mun on parempi pelätä meteorin iskeytymistä päähäni taivaalta! Todennäköisyys huonompi! :roll: :wink:

Kohta 4: Oletko H J jonkun täällä kohtaamani "henkilön" sivunikki? Näin minä vahvasti epäilen. Tällainen postaus on erittäin moraaliton ja epäeettinen ja ei kuulu yhteiskuntaan. Siis hieman vastuuta! Tottakai tässä yhteiskunnassa myös tapahtuu konkreettisia rikoksia, mutta niillä on yeensä motiivi, mutta rikolliset, jotka pystyvät tappamaan toisen ihmisen- katsoisin heillä olevan aivan oma rotunsa. :x

Olkaamme siis mukavia ihmisiä :) ja


PEACE,OLIVE AND LOVE!! :h:

STADIN POIKA STADISTA ARSKALAISUUDEN OLIIVILEHDOSTA :D
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Jep. Rauhaa. 8)

Levyostoksia: Eppu Normaali: Tie vie.
Hyvä levy, vaikka vähän laid-back meininkiä. Ei sovi kovin hyvin röpöttämisen soundtrackiksi.
Ja...tähän päättyy kulutajavalistus.

Vitsi:

Pihtiputaan tanssilavalla:
- No Pelle. Mennään "lauteille".
- Saunavuoro on vasta huomenna.
(Lauteet: esiintymislava muusikkojen kielessä.)

Päivän siteeraus:
"Kitinä on ältsin nakki viritys." - Homeboy

Homeboy
haljennut nakki sinapilla
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

HYVÄÄ TALVI- JA LUMIPÄIVÄÄ RAKKAAT JA VÄHEMMÄN RAKKAAT JA TOISAALTA HEI MUKAVAT JA EI-ARSKALAISET:

Stadinarska voi normaalisesti tavalliseen tapaan. Ei erityistä sanomaa nyt! Kuitenkin nyt iloittava talvesta ja pyrin tekemään sellaista työtä, jota ei viitsi tehdä kesällä kun on....kun on..ihanaa lämpöä!

Arska on nimittäin kevät- ja kesäArska! Kohta oliivin väri valloittaa maailman, uskokaapa vaan!
Mä oon myös Usko Eevertin fani, vaikka itseasiassa inhoan homovitsien leviämistä. Mutta hänellä (Akulla) huumori on tosi luontaista!!
Herpeksenluomasta en niinkään pidä. Vaikka se on parantanut. Iina sai lähteä ja mua inhotti likaiset sukat ja kiusaamisosiot!

Mutta mulla on vastaamatta ihan liikaa! JA JÄRJESTYS EI OLE OIKEA, valitan sitä syvästi kumartaen! Löytänette omanne joukosta. Joukossa on jotain törkyä ja mua pilkkaavaa, ja olen niitä leikellyt kun inhottaisi liikaa... alkuperäisen saatte tältä blogilta halutessanne.

PUSU KIVOILLE TYTÖILLE :h: HALUAMAANNE PAIKKAAN JA REILU KÄDENVÄÄNTÖ POJILLE.

En olisi elävä Arska ellen kehottaisi siirtymään mukavien ARSKALAISTEN toivottavasti aina vain kasvavaan joukkoon. Arskalaiset ovat hyviä mukavia ihmisiä, jotka eivät tapa eivätkä ole väkivaltaisia, käyttäytyvät hyvin ja hauskasti. Heillä on sopivasti kyvykkyyttä tähän yhteiskuntaan ja yhteistyökykyä ja osaavat levätä ja olla mukavasti ja he näkevät mahdollisessa köyhyydessäkin valoa ja elävät siististi ja yrittävät hyvää! Heissä on ns. kestävää kehitystä. Arskalaiset eivät joudu vankilaan tai saa sakkoja kuin vahingossa!
Huomatkaa, että Arskalainen voi hyvin olla vähäosainen ja vaatimaton, ja vähälahjainen, mutta antaa itsellensä ja muille arvon eikä MILLOINKAAN käyttäydy pilkkaavasti tai väkivalloin ellei antiarskalainen häntä siihen suorastaan yllytä!
Kannattaa liittyä! En ainakaan arskalaisia pilkkaisi! Se pilkka ei kovin pilkkaajaa kaunista!


