Kuulostaa ihan normaalilta toiminnalta.NuoriDaavid kirjoitti:FML
Nyt kun oon viimmein rekkautunut naamakirjaan, niin en pääse sisään. Tulee invalidiherjaa, saitti ei aukea.
Toimiiko normaalisti?
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
savolainen vastaussinsin kirjoitti:Kuulostaa ihan normaalilta toiminnalta.NuoriDaavid kirjoitti:FML
Nyt kun oon viimmein rekkautunut naamakirjaan, niin en pääse sisään. Tulee invalidiherjaa, saitti ei aukea.
Toimiiko normaalisti?

Eli toimiiko se vai ei..
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
No mutta mitä voi savolaisen suusta muuta odottaa?NuoriDaavid kirjoitti:savolainen vastaussinsin kirjoitti:Kuulostaa ihan normaalilta toiminnalta.NuoriDaavid kirjoitti:FML
Toimiiko normaalisti?![]()
Eli toimiiko se vai ei..
"No suattaaphan se olla että toemii, vuan suattaaphan..."
Näyttääpä tuonne pääsevän sisäänkin asti tällä kertaa

Re: Facebook
Minulla on kolme kitinäläistä ja kaksi ex-kitinäläistä facebook-kavereina. Kiviäkin kiinnostaa. 

"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
^Kai se homielta menee pillusta peruukki päässä. En halua edes tietää kumpi kairas ketä hanuriin.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Aikonaan Facebook-kavereita oli melko paljon.
Sitten tuli mieleen, ettei hommassa ole mitään järkeä; poistin kaikki kaverit, joihin en ollut enää yhteyksissä pitkiin aikoihin eli olivat jääneet roikkumaan. Noin 2/3-osaa lähti.
Pariin vuoteen en ole pyytänyt ketään kaveriksi – paria henkilöä lukuun ottamatta. Jos joku tuttu pyytää, hyväksyn kyllä.
Muuten kyllä hieno palvelu; on esim. tullut kirjoiteltua paljon sellaisille sukulaisille, joiden kanssa muuten ei oltaisi yhteyksissä.
Sitten tuli mieleen, ettei hommassa ole mitään järkeä; poistin kaikki kaverit, joihin en ollut enää yhteyksissä pitkiin aikoihin eli olivat jääneet roikkumaan. Noin 2/3-osaa lähti.
Pariin vuoteen en ole pyytänyt ketään kaveriksi – paria henkilöä lukuun ottamatta. Jos joku tuttu pyytää, hyväksyn kyllä.
Muuten kyllä hieno palvelu; on esim. tullut kirjoiteltua paljon sellaisille sukulaisille, joiden kanssa muuten ei oltaisi yhteyksissä.
Re:
Miten on, joko kaikki ovat Naamalassa?Boner kirjoitti:elco kirjoitti:Onko dinosauruksella sähköposti ja matkapuhelin?Boner kirjoitti:Te kuulostatte iha ala-astelaisilta kaverilaskuinenne ja seininenne. Pian te varmaan alatte vaihtelemaan muisteja ja tarrojakin siellä.
On. Mut mulla ei ole teinaria eikä Like-nappia.
Nykyäänhän sieltä voi tarkistaa paikallissään jostain perähikiältä, kun muutamat ihmiset mielellään jakavat säätietoja päivittäin. Miksi? En uskalla kysyä tätä suoraan Naamakirjassa, koska jollain menee kuitenkin hernepussi nenään enkä jaksa vääntää. Kun ihan aidosti olisi kiva tietää, että ketä vittu kiinnostaa jonkun Perseseinäjoen säätilanne.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
I'm thinking of making a few more."