Skuukkelimaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:Tämä viitannee huolestuttavasti siihen, että sinä kuuntelet iskelmää..

En ole keksinyt vielä muuta kanavaa, joka raportoisi työmatkaliikenteen kolareista ja tukoksista. MetroFm sitä teki vielä taannoin, mutta ei enää.

Siinä meinaan säästää hermoja paljon, jos kuulee ajoissa että nelostiellä on sattunut kolari sen ja sen liittymän kohdalla. Ehtii silloin näet hyppäämään vanhalle lahdentielle ja välttämään parhaassa tapauksessa jonossa istumisen.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

masa kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Tämä viitannee huolestuttavasti siihen, että sinä kuuntelet iskelmää..

En ole keksinyt vielä muuta kanavaa, joka raportoisi työmatkaliikenteen kolareista ja tukoksista. MetroFm sitä teki vielä taannoin, mutta ei enää.

Siinä meinaan säästää hermoja paljon, jos kuulee ajoissa että nelostiellä on sattunut kolari sen ja sen liittymän kohdalla. Ehtii silloin näet hyppäämään vanhalle lahdentielle ja välttämään parhaassa tapauksessa jonossa istumisen.
Itse ajaisin mieluummin kolarin kuin kuuntelisin iskelmää. :D
Came here for school, graduated to the high life
Dumiz
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

exPertti kirjoitti:
masa kirjoitti:

Itse ajaisin mieluummin kolarin kuin kuuntelisin iskelmää. :D
+1
masa

exPertti kirjoitti: Itse ajaisin mieluummin kolarin kuin kuuntelisin iskelmää. :D

Mä täytin viimeyönä klo 2:30, 41 vuotta. Kyllä tässä iässä jo voi kuunnella vanhoja poikia viiksekkäitä.
exPertti
Kitisijä

masa kirjoitti:
exPertti kirjoitti: Itse ajaisin mieluummin kolarin kuin kuuntelisin iskelmää. :D

Mä täytin viimeyönä klo 2:30, 41 vuotta. Kyllä tässä iässä jo voi kuunnella vanhoja poikia viiksekkäitä.
Eikö edes huolestuta? Seuraavaksi laulat radion kanssa kilpaa ajellessasi mersullasi ajohanskat kädessä. :)

Kyllähän meidän ikäisten pitäisi kuunnella nuoruutemme suuria hittejä, kuten Rednexiä ja Dr. Bombayta. :D
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pitäiskö toinen noista kakkoskierrosgallupeista sulkea? Ihan selvyyden vuoksi. Varmaan se, joka avattiin jälkimmäisenä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

exPertti kirjoitti: Eikö edes huolestuta?

No itseasiassa ei. Mulla musan kuuntelee menee sykleissä. Välillä kuuntelen kuukauden iskelmää, kuukauden suomipoppia, kuukauden metroa, ylexää, voicea, radiorockia ja mitä milloinkin.

Sitä paitsi Iskelmä on juurikin se rednexbombay-kanava. Enemmän sieltä tulee U2:sta, Pomoa ja vaikka Def Leppardia kuin muilla mainituilla. Mahtuu sinne toki liian paljon kaijakookatrihelenaaja muita kotimaisia itkuparkulauluja.
Dumiz
Kitisijä

RADIO CITY on taas toiminnassa 99.40 städissä. Sitä kuuntelen koko päivän :h:
exsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exsu »

