Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Arska. 16. huippukokous tällä viikolla?

Uudenvuodenaatto meni täysin raittiina.
(Stop the press! - Latojan huomautus)

Vitsi:

Vuosi 1979. Pelle Miljoona & 1980 on juuri perustettu. PM tapaa erään klubin omistajan ja syntyy seuraava keskustelu:

- Päästäkää meidät keikalle. Tämä bändi soittaa hyvin yhteen.
- Niinkö?
- Joskus jopa puoli kahteen...

"Matala profiili" tulee jatkumaan Kitinässä tänäkin vuonna. Siitä huolimatta HB tulee pysymään Kitinä-inhokkien kärjessä. Se on luonnonlaki. :roll:

Homeboy
a dude in north-east
(Väärin. Kun substantiiviin liittyy rajoittava määre, kuten prepositio on käytettävä määräistä artikkelia. - Latojan huomautus)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Stadinarska tässä kävi Kitinässä ja ...loppujen lopuksi nyt ei ole mitään kerrottavaa...

Uusi Vuosi on lähtenyt ripeästi liikkeelle ja kaikenlaista elämän puuhaa on. Kohta työtkin kutsuu. Käki sitten kukkuu.

Ei hitsi, olenko mä tullut vallan tylsäksi. KUUNAAN en ole näin tylsää postausta tehnyt. Tukijat harvenee tai sitten niitä tulee lisää kun mä oon tylsä!!

Kiitos Homelle ja muillekin postauksesta. Vastaan siihen ja niihin vielä paremmin, mutta tapaamista Homen kanssa en nyt saa aikataulutettua enää tälle viikolle. Sori että luin tämän näin myöhään. Yleensä pieni kahvitauko ei ole järjestämiselle vaikeaa! Syynä on likka.

Tässä vaiheessa siis tyydyn tähän elonmerkkiin itsestäni. Ja jutelkaa miten teillä menee ja mitä mieltä olette Sta...siis Stadista!!
Stadi on kliffa paikka! :P

Sanoo


STADIN ARSKALAINEN ARSKA
Hyvinvoiva, uskollinen, hyvään pyrkivä väriterapeutti :wink:
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Kiitos Homelle ja muillekin postauksesta. Vastaan siihen ja niihin vielä paremmin, mutta tapaamista Homen kanssa en nyt saa aikataulutettua enää tälle viikolle. Sori että luin tämän näin myöhään. Yleensä pieni kahvitauko ei ole järjestämiselle vaikeaa! Syynä on likka.
Ei kiirettä. Ensi viikolla?

Sinulla on se videofilmi palauttamatta. :wink:

Vuosi lähtenyt jotenkin käyntiin. Eilen treffeillä, eukko ei tullut paikalle.
Eihän maanantainakaan tullut paikalle. :roll:

Vitsi:

Pelle Miljoona astuu sisään ohjelmatoimistoon ja tapaa puljun dirikan. Syntyy seuraava keskustelu:
- Pääset ruotsalaisen artistin lämmittelijäksi. Hän on Magnus Uggla.
- Jaha. Siis Pöllö ja Pelle.
(En uggla= pöllö)

Haluaisitko Arska ostaa minulta videofilmejä? Voisin lähettää listan esim. yv:nä. 2 e/kpl.

Homeboy
kauppa"mies"
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Homeboy65 kirjoitti:Haluaisitko Arska ostaa minulta videofilmejä? Voisin lähettää listan esim. yv:nä. 2 e/kpl.
Ei kantsi välttämättä klikata töissä
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Homeboy65 kirjoitti:Eilen treffeillä, eukko ei tullut paikalle.
Eihän maanantainakaan tullut paikalle. :roll:
Ehkä ne vaan käy kääntymässä ovella?

Jos sä istut yksin kuppilassa niin et sä ole silloin käynyt treffeillä. Oot vaan käyny karkottamassa potentiaalisia asiakkaita.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei kaikille, niin Arskalaisille kuin muillekin eläville eliöile!

Arska täällä. Ihan kohtuullinen olotila ja sunnuntai. Ehkä se nyt tällä kertaa riittää!


