Milloinhan alkaa Kakkoskierroksen ennakkoäänestys?

Ja kukahan on kontillaan kakoskierroksen edessä?
Väyrynen vai Haavisto? Väyrynen vai Haavisto? Haavisto vai Väyrynen?
*Eilen käväisin Ninnillä, no problemo.*
Karjavarkaan...varkaan, hmmmmm????? Miksi varkaan... Eikai vaan taas varkaus??? Mutta pääasia mulle että en ole varma. Antaa olla.Niba kirjoitti:Esileikki ohi pressan kontillaan edessä?
, no problemo.*
Niihä sie kävit, ja jauhelihasoppa oli hyvääNiba kirjoitti:
*Eilen käväisin Ninnillä, no problemo.*
Kun kjatseli Salon seriffin vääntelyä tuolissa aamulla TVssä, nin tuli mieleen taas..Stadinarska kirjoitti:Karjavarkaan...varkaan, hmmmmm????? Miksi varkaan... Eikai vaan taas varkaus??? Mutta pääasia mulle että en ole varma. Antaa olla.Niba kirjoitti:Esileikki ohi pressan kontillaan edessä?
, no problemo.*
Stadin levollinen Tammioliivi
So Hard kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/viihde/20120117 ... 9_vi.shtml
Hehe. Katsokaa artikkelissa olevaa äänestystä.
Savolaisten satiaiset on myös ovelasti olkapäillään?Vesper kirjoitti:Oon kierojen savolaisten keskellä Kuopiossa. Apua!!
Niba ja muut!Niba kirjoitti:Savolaisten satiaiset on myös ovelasti olkapäillään?Vesper kirjoitti:Oon kierojen savolaisten keskellä Kuopiossa. Apua!!
Miettivät hyppyä?
HEI!
Kyrkbåtenille annettu ääni ei kuitenkaan mene Biudeelle!
Vaikka se onkin ruotsinkielinen vittu..
VAROITUS!
Teidän alkaa pitää harkita lihatiskien käyttöboikottia, koska olen saanut huomata että neekerit puhdistavat lähes kaikki lihatiskit ainakin Helsingin kaupoissa! Mukaanlukien Valintatalot ja S-Marketit!![]()
Pidämme helposti neekereitä likaisia, mutta se johtuu vain siitä ettei heidän vaimot osaa käyttää nykyaikaisia pesukoneita, kun kaikkiin pesukoneen lokeroihin laitetaan pesu- ja huuhteluaineitta, niin mitä muuta siitä seuraa kuiin sikasiistiä pyykkiä?
Oikeestaan Nipa, en tarkoittanut läheskään kaikkia kirjoituksia, nämäkin viimeiset ymmärrän, mutta en noita alkujuttuja, mutta sähän teet tahallasi ne sellaisiksi TIETENKIN.Niba kirjoitti:Ei mun varmaan tarvi kommentoida, mutta niin kuin Suomi, Arska köyhäks' jää..