ARSKALAISTEN BOSSI
Mr ArskaisOlive Von Stadinpoika


----------------------------------------------------------

VARMOJA Vastauksia lupaukseni mukaan:
Homeboy65 kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Jahas, Arska unohti taas nappinsa.
Napit ovat vanhanaikaisia. Vetoketjuja pitää käyttää. :wink:

17. huippukokous tänään. Raporttia myöhemmin.

Vitsi:

- Oi suuri Pelle. Kuka on muusikon paras ystävä?
- Rumpali.

Vajaan vuoden päästä SA:n sanomissa on 2000 postausta. Arvioin. Noin 8 kuukauden päästä SA:n sanomat täyttää 5 vuotta.

Nenänvalkaisukautta voisi taas...*harkitsee* :idea:

Homeboy
väli-amerikan banaali banaani
JOO, STADINARSKAN SANOMAT KASVAA! PIDETÄÄN HUOLTA MÄÄRISTÄ. UPEAA!

HAUSKA BANAALIJUTTU

PELLEVITSISTÄ EN OO VARMA. SIIS VITSI ON SE ETTEI RUMPALI OO MUUSIKKO?

SORI EDELLISESTÄ HB. ONKO RUMPALI JOKU JUTTU ÄÄÄH?
masa kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Jahas, Arska unohti taas nappinsa.
Kyllä se nappi tallessa on. Se on se alarivin eka vasemmalta.
TÄÄ SIIS JOKU ALAPÄÄN VITSI. NIIN ONKIN. NAUROIN KYLLÄ, MUTTA JOTENKIN MÄ INHOAN NÄITÄ NYKYVITSEJÄ, SORI


urpiainen kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti: Vitsi:

- Oi suuri Pelle. Kuka on muusikon paras ystävä?
- Rumpali.
Nyt on kyllä antaa sen verran palautetta, että Homien vitseissä ei ole ihan samaa potkua, jos se normaalisti repertuaariin kuuluva suluissa esitetty vitsin selitys jätetään pois.
ON NIISSÄ AIKA USEIN, VAIKKA ITSE OLENKIN JOSKUS HUULI PYÖREÄNÄ OOTTAMASSA!

Homeboy65 kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti: Vitsi:

- Oi suuri Pelle. Kuka on muusikon paras ystävä?
- Rumpali.
Nyt on kyllä antaa sen verran palautetta, että Homien vitseissä ei ole ihan samaa potkua, jos se normaalisti repertuaariin kuuluva suluissa esitetty vitsin selitys jätetään pois.
Mitähän tuossa olisi pitänyt selittää? :?

HB:n ja SA:n huippukokous peruuntui eilen HB:n huonovointisuuden vuoksi. Ensi viikolla sitten...
Kiviäkin kiinnostaa.

Vitsi:

Pelle Miljoona: Katsoin itään, katsoin länteen, katsoin etelään, isänmaata en nähnyt missään.*
Everstiluutnantti Rysäperse: Hanki silmälasit.
(*Siteeraa Ei oo järkee mennä armeijaan-biisiä)

Homeboy
painotetun 46:sen potkija
JOO, EI MITÄÄN , MÄ YMMÄRSIN SEN . IHAN TURHA MUN HUOMIO.

JOO, SE PERUUNTUI. OLIN KAUPUNGILLA TURHAAN JA VELOITAN HOMEBOYLTÄ SEN VUOKSI KAHVIN NELJÄSOSAN SEURAAVALLA KERRALLA. VITSI VITSI- PUOLET!!!

ÄLÄ VAIN HERMOSTU VITSIÄ HOME!!

PELLEVITSI AIKA ERIKOINEN MUTTA OK.
Homeboy65 kirjoitti:Jep. Rauhaa. 8)

Levyostoksia: Eppu Normaali: Tie vie.
Hyvä levy, vaikka vähän laid-back meininkiä. Ei sovi kovin hyvin röpöttämisen soundtrackiksi.
Ja...tähän päättyy kulutajavalistus.

Vitsi:

Pihtiputaan tanssilavalla:
- No Pelle. Mennään "lauteille".
- Saunavuoro on vasta huomenna.
(Lauteet: esiintymislava muusikkojen kielessä.)

Päivän siteeraus:
"Kitinä on ältsin nakki viritys." - Homeboy

Homeboy
haljennut nakki sinapilla
AI OLET NAKIKSI MUUTTUNNA. OLET SIIS LAIHTUNUT? OLETKO NYT OLLUT NENÄNVALKAISUSSA JA LAIHDUTUSKUURILLA? OIKEASTI?