STADINARSKALAINEN

----------------------------------------------------------------------------------
Pikku vastauksia:

Home:

Joo eiköhän se ensi viikolla onnistu.

Niin, se Carl Barks-VHS palauttamatta, ÄH. Olen sen kyllä katsonut, mutta ajatuksissa on ollut katsoa se uudelleenkin... katsoin sen huonosti eka kerralla kun aina jossain määrin häiritään (puhelinsoitot, juttelu yms. elämän asiat)

En oikein ymmärrä miten kummassa sama nainen pystyy tekemään kaksi kertaa ohrit. Ymmärrän yhdet mutta miksi toiset perään heti?
MUTTA MISTÄ TUON AKTIIVISUUDEN olet saanut treffeihin ja mistä kummasta niitä saat niitä treffejä aikaan??
Se on vaikuttavaa.

Pellevitsi ok.

Vai ostaa videofilmejä. Voit toki laittaa mulle yv:nä tietoa, mitä videofilmejä sulla on. VHS-kasetit ovat auttamattomasti "vanhentuneita". Mulla on kyllä itse "jumalattomasti" katsomattomia juttuja!! Mutta kyllä mä voin ostaakin jos joku kiinnostava löytyy?

MIKSI haluat myydä???


Sleamana:

Yökkis joo.


Manaslea:

Tää on Homelle, mutta puhtaana huumorinahan tämä menee ihan hyvin (vai meneekö Home?)
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
En oikein ymmärrä miten kummassa sama nainen pystyy tekemään kaksi kertaa ohrit. Ymmärrän yhdet mutta miksi toiset perään heti?
MUTTA MISTÄ TUON AKTIIVISUUDEN olet saanut treffeihin ja mistä kummasta niitä saat niitä treffejä aikaan??
Se on vaikuttavaa.

Pellevitsi ok.

Vai ostaa videofilmejä. Voit toki laittaa mulle yv:nä tietoa, mitä videofilmejä sulla on. VHS-kasetit ovat auttamattomasti "vanhentuneita". Mulla on kyllä itse "jumalattomasti" katsomattomia juttuja!! Mutta kyllä mä voin ostaakin jos joku kiinnostava löytyy?

MIKSI haluat myydä???[/color]
Ne oharit. Ensimmäisellä kerralla oli väsynyt lapsenhoitokeikan jälkeen, ei jaksanut tulla paikalle. Toisella kerralla en ollut "vahvistanut" hänen vastausviestiään. Nyt sitten ehdotin vielä tapaamista ensi tiistaina.
En tiedä mistä tämän aktiivisuuden olen saanut. Noita kontaktipalstojahan löytyy netistä pilvin pimein ja niissä on monia ilmoja tai "profiileja". Niitä treffejä on siten helppo järkätä.

Voisin pian laittaa sinulle yv:nä listan filmeistä jotka haluan myydä.
MIKSI haluan myydä? No videot rikki ja vaikka olisi ehjätkin minulla on noita vilmejä liikaakin. Siksi.

8.1.2012. Koko tänä vuonna en ole röpöttänyt enkä edes maistellut. Tänäänkään ei tee mieli.

Vitsi:

Pelle Miljoona keikalla Pihtiputaalla. Ensimmäinen biisi on "Juokse villi lapsi". Sen jälkeen joku kysyy yleisön joukosta:
- Entäs talvella?
- Talvella hiihdät... :)

Jossakin tulevassa huippukokouksessa voisi paikalla olla Homeboy, Stadinarska ja mustaenkeli.

Päivän siteeraus:

"Lasten mehuhetki päättyi ikävästi, mustaenkeli vei päivänsankarin..."
- Tuomari Nurmio

Homeboy
kelpo ruokasieni
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei kaikille!

Stadinarska voi ihan tavallisesti. Ei mainittavaa.

Terveiset ja talven tunnelmat kaikille Arskalaisille ja terveiset ja talven tunnut kaikille muille!


TAMMIARSKA


----------------------------------------------------------------------------

Vastauksia Homeelle edelliseen

Ilmesesti treffejä on helppo järkätä. Tuo käytännön sotku jota kuvasit on kuitenkin varsin ikävää. "Väsynyt" treffeillemenemisestä ei kuulosta siltä kuin asia olisi ollenkaan naiselle tärkeä. Ainakin minä näin tulkitisisin herkästi näin ellei hän enempää selittäisi.

Ai sinä olitkin laittanut jo yv:nä filmejä. katson ne jossain välissä, tai en elokuvia vaan listan, hehheh.

Hanki siis kirpparilta uudet vanhat videot kn niissä käyt!

No tosi hyvä jos oot röpötystä hillinyt! Ei oo hyvä terveydelle ainakaan ajan kanssa!

Pellevitsi aika vaatimaton, mutta menetteli.

Laita joku oikein sellainen vitsi joka naurattaa vielä unessanikin! (ainakin silloin jos ymmärrän! :)
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Jep. Treffit eilen. Eukko haluaa tavata vastakin. Ihmeellistä, mutta totta. :shock:

Nenänvalkaisukausi jatkuu. Viimeksi käytin alkoholia joskus joulunpyhien ja uudenvuodenaaton välipäivinä. Vähintään 2 viikkoa, jotta ko. kaudella olisi jotain konkreettista terveydellistä vaikutusta. :wink:

Vitsi:

Pelle Miljoona saapui levy-yhtiöön ja tapasi puljun johtajan.
- No niin. Seuraavan albumisi tuottajaksi tulee T.T. Oksala.
- Ei käy. Haluan että tuottajaksi tulee Kahvi Kahvi Oksala. :lol:

Huomautettakoon, että faktisesti T.T.Oksala on kuollut. R.I.P.

Homeboy
hopeanhohtoinen oliivilehto
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Stadinarska Ok.

Viikonloppuna kaikenlaista hauskaa ja velvollisuutta ja sälää ja rauhaa ja vähemmän rauhaa. Siis ELÄMÄÄ

Terveiset kaikille toivoo


LAUANTAIARSKA :)

___________________________________________________________


Homeosuus:

Jaaha, että treffit oli.
Kuulin näistä, koska tapasin Homeboyn torstaina sovitusti ja keskustelimme mm. tästä treffistä ym maailman asioista. Totesin miten ihminen voi olla erilainen riippuen siitä kuka katsoo ja mitä katsoo.

Tarjoilu: Kaakao. Homeboy taisi ottaa kahvin ja korvapuustin.

Tapaaminen kesti noin tunnin ja päättyi normaaliin rauhantilaan.

Jaaha, että treffit tosiaan menivät noin hyvin! Onnea.
ja nenänvalk. kausi jatkuu. Pidä sitä yllä, on mun neuvo.

Pelle M. vitsi ok. Ei kovin naurattava, mutta hyväksyttävä
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Jaaha, että treffit oli.
Kuulin näistä, koska tapasin Homeboyn torstaina sovitusti ja keskustelimme mm. tästä treffistä ym maailman asioista. Totesin miten ihminen voi olla erilainen riippuen siitä kuka katsoo ja mitä katsoo.

Tarjoilu: Kaakao. Homeboy taisi ottaa kahvin ja korvapuustin.

Tapaaminen kesti noin tunnin ja päättyi normaaliin rauhantilaan.

Jaaha, että treffit tosiaan menivät noin hyvin! Onnea.
ja nenänvalk. kausi jatkuu. Pidä sitä yllä, on mun neuvo.
Jep. Oli kiva tavata.

Soitan ko. "eukolle" tänään.
(Hän varmaan ilahtuu "miehen" soitosta. - Latojan huomautus)

Nenänvalkaisukausi loppui viime perjantaina.

Vitsi:

Pelle Mijoona istuu ravintolassa Muusikoiden pöydässä. Paikalle tulee fani.
- Uusi albumisi toimii hyvin.
- Kiitos.
- Siis se toimii hyvin frisbeenä... :)

Kävin eilen Keskustan vaaliteltassa, jossa mainostivat Väyrystä. En häntä enkä kepua kannata mutta vedin mukin mehua ja karamellin "tuulensuojaan".

Homeboy
epäpoliittinen epatto
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

HYVÄÄ
PÄIVÄÄ
KITINÄLÄISET.


