Mut toisaalta mulla ei ole omakotitaloa maalaiskunnissa, ja mä olen vuoden sisään ollut juomassa ainakin kerran punaviiniä tai olutta sekä Kosmoksessa, Messeniuksessa, Elitessä, Salvessa ja Sea Horsessa. Saatan olla 70-luvulle jämähtänyt kulttuuritoimittaja, mutta en Elcon maalaileman klubin jäsen! Elcon klubiin päästäkseen täytyy ajaa citymaasturilla, käydä mummotunneliissa (sielläkään muuten mä en ole koskaan ollut), sekä tietysti poiketa eroottisessa showssa jos sattuu eksymään yli 100 km:n päähän kotoa.Johnny Winter kirjoitti:No huh! Sä olet Elcon The Clubissa ja mä olen vain joku väliinputoaja.urpiainen kirjoitti:No kyllä se ihan vast'ikään tuossa ehkä 90-luvun puolivälissä taisi olla.
Helpotti.
Viikonlopun huikea kännipotpuri
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Sulla ei ole mun klubiini asiaa!urpiainen kirjoitti:Mut toisaalta mulla ei ole omakotitaloa maalaiskunnissa, ja mä olen vuoden sisään ollut juomassa ainakin kerran punaviiniä tai olutta sekä Kosmoksessa, Messeniuksessa, Elitessä, Salvessa ja Sea Horsessa. Saatan olla 70-luvulle jämähtänyt kulttuuritoimittaja, mutta en Elcon maalaileman klubin jäsen! Elcon klubiin päästäkseen täytyy ajaa citymaasturilla, käydä mummotunneliissa (sielläkään muuten mä en ole koskaan ollut), sekä tietysti poiketa eroottisessa showssa jos sattuu eksymään yli 100 km:n päähän kotoa.Johnny Winter kirjoitti:No huh! Sä olet Elcon The Clubissa ja mä olen vain joku väliinputoaja.urpiainen kirjoitti:No kyllä se ihan vast'ikään tuossa ehkä 90-luvun puolivälissä taisi olla.
Helpotti.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
-
- Kitisijä
-
- Elämätön Kitisijä
-
- Elämätön Kitisijä
Eilisen "huikeasta kännistä":
[03:04] Salu | Olen muutenkin vastenmielisessä Börsissä.
[03:06] Salu | Mutta paidasta revitittiin kun ei ollut vip-korttia.
[03:07] Salu | Ennen on pääasyt liikkumaan.
[03:09] Salu | Vip-kortilla saa tanssilattian etukulman ym.
[03:12] Salu | "10 neliön" pop vip -alueelle pääsevät idiootit
Yritin siis mennä tiskille ostamaan juotavaa. Näemmä tanssilattian viereen on perustettu "VIP-alue". Joskus muinoin tuokin "kaupungin ykkösyökerho" taisi olla k24. Nyt haluttuja asiakkaita ovat teinit kuten joka paikassa.
[03:04] Salu | Olen muutenkin vastenmielisessä Börsissä.
[03:06] Salu | Mutta paidasta revitittiin kun ei ollut vip-korttia.
[03:07] Salu | Ennen on pääasyt liikkumaan.
[03:09] Salu | Vip-kortilla saa tanssilattian etukulman ym.
[03:12] Salu | "10 neliön" pop vip -alueelle pääsevät idiootit
Yritin siis mennä tiskille ostamaan juotavaa. Näemmä tanssilattian viereen on perustettu "VIP-alue". Joskus muinoin tuokin "kaupungin ykkösyökerho" taisi olla k24. Nyt haluttuja asiakkaita ovat teinit kuten joka paikassa.
Superstar 3 x A le goq tuoppi
Kalma sauna A le goq Pils + budvar
Drink bar tuoppi
Molly Maloney's tuoppi(Kilkenny)
Texas taluölu(Puls tume)
Koht taluölu
Porgü(helvetti) taluölu tuoppi(Saaremaa Pihtla sahti)
Valli bar tuoppi + millimallikas
Star A le Goq tuoppi
18 annosta alkoholia..
Nice and easy..
Kalma sauna A le goq Pils + budvar
Drink bar tuoppi
Molly Maloney's tuoppi(Kilkenny)
Texas taluölu(Puls tume)
Koht taluölu
Porgü(helvetti) taluölu tuoppi(Saaremaa Pihtla sahti)
Valli bar tuoppi + millimallikas
Star A le Goq tuoppi
18 annosta alkoholia..
Nice and easy..
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä