Pyllylleen meni Maanantai, let's be carefuck out there
Pyllylleen meni Maanantai, let's be carefuck out there
Olen ollut taloustieteistä aina vähän tätä mieltä
Yleensä ottaen taloustieteden ns. selitysvoima ja ennustearvo on vähän kuin sammakkotohtoreilla säästä..
Yleensä ottaen taloustieteden ns. selitysvoima ja ennustearvo on vähän kuin sammakkotohtoreilla säästä..
Pyyhin Netikettiin..
masa kirjoitti:Päivän...

Mä kyllätyin eilen pulkkailuun ja kävin ostamassa itselleni rattikelkan, kun en sellaista ole koskaan omistanut. Toki poika yksinkin kelkalla laskea, mutta isä lienee entistä helpompi houkutella yhdessä mäkeä laskemaan.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
But only because we thought
That everything good always would remain
Sullahan on hauska työympäristö mutta että SEISKAAN töihin??Bluntly kirjoitti:Seiskaan työpisteelle toteamaan, että ympäristö on nurin. Hyvin alkaa viikko.
Ill humor..
No joo töihin tullessa aikas kivan näköinen neitonen erehtyi kysymään bussipysäkkiä etä missä se miesmetsäpysäkki oli? (ettei ihan seisakki?)
Sanoi että pari eteen päin ja että pysäkinnimi on "miestenmetsä" ja siellä saavat teekkarit vapaana juosta.. Tunnetusti teekkareista vielä merkittävion osa on miehiä..
Pyyhin Netikettiin..
Onhan tässä näitä kuukausia enemmän kuin että saikulla pysyisi täydellä palkalla. Aivan liian paljon enemmän.masa kirjoitti:exPertti kirjoitti:hmm, uusi motivaatiotason alaraja on asetettu. Kehitys yms keskusteluja vaikka on ilmoitettu ettei jatku. Kiinnostavaa. Kerro lisaa.[/b]
Kauanko työvelvoite jatkuu?
Came here for school, graduated to the high life
exPertti kirjoitti:Onhan tässä näitä kuukausia enemmän kuin että saikulla pysyisi täydellä palkalla. Aivan liian paljon enemmän.masa kirjoitti:exPertti kirjoitti:hmm, uusi motivaatiotason alaraja on asetettu. Kehitys yms keskusteluja vaikka on ilmoitettu ettei jatku. Kiinnostavaa. Kerro lisaa.[/b]
Alat juttelemaan securityn läsnäollessa, että haaveilet syöttäväsi viruksen intraan, tai tuhoavasi muutaman tietokannan. Oikeilla sanoilla stevarit kantaa sut ulos muutamassa sekunnissa ja liksa senkun juoksee

Tai sitten työsuhde puretaan luottamuspulaan vedoten ja pääsee rikostutkintaan.masa kirjoitti:exPertti kirjoitti:Onhan tässä näitä kuukausia enemmän kuin että saikulla pysyisi täydellä palkalla. Aivan liian paljon enemmän.masa kirjoitti:
Alat juttelemaan securityn läsnäollessa, että haaveilet syöttäväsi viruksen intraan, tai tuhoavasi muutaman tietokannan. Oikeilla sanoilla stevarit kantaa sut ulos muutamassa sekunnissa ja liksa senkun juoksee
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Eikä edes laskuteta siitä extraa! Tulee kaupan päälle.masa kirjoitti:Te lakimiehet olette kyllä aina ihan totaalisia ilonpilaajia.So Hard kirjoitti: Tai sitten työsuhde puretaan luottamuspulaan vedoten ja pääsee rikostutkintaan.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Hmm, voisi kai hommata soft air kivaarin ja propellihatun, jossa propelli pyorii paristoilla. Sitten voisi kiillotella sita asetta tyopisteella mutisten 'olen tuomion enkeli, puhdistuksen aika on tullut'.masa kirjoitti:Alat juttelemaan securityn läsnäollessa, että haaveilet syöttäväsi viruksen intraan, tai tuhoavasi muutaman tietokannan. Oikeilla sanoilla stevarit kantaa sut ulos muutamassa sekunnissa ja liksa senkun juoksee

Came here for school, graduated to the high life
Tuliko sinustakin nyt Persona non grata?exPertti kirjoitti:Hmm, voisi kai hommata soft air kivaarin ja propellihatun, jossa propelli pyorii paristoilla. Sitten voisi kiillotella sita asetta tyopisteella mutisten 'olen tuomion enkeli, puhdistuksen aika on tullut'.masa kirjoitti:Alat juttelemaan securityn läsnäollessa, että haaveilet syöttäväsi viruksen intraan, tai tuhoavasi muutaman tietokannan. Oikeilla sanoilla stevarit kantaa sut ulos muutamassa sekunnissa ja liksa senkun juoksee
Pyyhin Netikettiin..
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Eli siis purkiko elisa eston?Nergal kirjoitti:Vähän masentaa Elisalle tehdyt pakotteet, olihan se pirate bay noin 10h estettynä ilman proxyä. Nyt taas toimii kuten ennenkin Elisan liittymällä. Mahtoi olla halpaa hupia taas.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Nyt vaan toteutat kaikki sexual harrashment fantasiasi. Joko saat pillua, turpaan tai vapautuksen työvelvoitteesta! 2 arpaa kolmesta voittaa!exPertti kirjoitti:Hmm, voisi kai hommata soft air kivaarin ja propellihatun, jossa propelli pyorii paristoilla. Sitten voisi kiillotella sita asetta tyopisteella mutisten 'olen tuomion enkeli, puhdistuksen aika on tullut'.masa kirjoitti:Alat juttelemaan securityn läsnäollessa, että haaveilet syöttäväsi viruksen intraan, tai tuhoavasi muutaman tietokannan. Oikeilla sanoilla stevarit kantaa sut ulos muutamassa sekunnissa ja liksa senkun juoksee
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Exsulle lumiset onnittelut! <3
Oon hionu "jetlagittamisen" huippuunsa. Miksi kärsiä siitä pelkästään useamman aikavyöhykkeen yli reissatessa, kun samalla zonella pysyessäkin voi saada viikon oireet. Unirytmi ihan päin peetä, ruokahalu missä lie ja kuvotus aika perusolotila. Enkä oo raskaana. Voi tulla hauska reissu viikonloppuna, jopa ilman alkoholia
Luulin eilen, et mun tietska hajos. Koska nimeni on tunnetusti No "Mark Zuckerberg" Way, sain sen kuitenkin korjattua ITSE. Who'd thunk it?
Ostin siihen myös uuden akun turvonneen tilalle. Voi olla, että pian joudun harkitseen uuden koneen ostoa
Oon hionu "jetlagittamisen" huippuunsa. Miksi kärsiä siitä pelkästään useamman aikavyöhykkeen yli reissatessa, kun samalla zonella pysyessäkin voi saada viikon oireet. Unirytmi ihan päin peetä, ruokahalu missä lie ja kuvotus aika perusolotila. Enkä oo raskaana. Voi tulla hauska reissu viikonloppuna, jopa ilman alkoholia

Luulin eilen, et mun tietska hajos. Koska nimeni on tunnetusti No "Mark Zuckerberg" Way, sain sen kuitenkin korjattua ITSE. Who'd thunk it?
Ostin siihen myös uuden akun turvonneen tilalle. Voi olla, että pian joudun harkitseen uuden koneen ostoa

Prepare for the worstest.