Mietin mitä voin sanoa teille tänä syvänä talvipäivänä, että onko mitään positiivista sanottavaa...
Tämähän on syvä talvipäivä ja kylmää ja pimeääkin...hmmm

Nojoo, onhan iloa

nimittäin Arskahan on aina
OLIIVINEN ja se tarkoittaa että

TAMMIARSKA MUUTTUU HELMIARSKAKSI helmikuussa!

Ja kun tiedätte kuka on HELMI täällä Kitinässä (terveisiä ihanalle Tampereen Sairalle :h: ) niin haluan todellakin olla Helmiarska. Sen jälkeen olen maalisarska, ei se ole sen kummempaa

Mutta nyt olin siis


STADIN OLIIVINEN ILOARSKA


------------------------------------------------------------------------------


Vastaus Homeelle:

Homelle edelliseen postaukseensa homevastaus, ei niinkään Homeentunut vastaus:

Mitä Eukko sanoi puhelimessa? Ilahtuiko? Vieno tylsä ehdotus: Älä vain sano "eukko" silloin kun Eukko kuulee ja kohtele häntä hienosti! (Arskan tylsä kommentti, äh)

Miksi kummassa nenänvalkaisukautesi loppui viime perjantaina ja kuinka se loppui?

Pelle Miljoona-vitsissä ei ollut itse Pellen osuutta vaan se olisi voinut olla vaikka Homeen bluesband. (Huhm pelästyin itse ajatusta... :shock: )

Ahaa, olet Väyryskannattaja! Joojoo luin ettet ole, mutta olethan sinä varmaan! Ja Paavohan on kuppimiehiä...

Mitähän Home sä kannatat itse asiassa? Voisko se olla Koivisto? Ei, kyllä se on Kyösti Kallio varmaan vai kuoliko hän jo?

Mikä on epatto?
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Mitä Eukko sanoi puhelimessa? Ilahtuiko? Vieno tylsä ehdotus: Älä vain sano "eukko" silloin kun Eukko kuulee ja kohtele häntä hienosti! (Arskan tylsä kommentti, äh)

Miksi kummassa nenänvalkaisukautesi loppui viime perjantaina ja kuinka se loppui?

Ahaa, olet Väyryskannattaja! Joojoo luin ettet ole, mutta olethan sinä varmaan! Ja Paavohan on kuppimiehiä...

Mitähän Home sä kannatat itse asiassa? Voisko se olla Koivisto? Ei, kyllä se on Kyösti Kallio varmaan vai kuoliko hän jo?

Mikä on epatto?[/color]
Näyttää siltä että eukko ei halua tavata enää... :roll: Ei ole vastannut yhteenkään puheluuni.

Kausi loppui kun tuli fiilikset röpöttää. Join vodkaa ja kuuntelin levyjä.

Haavistoa kannatan. MuTu-pohjalta tuntuu fiksulta ehdokkaalta.

En tiedä mikä on epatto, joskus kuullut tuon sanan.

Vitsi:

Pelle Miljoona lähtee taas ulkomaan matkalle Afganistaniin. Retkeiltyään maaseudulla hän saapuu kylään, jossa pidetään sitten pidot kaukaisen vieraan kunniaksi. Puolen tunnin syömisen jälkeen Pelle nousee tuolilta ja kysyy: "Olenko minä tullut Safkanistaniin??"

Homeboy
marinoitu rotanraato
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

HYVÄÄ PÄIVÄÄ KITINÄLÄISET!

Tai oikeammin huomenta. Stadinarskalle ei kuulu oikeastaan niinkään tavatonta, mutta kyllä sitä silti voi postata. tarkoitus on kohta lähteä lomallekin, mutta nyt nautitaan lumesta monin eri tavoin.

Mitäpä sitten muuta!(?) Tietynlaista tapahtuminen ja normaalisen sosiaalisen elämän täyttämää ilman tauteja ja loukkaantumisia. Auto on toiminut moitteettomasti kaksivetoisena vaikka lumikasa olikin valtava renkaiden ympärillä kaikille manauksiin liittyville elävillekin ihmisille tiedoksi.

