YOGA ORGANICS SUSTAINABILITY NON-NEW AGEY SPIRITUALITY WELLNESS ADVENTURE THE ARTS ECOFASHION ACTIVE CITIZENSHIP CONSCIOUS CONSUMERISM EQUAL RIGHTS ENLIGHTENED EDUCATION BIKE CHILDREN REVIEWS VIDEOS INSPIRING ANIMAL RIGHTS CONTROVERSIAL FUNNY SEXY BOULDER NY SF PORTLAND LA SPANISH
Minkälaisilla saiteilla sä oikein liikut? Saat sievään pikkupäähäsi kaikenlaisia hupsutuksia tuollaisesta!!1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Dave! Siirry oitis myötätuntoon ja herkkukoreihin. Lääkärin pitäisi ymmärtää paremmin.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Tammikuussa? Taidan alkaa ilmastonmuutosuskovaiseksi!
Kyllä, toista vuotta peräkkäin Delicard (aikaisemmin tuli jotain trendikuppeja jotka vaihdoin toiseen pakettiin suoraan mummille). Viime vuonna toimittajan puolesta sössittiin oikein kunnolla ja sen seurauksena saatiin kolme oikein toimivaa settiä. Toivottavasti eivät ole parantaneet palvelun laatua tälle vuodelle.
exPertti kirjoitti:Työt vituttavat, mikä muu on uutta.
Olen ehkä tulossa hulluksi tai ehkä olen jo tullut, kun enää ei paljoa vituta vaan alkaa jo naurattaan. Olen välillä ihan että
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Shame on you!! Se peura oli hyvää. Nyt kun se kortti on viimevuodelta maisteltu korvauksien merkeissä mun makuun kokonaan, niin taidan ottaa ton tänä vuonna uudestaan.
Se on pakko sanoa plussaksi ton firman puolesta, että kun hiffasivat mokanneensa, niin minä yllätyin korvauksien laadusta. Hyvin syötiin.
Johnny Winter kirjoitti:Junnujen peli illalla (yöllä). Väijykää. Pus nus!
Eka erä olis jollain tapaa vielä mahdollisuuksien rajoissa, mutta veikkaan, ettei pysty valvomaan, koska kaksiviikkoinen herättelee yöllä ja vanhempi sitten aikaisin aamulla. On muuten kohtuu täyspäiväistä suorittamista tämä isyysloma. Oma aika (rajoituksin) koittaa ilta ysin jälkeen, jolloin tosin olen jo valmiiksi kohtuu finiitto. Kuitenkin liikkua täytyy, jotten ahdistu, tuohan on sitten pois yöunista. Eikö kuulostakin mutkattomalta? Odotan jo guumeisesti töihin paluuta.