masa kirjoitti:
Mä täytin viimeyönä klo 2:30, 41 vuotta.
Onnea!
Dumiz
Kitisijä

Banaani-tsuklaa_treenisjuomaa maidon kanssa, kohta rauta taipuu!
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:En ole keksinyt vielä muuta kanavaa, joka raportoisi työmatkaliikenteen kolareista ja tukoksista.
Kyllä mun stereoissa hyökkää liikennetiedotteet kanavalle kuin kanavalle.
Viimeksi muokannut Vesper, 23.01.2012 14:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Work like a captain, play like a pirate.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Vesper kirjoitti:
masa kirjoitti:En ole keksinyt vielä muuta kanavaa, joka raportoisi työmatkaliikenteen kolareista ja tukoksista.
Kyllä mun stereoissa hyökkää liikennetiodotteet kanavalle kuin kanavalle.
Ai ne toimii? En oo koskaan kokeillut tota.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vesper
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti:Ai ne toimii? En oo koskaan kokeillut tota.
Hyvin toimii.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Vesper kirjoitti:
Hyvin toimii.
Eli tuleeks ne kaikkien kanavien liikennetiedotteet vaiko vain ylen?
exPertti
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Hyvin toimii.
Eli tuleeks ne kaikkien kanavien liikennetiedotteet vaiko vain ylen?
Itsellä ainakin jos sekä AF (Alternate Frequences) ja TA (Traffic Announsements) on päällä on vaan yht'äkkiä vaihtanut kanavaa ilmoituksen ajaksi ja sitten takaisin.
Vesper
Kitisijä

exPertti kirjoitti:on vaan yht'äkkiä vaihtanut kanavaa ilmoituksen ajaksi ja sitten takaisin.
Just näin.
Nergal
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^Joskus 5-6 vuotta sitten ajalin Kilpisjärvelle ja testasin, toimihan ne mutta aivan järkyttävällä volyymillä. Kuuntelet rauhassa jotain kanavaa ja yhtä-äkkiä TÄNTTÄRÄÄÄÄ SIELLÄ ON NYT PEURA PERSEELLÄÄN OJASSA, AJAHAN VAROVAISESTI!

Ei pystynyt, pitää päällä. Saattaa olla että vika oli isän auton alkuperäisessä soittimessa. Mutta eipä ole sen jälkeen tullut pahemmin käytettyä, tosin normisti kun ajelen on mukana 32gt musaa tikulla niin hittoja sitä radiota kuunteleen.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Vesper
Kitisijä

Nergal kirjoitti:^Joskus 5-6 vuotta sitten ajalin Kilpisjärvelle ja testasin, toimihan ne mutta aivan järkyttävällä volyymillä. Kuuntelet rauhassa jotain kanavaa ja yhtä-äkkiä TÄNTTÄRÄÄÄÄ SIELLÄ ON NYT PEURA PERSEELLÄÄN OJASSA, AJAHAN VAROVAISESTI!
Kyllä ne edelleenkin tekee sitä, mutta hyvin oon pysyny tiellä. Toistaseks.
Kottarainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

NuoriDaavid kirjoitti:En mä tajuu, mikä siinä Pavessa on niin kauheeta. Mun mielestäni se on hauska hahmo ja vanhemmiten ihan symppis.
Kääntää takkia nopeammin kuin minä sanon luukkupöksyt. Ja kääntää sen tarvittaessa takaisin. Ties kuinka monta kertaa. Valehtelee pokkana päälle, ettei tehnyt niin, vaikka kaikki näki. Patakonservatiivi. EU-vastainen. Hörhö, uskoo mm. ufoihin ja telepatiaan. Pelle, harrastaa naurettavaa omakehua joka ei ole millään lailla realistisella pohjalla. Vähän hölmö, epäilen alkavaa dementiaa.

Keskustalaisuuden kanssa tuolla meriittilistalla ei välttämättä ole mitään tekemistä.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Kottarainen kirjoitti:. Vähän hölmö, epäilen alkavaa dementiaa.
.
Mun mielestä kyllä erittäin skarppi. Muun voin uskoa. Tosin en takinkääntöjä muista. Tosin mun mielestä olisi hölmöä, jos ei koskaan muuttaisi mielipidettään mistään.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Tosin mun mielestä olisi hölmöä, jos ei koskaan muuttaisi mielipidettään mistään.
Tule kotiin! Sun harharetkesi savon pimeisiin perunakellareihin on syytä loppua. Paavohan on yksi suuri vitsi, jolle kaupunkilaiset ovat omistaneet tunkkaisen aamupaskansa jo muutaman vuosikymmenen.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Paavon elämänkerran nimikin on mietitty valmiiksi, "On käännöksen aika" joka ymmärtääkseni humoristien mielestä viittaa enimmäkseen siihen palttooseen.
Kirjoitan tätä alasti
Vastaa Viestiin