Kuulkaa, ei mulla mitään sen enempää asiaa ole. Olen kyllä miettinyt, että Stadinarskalla on aika vähän nyt ollut annettavaa Kitinään, mutta hä kuitenkin jatkaa.

Mutta mikä on värimestarin nykyajan suosikkiväri ja millainen arska hän on, siis minkävärinen? Onko hän
tulipunainen kommunisti vai kenties keskivihreä tyyppi vaiko suomenruotsalaisruskea vai sitten niinistöläinen.

Tätä en teiltä salaile millään tavalla. En toki ole mikään noista! No mikä väriarska mä sitten olen. varmaan jo arvasittekin...

Kiusaanko mä hiukan vielä...eeeennn , no nyt se purskahtaa sieltä


OOOOLLIIIIVINEN TALVINEN ARSKALAINEN. Joooo oliiiiiiiiviiii hiphiphurra!

P.S En tullut millään tavalla hulluksi. Oliivihan voi pahimmillaan tappaa mutta tämä minun oliivisuuteni antaa koko elämään ENERKIAA ja se koo oli tahallaan pantu, älkää vaan luulko mua kirjoitusvammaiseksi seksi.

AHA, nyt alkaa puujalkaa tulla, joten ihan oikeasti fiksunakin ihmisenä silloin tällöin säästän teidät siltä ja sanon PUS :h:
Haikeana ajatuksissa toivon, että joku ottaisi mielellään vastaan SA:n pusun!

Kertaus on opintojen äiti! Minä allekirjoitan vielä, eikö kaksi allekirjoitusta ole kuitenkin mahdollinen eli eli
simppelisti


OLIIVIARSKA


----------------------------------------------------------------------------

Homeentunut osuus, tämän takia allekirjoitin yleiskirjeeni kahdesti!

Mitä hittoa Homepoi, taasko eukko jättää. Minähän kerroin silloin sinulle hyvän ja paikkansapitävän neuvon muunmuassa eukkojen suhteen. Ota nyt ihan oikeasti siitä vaari koska tiedän tasantarkkaan mikä auttaisi! En tässä kerro muuta siitä yleisesti.

Ja röpötystä, GOOD GRIEF!levyjen kuuntelu on upeaa ja rauhoittavaa ja ihan kaikkea... jos vaan valitse hyvät levyt! Sullahan kaiketi lienee hyvä musamaku.

Vai kannatat. No minähän en arvostele pressavalintaasi, on tullut kyllä hurja megapopulismi Haaviston suhteen.

Pellevitsi oli tällä kertaa aika tylsä, sori sori.

Ja älä laita mitään rotista. Inhottavaa, uuuhhh. Sori taas, ei tietenkään ollut henkilökohtaista
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

STADINARSKA ON ÄÄNESTÄNYT VARSINAISENA ÄÄNIPÄIVÄNÄ KYLMÄN RAUHALLISESI OLIIVIA. :P

joka ei siis tarkoita vihreää. :o
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:STADINARSKA ON ÄÄNESTÄNYT VARSINAISENA ÄÄNIPÄIVÄNÄ KYLMÄN RAUHALLISESI OLIIVIA. :P

joka ei siis tarkoita vihreää. :o
En äänestänyt. Arvasin, että Haavisto pääsee toiselle kierrokselle muutenkin. Toisella kierroksella voisin äänestää.

Vitsi:

Pelle Miljoona astuu sisään Pihtiputaan tanssilavan takahuoneeseen ja tapaa roudarin joka istuu ja lukee musiikkilehteä.
- Mitä hittoa. Sinunhan piti tehdä soundcheck.
- Niinhän mä teenkin. Tsekkaan tässä Soundia.
(Soundcheck: laitteiden tarkastaminen ennen keikkaa)

P.S. Vuosi 2012 alkanut ja blondivitsit kielletty Itävallassa. Sopii muistaa ennen seuraavaa Wienin reissua... :wink:

Homeboy
kuoreton kalkkunanakki
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

MOI KAIKILLE!!! :P :h:

Stadinarskikselta talvinen elonmerkki:

Stadinarska on ja ei käy pyydykseen. On monenlaista kativiteettia. KAUHEESTI virheitä nyt tulee nykyään ...siis aktiviteettiä!!!

Mitä mää nyt kertoisin...sosiaalista ja liikuntaa ja työtä ja mukavaa ja vähemmän mukavaa.


Kutsutaan ELÄMÄKSI.

Odotan OLIIVISTA aikaa silti vaikka lumi on SUPER STADISSA.

Inhottaa tuo mainos "Esko kävi lounastauolla Mistergriinillä.." Joku vanha iankaikkinen ulkomainen mainos ja vanha paksu pääte yms... hassua,

Terveisin



OLIIVIA TOIVOVA ARSKALAINEN VÄRIMESTARI :P

--------------------------------------------------------------------------

Homeinen osuus:

No äänestätkö nyt siis? Ketä?

Pellevitsi aika mainio itseasiassa. Tietääkö porukka lehteä Sound olevan olemassa?

Onko ihan oikeasti Itävallassa blondivitsit kielletty? Siellä tytöillä on ihanan pullea rintamus! AAH, ihanat kahvilatytöt!!!

Wienissä olen käynyt tosi useasti. Jotain tenhoa siinä kaupungissa on!
Jotain toisenlaista tenhoa kuin Pariisiisa, vaikkase "normaaliin tapaan" onkin toivekaupunkini...

Kuinkas Homen elämä? Eukot ja muut?
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Home[/b]inen osuus:

No äänestätkö nyt siis? Ketä?

Pellevitsi aika mainio itseasiassa. Tietääkö porukka lehteä Sound olevan olemassa?

Onko ihan oikeasti Itävallassa blondivitsit kielletty? Siellä tytöillä on ihanan pullea rintamus! AAH, ihanat kahvilatytöt!!!

Wienissä olen käynyt tosi useasti. Jotain tenhoa siinä kaupungissa on!
Jotain toisenlaista tenhoa kuin Pariisiisa, vaikkase "normaaliin tapaan" onkin toivekaupunkini...

Kuinkas Homen elämä? Eukot ja muut?[/color]
Haavistoa ajattelin äänestää.

On ne kielletty, vaikka tuo juttu kuulostaakin vitsiltä. :roll:

Elämä menee samoin kuin ennenkin. Eukkojen suhteen ei uutta.

Vitsi:

Vuosi 1979. Pelle Miljoona lyö vasaralla sormeensa.
- Auh! Pink Floyd! Genesis! Yes! King Crimson, Camel, Van der graaf generator, Gong, ELP...
- Kuinkas nyt noin?
- No. Punkin tultua nuo vanhat progebändit on vaan kirosanoja... :)

Levyostoksia: Neil Young: Weld.
Mahtava livetupla...ilman tätä voi elää, mutta...kysymys kuuluu: kuinka hyvin?

Homeboy
kulman kundi (ei geometrinen kulma)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvää talvista päivööö Kitinän kulkurit ja kulkurittaret.

Stadinarska voi ihan tavallisesti ja sanomiin ei nyt tule suurta uutista.

Katsonut urheilua ja itse liikkunut tosi paljonkin ja ollut rauhassa ja ollut sosiaalinen vaan ei sosialistinen ja ihaillut lunta ja toivoo itseasiassa sitten keväällä todella värikästä ja ihanaa...


...OLIIVIA, Värimestari Stadinarska

"Komisario Palmun elokuvan tyyliin lainattu vapaasti by SA"



------------------------------------------------------------------------------


Homeentunut palsta eli homien vastaukset:

Älä vain loukkaannu tuosta, minusta oli vaan hauska panna homeentunut palsta! Onko se hauskaa vai haluatko sivistyneesti "Home-vastaukset?

Vai Haavistoa. Suomi on vapaa maa. Minä en ole ihan varma kun kummallakin on puolensa. tai kyllä mä tiiän, mut mä salailen kumpaa äänestän!!

Käsittämätöntä, talvitoivemaassani kielletty hauskuus!

No mitä siis kuuluu ylipäänsä eukkojen suhteen?

Nyt tuo pelle Miljoonvitsi vaati minulta ihan liikaa, voih!

Ilman Youngin levyä voi elää koska en ennän tätä sitä edes tiennyt ja elän ihan hyvin!

Kokeile olla suoran kundi, miltä se tuntuis!!
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
No mitä siis kuuluu ylipäänsä eukkojen suhteen?

Nyt tuo pelle Miljoonvitsi vaati minulta ihan liikaa, voih!
Ei oikein mitään. Treffejä ei ole ollut vähään aikaan, niitä ei ole tiedossa(kaan). Kontaktipalstoja sinänsä seuraan koko ajan.

Mikä siinä vaati liikaa?



Haaviston imago voisi olla ratkaisevasti parempi jos 1) hän olisi hoitanut luvut loppuun (vähintään valt.kand.), 2) olisi käynyt intin ja 3) olisi hetero.
(Jos kaikki olisi jos niin lehmätkin lentäisi. - Latojan huomautus)

Levyostoksia: Fats Domino: All by myself
Kokoelma, sopii röpöttämisen(kin) soundtrackiksi. Letkeää meininkiä...

Vitsi:

- Mitä Pelle Miljoona sanoi työn touhussa olevalle metsurille?
- No?
- Moottorisaha on kuuma.

Eräs paskaperse astui äskettäin bussiin vaaleanpunaiset korvaläpät ja vaaleanpunaiseksi värjätty tukka päässä. Think pink, sucker... :roll:

Homeboy
rapea kalapuikko
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Stadinarskan sanomat tänään:

Stadinarska viettänyt talvea, mutta ei talviunilla. Sillä ei ole mitään merkittävää kerrottavaa. Kysymykseen, "mitä sulle Arska nyt kuuluu", tunnettu oliivinen virkkoi elämän menevän MUKAVASTI. Toimittaja poistui paikalta varsin hämmentyneenä ja ärsyyntyneenä vailla kunnon haastattelua

Mutta kuu on vaihtunut ja uusi hieno nimi on tietenkin...


H E L M I A R S K A


---------------------------------------------------------------------------------

Homevastaukset:

No sinäkin pidät taukoa treffeistä....

Kuule, ei vaatinut Pellevitsi liikaa, kun olin vaan hiukan ymmärtämätön, sori. Se oli ihan hauska niinkuin tää uusikin moottorisaha!

Ei oikein mitään. Treffejä ei ole ollut vähään aikaan, niitä ei ole tiedossa(kaan). Kontaktipalstoja sinänsä seuraan koko ajan.

Mikä siinä vaati liikaa?

Joo, eiköhän Niinistö ole seuraava presidentti. Ottamatta kantaa, ketä äänestän niin onhan ihan selvä, että tuo seksuaalinen suuntautuminen vaikuttaa kun äänestäjänä on koko kansa. Eihän yhteiskunta nyt niin avoin ole (vielä).

Mikä se vaaleanpunainen bussiinastuja oli?
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vaaleanpunainen bussiinastuja. Vaaleanpunaisiin korvaläppiin pukeutunut ja vaaleanpunaiSEKSI hiuksensa värjännyt (ventovieras) naisihminen.

Levyostoksia: Stray Cats: Very best of
Kokoelma. Ei hassumpi.

Vitsi:

Levy-yhtiössä:
Pomo: Imagosi vuoksi sinun pitää mennä parturiin.
Pelle Miljoona: *huokaa* Selvä.

Parturissa:
Pelle Miljoona: Leikataan samanlaiseksi kuin viimeksi.
Parturi: No en mä sitten tiedä. Olen ollut täällä töissä vasta kuusi vuotta. :roll:

Kylmyys ei kun jatkuu. :(

Seuraava huippukokous voisi olla pian, jos sopii.

P.S. Huippukokous ei tarkoita Alpeille kiipeämistä. :wink:

Homeboy
lanttupää
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Vaaleanpunainen bussiinastuja. Vaaleanpunaisiin korvaläppiin pukeutunut ja vaaleanpunaiSEKSI hiuksensa värjännyt (ventovieras) naisihminen.

Levyostoksia: Stray Cats: Very best of
Kokoelma. Ei hassumpi.

Vitsi:

Levy-yhtiössä:
Pomo: Imagosi vuoksi sinun pitää mennä parturiin.
Pelle Miljoona: *huokaa* Selvä.

Parturissa:
Pelle Miljoona: Leikataan samanlaiseksi kuin viimeksi.
Parturi: No en mä sitten tiedä. Olen ollut täällä töissä vasta kuusi vuotta. :roll:

Kylmyys ei kun jatkuu. :(

Seuraava huippukokous voisi olla pian, jos sopii.

P.S. Huippukokous ei tarkoita Alpeille kiipeämistä. :wink:

Homeboy
lanttupää
HOMEOSUUS BEGIN

Joo, mutta mitä se vaaleanpunainen sua ärsytti? Tekikö jotain?

Stray Cats? Miten sä jaksat aina olla kiinnostunut ja kuunteletko kaikki?

Mä olen tänään kyselypäällä!!

Pellen vitsi oli hieman väkisin tehty, valitan, ei ollut kovin hyvä.

HOMEOSUUS END



---------------------------------------------------------------------------

STADILAISEN SA:n YLEISET KUULUMISET KAIKILLE:

Stadissa menee valkoisesti! Valkoinen on puhdas ja kaunis väri ollakseen siis ei-väri!!!

Nyt lähti ehkä taas moponen käsistä!

Mutta itseasiassa Stadinarskalainen voi ihan peräti normaalisti. Asiat ihan ookoo, ei vallan erinomaisesti, mutta ei ollenkaan huonostikaan.

Mutta keskiverto tuskin olen, hehheh.

TAI EHKÄ olenkin.

Mutta mitä väliä sillä on? Ei mitään tai juuri sen verran mkitä yhdellä eläväisellä Stadilaisella on. Onhan meillä arvoa ja arvon ansaitsemme!

Ryhdyn nyt töihin keskimääräisesti suureman Kitinäajan vuoksi. Kitinäajan pitkä pituus johtui erään ajan peruuntumisesta ja nyt sitten on pantava taas asioita "kuriin"


STADIN MUKAVAINEN HELMIKUUN HELMINEN ARSKANEN
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Joo, mutta mitä se vaaleanpunainen sua ärsytti? Tekikö jotain?

Stray Cats? Miten sä jaksat aina olla kiinnostunut ja kuunteletko kaikki?
Ei se oikeastaan ärsyttänyt yhtään. Ei tehnyt kummempia, astui bussiin.

Jaksan vaan ja kuuntelen. Nyt olen kyllä päättänyt lopettaa levyjen ostamisen. Suklaalevyt on asia erikseen...
Tai jonkin Bill Haleyn kokoelman voisi vielä hankkia.

Vitsi:

Pelle Miljoona ja kumppanit matkustavat kiertueelle USA:han. Tulliselvityksessä kysytään kundien kotimaata:
- Country?
- No. Rock'n roll... 8)

Vitsi:

Haavistolta kysytään kuulumisia vaalien jälkeen:
- Tulin toiseksi, mutta Niinistö oli viimeistä edellinen.

Homeboy
tusinajuntti
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

:P SA-SANOMAT/ SA-NEWS :P

Stadinarska kävi rohkeasti Saminnarskun blogissa viime viikolla,
Saminnarsku kiukustui tavattomasti pienarskan vierailusta ja kielsi Arskan vierailun blogissaan


"Harmillista, kun en saa käydä Saminnarskun blogissa"
"Painuin sitten Saminnarskun sananmukaisesti käskiessä vittuun ja täytyy sanoa, ettei se huono asia ollut"
virkkoi täysin rentoutunut Stadinarska hieman jopa hämillään

"Kävin kun se kuitenkin on melkein minun blogini" puolustautui Arskalaisemme vielä hänen hitaasti poistuessaan haastettelustamme hivenen naurahtaen Stadin illan pimeyteen.

Mycket oliv Sa

(Muunmuassa Home: Stadinarska sanoi vastaavansa kyllä ihan pian postauksiin ja kiittää niistä kovasti tietenkin vaikkei Pellevitsejä tajuaisikaan!)
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Vastaa Viestiin