PELLEVITSI AIKA HYVÄ, MUTTA SELITYS OLI TARPEEN

LAID BACK MEININKI- JUTTU TEKI HIEN OTSALLE KUN EN TAJUA NOITA MUSIIKIN JUTTUJA YHTÄÄN... MULLE RIITTÄÄ JO OLEVA MUSIIKKI. AINIIN EPPU NORMAALI....

SORI TAAS HOME. UNOHDA!

KUUNTELETKO SÄ NOI KAIKKI MUSAT?
Manaaja kirjoitti:Tuossa vitsissä on virhe. Kyllä arska jaksaisi imeä loppuun asti.
SIIS AINA MÄ IMEN JUOMAT LOPPUUN?? MANAAJANKAAN AJATUSMAAILMAA EI AINA TAJUA. TAI TAJUAAKO KOSKAAN!

TIEDÄTTEKÖ KAMUT, ETTÄ OLEN VARMA, ETTÄ JOS TUTUSTUISIN MANAAJAAN, OLISIMME OIKEIN HYVÄT YSTÄVÄT! SE ON VAIN NIIN!
Gat kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Gattaca iskee .....

SA vs Manala?
Manaaja uhkailee SA:ta ............. SA siis voittaa ja hyräilee Beatles-kappaletta "A little help from my friends".
ÖÖÖÖ.. Arskan tukijat? Kelle te pärjäisitte?
Tietty tavallaan symppaanhan minäkin Arskaa.

Minut on mainittu usein....


Mutta saako sillä Pil.........? Muut saa, vaan minä en.

Kysymykseesi: Se vähän roikkuu eli riippuu ......
No niin.
KIITOS GAT SYMPPAUKSESTASI! MINÄKIN SINUA JA TOIVON ETTÄ SAAT VIELÄ ELÄMÄSSÄSI PALJON PIL...

PILSNERIÄ SIIS. SITÄ KARHUA.

GAT HYVÄ- YMMÄRRÄ HYVÄNTAHTOINEN VITSINI. OLLAAN KAMUJA KUTEN ENNEKIN! JOSKUS OLISI KIVA NÄHDÄ! OLEN VIELÄKIN MUSTIS SIITÄ, KUN SAIT KOSKETTAA MUSSUKKAA!

MUTTA MUISTA, ETTÄ MUSSUKKA ON MINUN!! ÄLÄ SIIS NÄE TAI MUUTA TEE EDES UNESSA HÄNEN KANSSAAN!

Hans Jörgen kirjoitti:Jos mä Arska tulisin ja ?
TÄHÄNKIN OLEN JO VASTANNUT. KUINKAS MONTA NIKKIÄ SULLAKIN ON?
Sleazoid kirjoitti:arska tunsi itsensä kipeäksi ja lähti kantapaikkaansa etsimään seuraa. ......!
KIITOS POSTAUKSESTASI SLEA. SLEAMANA VAI SLEASIKA VAI HANSJÖRGSIKA VAI MANASLEA WHO CARES! MUKAVAA ETTÄ SAAN POSTIA. T. PALSTALAPSI
NuoriDaavid kirjoitti:
Sleazoid kirjoitti:arska tunsi itsensä kipeäksi ja lähti kantapaikkaansa etsimään seuraa.
yhym...
HIENO KOMMENTTI TAAVETTI, SINULTA! MITÄ MUUTEN SAAT LAHJAKSI YLEENSÄ 30.12???
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Rumpali on muusikko myös.

Kuuntelen kaikki levyt jotka ostan. Jos platta on tosi huono myyn sen pois. Tai ainakin yritän myydä.

Vitsi:

Pihtiputaan tanssilavalla:
Paikallinen idiootti: Anna munaa, muusikko!
Pelle Miljoona: Ole hyvä. *kaivaa povarista kananmunan ja ojentaa taukille*

Serkkupojan kanssa röpöttämään la 3.2. Kivaa. 8)

Homeboy
yorkshiren kreivikunnan turhin paskaperse
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:TIEDÄTTEKÖ KAMUT, ETTÄ OLEN VARMA, ETTÄ JOS TUTUSTUISIN MANAAJAAN, OLISIMME OIKEIN HYVÄT YSTÄVÄT! SE ON VAIN NIIN!
Jos näkisimme, löisin sinua toistuvasti jälkiruokalusikalla.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:TIEDÄTTEKÖ KAMUT, ETTÄ OLEN VARMA, ETTÄ JOS TUTUSTUISIN MANAAJAAN, OLISIMME OIKEIN HYVÄT YSTÄVÄT! SE ON VAIN NIIN!
Jos näkisimme, löisin sinua toistuvasti jälkiruokalusikalla.
NoMutta sehän olisi ihan hauskakin! Mistäs sulla tuollainen mieleen kiepsahti. Se on taas tällaista nykyajan huumoria!

Kyllä meistä voisi siis ihan oikeasti tulla hyvätkin kamut!

Jälkiruokalusikan ottaisit! No siinä tapauksessa mä otan ruokalusikan. Voitais tehdä orkesteri eli olisko se kaksi läpäystä mua jälkiruokalusikalla ja yksi läpsäys sua ruokalusikalla hyvä ja oikeudenmukainen suhde!

Mihin siis lyödään. Päästä saisi hyvät rummut, mutta onko se vähän kipeätä?

Jos sulla on kovin nopeat kädfet niin jos sä käytät jälkkärilusikkaa vaikka 10 kertaa niin mä jähmeämpänä voisin käyttää vaikka puukauhaa kerran.

PÄÄASIA, ETTÄ PÄÄ ON ASIALLINEN! Eli on mukava olo!


HELMITERVEISIN MUKAVA OLIIVINEN JA HYVIN KILTTI YSTÄVÄLLINEN SIELU STADIN PERUKOILTA

Manaajalle erityisterkut ja hymykin (ystävyyden ehdotukseksi ja jatkumoksi! :)

Ja kaikille mukaville likoille ja erityisesti tukijattarilleni mojovat pusut! :h:

Ja kaikille miestukijoilleni rehti käden puristus, jota kädenpuristukseksi kutsutaan (nyt mun vitsivarasto ehtyyyyy) :?

Arskalainen Arska lähtee taasen pikku matkalle reippailemaan lylyjen ja lautojen kaa ja se ei tarkoita naisia... tai tarkoittaahan se sittenkin, mutta siis ei sellaisia naisia...
Suatan olla Kitinässä mut suattaapa olla etten ole vähään aikaan. Ollen kuitenkin elossa, sano!
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Stadinarska kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Jos näkisimme, löisin sinua toistuvasti jälkiruokalusikalla.
Jälkiruokalusikan ottaisit! No siinä tapauksessa mä otan ruokalusikan.



http://www.youtube.com/watch?v=pWs9aNmLnwg


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pWs9aNmLnwg[/youtube]
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Käyttäkää kundit niitä lusikoita vaan syömiseen...

Levyostoksia: Eppu Normaali: Hatullinen paskaa/soolot
B-puolia ja muita harvinaisuuksia ja tyyppien soolosinkut vuodelta 1980.
Oikein mainio.

Eikös Martti "huuhaa" Innasella ollut laulu joka meni "Sain sinulta erokirjeen ja hatullisen paskaa..." :P

Homeboy
paskahattu
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

STADINARSKA LÄHETTÄÄ TERVEISET LOMALTAAN.

Mää meen kyl ihan sekaisin tuon lusikan kanssa. masa laittoi jonkun videon, jolla luskikalla otettiin paskaa takpuolesta. Siis mitä ihmeen juttuja tällaiset päättömät videot ovat? Eikö Manaustyyppi puhunut jotain jälkiruokalusikalla lyömisestä? Mutta mitä ääliömäisyyttä se on? Joku elokuvaidiotismi.
Mutta yhtä kaikki, elämä jatkuu, ennen ei ollut tuollaisia tyhmyyksiä, oli muita tyhmyyksiä, mutta tuntuvasti vähemmän...


Mietin sitäkin kun aloin kirjoittamaan, kuinka monta tukijaa mulla täällä on. Onhan niitä kyllä. Terkut heille. Voisitte vaikka panna yyveetäkin, jos ette muuten pane.

Aidolta oikealta Stadinarskalta, ei miltään kopio"narskuilta", oliiviset terkut kaikille - jopa atomeille
:h:
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Stadinarska, uskokaa tai älkää, juuri ruokapöydässä lomapaikassaan nautti muummuassa

OLIIVEJA!!

Oli siinä sitten naudan filettä ja erinomaista pastaa ja salaatti oli niinsanotusti oivaa. Jälkiruokana oli erittäin maukasta sitruunakiisseliä, jonka kuulemma tekivät ihan itse! Siltä maistuikin. En tavallisesti käytä kermaa, mutta nyt oli pakko.

Olen liikkunut niin paljon, että kaikki kuluisi kyllä vaikka söisin täytekakun!! Tai no...antaa nyt olla kuitenkii, vois tulla pötsin kera ongelmia.

Vilkaisin nyt kun maha on täynnä ja saunaan valmistaudun, mitä Kitinässä on ollut. nko kissa pöydällä tai hiiret tms. ja täytyy sanoa, että onpas nyt ollunna hiukan tylsää. En jaksanut katsoa kuin ihan hutaisulla juttuja, mutta ne olivat tylsistä ikivanhoista hamekangasjutuista siihen käytätkö rannekelloa!!! Ei hitsi...minusta olivat nyt hiukan tylsiä.
Itselleni annan usein myös vastaavanlaista mokenssia että "SA, kylläpä sä taas olit niin tylsä" - jotta osaan itsekritiikin mainiosti.

Tässä jokunen aika sitten katsoin SA_n sanomiani tai siis tätä blogiani ja olipas sielä aikas lennokkaita juttuja heti kärkeen. Prosessinkin kanssa juttelin ja en silloin sanonut koska sitä ei edes uskottu että olen aikalailla prosessin ajatusten sielunveli ja hänestä pidänkin noin tyyliltään. Aikas kovaa tekstiä oli minun osalleni siellä ja sitten sellaisesta minua moitittu, jota asiaa toiset tekevät potenssiin kuusisataa...
heh, mutta sellaistahan on maailma. Joku pitää ottaa silmätikuksi ja sijaiskärsijäksi ja se on ollunna aika usein mukava Arskamme...ai kuka?


No STADINARSKAhan SA eikun SE

Jahas nyt tuli matkakumppaniltani samaan aikaan kehotus tulla "maatumasta" sen läppärin luota... ja ottaa kuumat kaakaot ja Jekkua (Jägermeister) Huh. Ihankos tässä känniin tulen?

Rakkaille tukijoilleni tiedoksi, etten ole koskaan ollut selkeästi kännissä enkä koskaan sitä tee! Se nyt vain on tyhmää!

Edellinen kirjoittaja oli myös tuttu turvaton, siis turvallinen mutta ei turpaa eikä anna kenellekään ikinä turpaan vaikka joskus saattaa puhua tuubaa! ELI kaikkien yhteinen


ARSKALAISTEN JOHTOHAHMO, tyyppi: Mukava


Hei, ja ihan tosi kaikille on lisättävä, että olkaa nyt hyvin järkeviä siinä, etten minä oikeasti ole sellainen itsekeskeinen kuin tämänkin postauksen jutuista tai iskulauseista luulisi- se nyt on vain mun huumoriani. Nyt mun on pakko lisätä tämä koska en haluaisi menettää mukavia ihmistukijoitani siihen, että ajattelevat mua ihan kummalliseski narsistiksi. Minä voin vakuuttaa, että olen ihan tavallinen, tai jos en ihan tavallinen, niin ainakin ihan oikeudenmukainen ja kaikkien hyvää ajatteleva ja hoitava. Tämä yhteistoiminta ja rauha ja rakkaus olkoon KAIKKIEN ajatuksissa. Sitä asiaa minä haluan tuoda näin huumorilla esille...

ja nyt lomaa jatkamaan...!
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: Minä voin vakuuttaa, että olen ihan tavallinen, tai jos en ihan tavallinen, niin ainakin ihan oikeudenmukainen ja kaikkien hyvää ajatteleva ja hoitava. Tämä yhteistoiminta ja rauha ja rakkaus olkoon KAIKKIEN ajatuksissa. Sitä asiaa minä haluan tuoda näin huumorilla esille...

ja nyt lomaa jatkamaan...!
Uskotaan. Tiedetään. Olkoon niin.

Hyvää loman jatkoa.

Serkkupojan kanssa röpöttämässä eilen. Ensin hänen luonaan pohjia, sitten Kuikkaan. Yksi nelostuoppi "tuulensuojaan", sitten erosimme. Hän lähti tupareihin, minä kotiin juomaan vodkaa appelsiinimehulla ja kuuntelemaan levyjä.

Vitsi:

Pelle Miljoona keikalla Pihtiputaalla:

- No niin yleisö. Seuraavaksi englanninkielinen biisi "My baby left me."
- Vauvani on vasemmalla, vai?

Homeboy
puolivalmis valkosipulipatonki
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin