Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Tänään treffit klo 18.00. Kerron myöhemmin miten kävi.
Naisen (?) mielestä olitte liian erilaisia.
Siitä huolimatta Homie pesee yritteliäsyydessään gattacan ja bluntlyn 100-0.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Tänään treffit klo 18.00. Kerron myöhemmin miten kävi.
Naisen (?) mielestä olitte liian erilaisia.
Nainen kyllä. Turha btw kirjoittaa imperfektissä kun ei olla vielä tavattu. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Tänään treffit klo 18.00. Kerron myöhemmin miten kävi.
Naisen (?) mielestä olitte liian erilaisia.
Nainen kyllä. Turha btw kirjoittaa imperfektissä kun ei olla vielä tavattu. :wink:
Mulla on tämmönen ennustajan lahja.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Peruin treffit. Eukko on muuttamassa Hyvinkäälle, ja se on turhan kaukana. Voi voi, liian kaukana...
(Voi voi ja lämmin leipä. - Latojan huomautus)

Vitsi:

- Millainen autotallin ovi on tennisvastustajana?
- Sen jalkatyössä on parantamisen varaa...

Päivän siteeraus:

"Kaksoisvirhe (tenniksessä) on pahinta mitä tiedän." - Ressu

Onko Arska samaa mieltä kuin Ressu?

Uutiskatsaus: Z Z Poro hajosi (Ivalo)

Aslak Poro, Jouni Jäkälä ja Risto Revontuli ovat pistäneet "pillit pussiin" keikkojen puutteen vuoksi. "Tulevaisuuden suunnitelmat ovat kaikilla vielä auki", toteaa Aslak...

Homeboy
puolikarkea vehnäjauho
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kirjoitin jo tänään aiemmin, mutta kirjoituksessani oli pieni väärinymmärrysmahdollisuus,
ja sain siitä välittömästi pari mukavaa huolestunutta yv-tiedustelua! Liittyi matkaani tai jatkoihini. En kerkiä nyt tekemään korjausta. Pyrin panemaan tänään vielä myöhemmin.


STADIN A-type
Arskalainen Arska (vrt. Kansalainen Kane)
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Homeboy65 kirjoitti:Peruin treffit. Eukko on muuttamassa Hyvinkäälle, ja se on turhan kaukana. Voi voi, liian kaukana...
Nyt ei tyttö tiedä, millainen vonkale pääsi karkuun.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hans Jörgen kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Peruin treffit. Eukko on muuttamassa Hyvinkäälle, ja se on turhan kaukana. Voi voi, liian kaukana...
Nyt ei tyttö tiedä, millainen vonkale pääsi karkuun.
Minkä kodinhengettären se Homiessa menettikään!
Work like a captain, play like a pirate.
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

^Jep, vaimomatskua.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hans Jörgen kirjoitti:^Jep, vaimomatskua.
Kiitos! :h:
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Siis vasta sillin tuli mieleen! Piditkö sitten viinapulloa siellä pikkujouluissa muovikassissa? Eikö pikkujoulutytöt sanoneet että pullot pois homeen pois??
Paskat ne silti nykyään niin sanoo. Nykyään ne pyytää saao juoda... :cry:



No menet toki pikkujouluihin ja iske sieltä joku mummo!!!
Pidin. Ei sanoneet.

Jep. Menen toki mutta ainakaan ketään mummoa en aio iskeä. :)

Vitsi:

- Mitä sinä vihaat?
- Minä en mitään vihaa niin paljon kuin rasismia ja mustalaisia.

Tänään treffit klo 18.00. Kerron myöhemmin miten kävi.

Vuonna 1971 eräs paskaperse haastoi Saatanan oikeuteen USA:ssa ko. kundin konnankoukkujen takia. Kanne hylättiin koska "Vastaaja ei asu Pennsylvaniassa." :roll:
(On se saatanaa, kun selvisi pelkän muotoseikan vuoksi. :evil: - Latojan huomautus)

Arska. Seuraava huippukokous ti 27.12.?

Homeboy
eu-direktiivit täyttävä pannukakku
HYVÄÄ PÄIVÄÄ! MINUN PITI JO AIEMMIN PANNA TÄMÄ, MUTTA KIIRUUN TAKIA EN OLE NYT VOINUT. KIITOS KAIKILLE VIIMEAIKAISILLE KIRJOITTAJILLE STADINARSKAN PALSTALLE.

Mietin tuossa, että kylläpä täällä on vähän kirjoittajia nyt. Itsekin olen miettinyt, että jaksanko enää kirjoittaa, mutta senverran on tukijoita, etten halua sillätavalla jättää. Tai ainahan olisi YV:t ja mailit ja tekstarit ja puhelin, mutta onhan tää oma blogi ja Kitinä kiva, ellei olisi jonkin verran tyhjiä tynnyreitä. Minua tietenkin huvittaa jos minuakin luullaan oikeasti kummalliseksi tai jotenkin epämiellyttäväksi vaikka olen niin tavallinen ihminenkuin olla voi!

Pusi kaikille, myös ilkimyksille ja huonotapaisille. Heillekin sopii olla Jouluna kiltti, MUTTEI oikein mieluusti muuten. Maailma ja elämä tarvitsee hyvää käytöstä ja Kitinä ei sitä kyllä opeta. Täällä on harvainvalta ja se valta on joskus tyhjäin tynnyrein, valitettavasti. Kuitenkin näillä kirjoittajilla on hyvä kirjoitustaito ja älyllinen puhdas kapasiteetti on ylisuhteutetun iso, sanoisin.
No, onko tää nyt tärkeää- yhdessä maailmassa eletään ja tänne täytyy kaikkien mahtua. Yleinen asenne ja elämisen taito ja toisista välittäminen vain pitäisi saada kohdalleen. Se on todella pahasti hakusessa nykyään, ei kaikkialla, mutta ainain steissin ympäristössä ja Kitinässä. No, nyt pikkuisen huumoria. Tiedätte, että tykkään suurimmasta osasta ja ei tarvi sanoa minulle, että mitä #¤%%&/( väliä sillä on mistä mä tykkään. Ei kai olekaan. Kunhan kirjoitan ja elän.

Ihan kaikille nyt Jouluhali.

JA TUOSSA ALHAALLA ON VARSINAINEN vastaukseni, jonka säilöin vähän aikaa...


SA

-------------------------------------------------------------------------------------

Terveeks kaikille. En tiedä tarkkaa tukijoitteni määrää, mutta minullehan mahtuu muutama Arskalaisesta antipatioita saavakin tänne. He ovat kovaäänisiä ja siksi tokikaan Arska ei aio hämääntyä. Vakavaa on, että monet "pelkäävät" näitä "äänitorvia" ja siten ovat hiiriä. Mutta tämä piirre on kuin suoraan elämästä ja niinhän Kitinä elämää onkin!

Toivottavasti kaikki Kitinässä ovat elossa ja välttyneet esim. liukastumisilta tahi autokolareilta!

Mutta minulla on taasen työ eli vastaaminen uskollisen kirjoittajani ja kommentoijani kanssa eli "Nyt SA vaan vastat VOI, koska hänen palstallaan on kirjoittanut Homeen POI. On Arska luvanna vastata kaikille ja nyt vaan kirjaimia riveille!

Noniin siinä kaikille SA:n hengentuote eli runonen. SA ei tokikaan ole ammatiltaan runoilija vaan oikeammin sanailija.

Miettinyt hän on viime ajat sitä ettei olisi huono kitinäläinen, siksi ottanut tyylin tään, joka maltillinen.

Toivotan kaikille rauhaisaa lauantaita


STADINARSKA ELI ARSKISS
Stadin Arskalaisten puheenjohtaja
Väriterapeutti
Kitinän jäsen, vuoden kitinäläinen 2009



_________________________________________________________


Ja sitten Homeenpoika saa PääArskalaisen vastaukset.:

-No pikkujouluissa on sellainen vapautunut salliva tunnelma = oikein

-No ei toki mummoa...tarkoitin tätä nykyajan tyyliä sanoa mummoksi yleensä naista, jopa nuorta tyttöä.

-Rasismivitsi oli paitsi hyvä vitsi myös kovasti realistinen näkemys ihmisten kaksinaismoralismista. Kyllä rasismia on pinnan alla, valtavasti, ja sitä ei koskaan tunnusteta. On valitettavaa. Voi kun saisimme maailman, jossa KAIKKI olisivat samanarvoisia: ARSKALAISTEN PERUSARVO ON EHDOTON TASAVERTAISUUS JA RASISMIN TUOMITSEMINEN!

- Treffit taas sulla!!! Miten kävi! Oot sä innokas, hyvä tavaton! Onkos sulla jonkinlainen kello tikittämässä vai mistä ihmeestä näin tiheä koukkuunpanokokeilu. KANNUSTAN silti sinua, mutta kyllähän vähän tällainen :shock: saa olla, eikö!! KERRO MYÖS hiukan konkreettista, mitä treffeilläsi tapahtuu, mihin meette ja kuka tarjoaa ja mitä puhutte! Ja tosiaan koska sen "eukon" (sinä kutsut eukoksi, minä en uskaltaisi!) ajatukset ovat siirtyneet siihen, että olette erilaisia? Siitäkö, ett hän on vihdoinkin erottanut anatomian kirjasta naisen ja miehen?? Heh.

-Kuule, nyt minun täytyy sanoa, etten ymmärtänyt tuota Pennsylvania-juttua. Olen pahoillani. Mitä se tarkoittaa, jaksatko kertoa!

-Huippukokous: Kuule, eräskin tyhjä tynnyri tässä laitoi että huippukokous terminä taroittaisi jotain muuta kuin leikillinen ajatus huippukokouksesta. Mistä olet keksinyt huippukokous-termin? Eikö se ole leikillinen ajatus valtionpäämiesten kokouksesta?

MUTTA ITSE KYSYMYKSEEN 27.12 joudun tuomaan aikaisemmin ajateltuun hyvin akuutin muutoksen: Menen hyvin todennäköisesti alppien Heidiä katsomaan joulun jälkeen juuri. Mutta kyllä kahvi onnistuu. Joulun alla on kiireitä, mutt jos satut Arskan reitille niin silloinkin toki kahviin on aikaa tietysti.
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Treffit taas sulla!!! Miten kävi! Oot sä innokas, hyvä tavaton! Onkos sulla jonkinlainen kello tikittämässä vai mistä ihmeestä näin tiheä koukkuunpanokokeilu. KANNUSTAN silti sinua, mutta kyllähän vähän tällainen :shock: saa olla, eikö!! KERRO MYÖS hiukan konkreettista, mitä treffeilläsi tapahtuu, mihin meette ja kuka tarjoaa ja mitä puhutte! Ja tosiaan koska sen "eukon" (sinä kutsut eukoksi, minä en uskaltaisi!) ajatukset ovat siirtyneet siihen, että olette erilaisia? Siitäkö, ett hän on vihdoinkin erottanut anatomian kirjasta naisen ja miehen?? Heh.

-Kuule, nyt minun täytyy sanoa, etten ymmärtänyt tuota Pennsylvania-juttua. Olen pahoillani. Mitä se tarkoittaa, jaksatko kertoa!

-Huippukokous: Kuule, eräskin tyhjä tynnyri tässä laitoi että huippukokous terminä taroittaisi jotain muuta kuin leikillinen ajatus huippukokouksesta. Mistä olet keksinyt huippukokous-termin? Eikö se ole leikillinen ajatus valtionpäämiesten kokouksesta?

MUTTA ITSE KYSYMYKSEEN 27.12 joudun tuomaan aikaisemmin ajateltuun hyvin akuutin muutoksen: Menen hyvin todennäköisesti alppien Heidiä katsomaan joulun jälkeen juuri. Mutta kyllä kahvi onnistuu. Joulun alla on kiireitä, mutt jos satut Arskan reitille niin silloinkin toki kahviin on aikaa tietysti.[/color]
Treffit peruuntui.

Joku haastoi Saatanan palvelijoineen liittovaltion piirioikeuteen v. 1971 koska he olivat asettaneet "esteitä hänen polulleen" ja "aiheuttaneet hänen sortumisensa." Kanne hylättiin. Tämä siis USA:n Pennsylvaniassa. :)

En muista mistä keksin huippukokous-termin.

Okei, katsotaan kahvittelua vähän myöhemmin. Yv:tä(kin) voi lähettää...

Huomenna toiset pikkujoulut. Raportoin tapahtumista myöhemmin.

Homeboy
laskiaispulla
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Okei pikkujoulut eilen. En viipynyt kauan, vajaan tunnin. Puhuin vähän, mutta jotain. Enimmäkseen kuuntelin. Jatkoin röpöttämistä kotona.
Samalla tuli löydettyä uusi divari, jolla on nettisivutkin: www.mustankaninkolo.info

Vitsi:

- Mitä krokotiili sanoi, kun näki surffaajan aalloille?
- No?
- Kiva, lounas tarjottimella.

Homeboy
turha hiilihydraatti
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kuunaan en oo tullut suoraan ovesta nettiin ja Kitinään- hualestutthavaaa! Ilimahällyytys joka tabauksessa!

PÄIVÖÖ. Tulin juur kolooni, mutta nyt mun pitäis jo vastatakin ihmisille kun siis tää palsta sisältää varmat vastaukset. Mutta osittain vastaukset on myös paljolti Homelitelle. Pitääkös mun niihin vastata?

TULEN ja vastaan kyllä. Nyt tyydyn juttuun. DIALOGI:

Stadinarska käveli kohti vahtimestarin koppia halutessaan päästä superbileisiin. Vahtimestari kysyi Stadinarskalta "Kukas te olette? Stadinarska siihen "Ettekö tunne kuka minä olen?" Vahtimestari sanoi "Sa se"

SIINÄHÄN SE: SA
rautainen yhteiskuntamme värikäs pilari
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
TULEN ja vastaan kyllä. Nyt tyydyn juttuun. DIALOGI:

Stadinarska käveli kohti vahtimestarin koppia halutessaan päästä superbileisiin. Vahtimestari kysyi Stadinarskalta "Kukas te olette? Stadinarska siihen "Ettekö tunne kuka minä olen?" Vahtimestari sanoi "Sa se"
Hauska juttu. :)

Levyostoksia: Thompson twins: Hold me now/Let loving start (vinyylisingle)

Laihduttamisyritykset jatkuu, joulunpyhinäkin yritän syödä suht kevyesti.

Tästä lähtien toistaiSEKSI vain Pelle Miljoona-vitsejä. Aloitetaanpa:

Pihtiputaan tanssilavan pukuhuoneessa:

- No Pelle. Tulehan lavalle.
- En voi.
- Miksi?
- Minulla on lavantauti... :)

Homeboy
300 grammaa paistijauhelihaa
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Stadinarska ilmoittaa:

Stadinarska meddelar:


SÄÄ ON INHOTTAVAN KOSTEAA JA PIMEÄÄ JA KYLMÄÄ.
KUKA ON AIKOINAAN MUUTTANUT SUOMEEN KÄRSIMÄÄN TÄLLAISESTA SÄÄSTÄ?


ONNEKSI ON STADI JA JOULUVALOT

Terveisin kaikille ja hyvää Joulun odotusta. Olkoon VALKEUS :h: :missänne. Tämän voi sanoa, vaikken olekaan uskovainen. Silti salaa toivon, että taivaanJumala, joka ei siis ole SA, päästäisi minut kuoleman ehkä kohdatessa, hyvään miellyttävään taivaspaikkaan!

S T A D I N A R S K A
Arskalaisten arskalainen
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Stadinarskalla on huomenna ostospäivä. Aivan oikein! Lahjojen ostopäivä. Euro poikineen taitaa lähteä Jouluarskan tililtä.

Mutta tässä vaiheessa päivitän pääasiallisen toivotuksen Arskan omalle palstalle. Samalla tulee syötettyä "palstalasta" kinkulla!


MAITTAVAT JA LÄMPÖISET JA RAUHALLISET JA TARVITTAESSA RIEHAKKAAN HYVÄT JOULUT KITISIJÖILLE :h:

TOIVOO


JOULUINEN ARSKALAINEN - JOULUARSKA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Stadinarskan sanomat
24.12.2011

Stadinarskan muuttuminen Jouluarskaksi jo monivuotinen perinne

Stadinarska on näin jouluaikana Jouluarska. Se merkitsee merkkiä paitsi siitä, että on Joulu, myös lähimmäisten huomioimista.

Stadinarska on jo toivottanut palstallaan Hyvää Joulua kaikille, eikä sitä varsinaisesti enää tee, muuten kuin tämän sanomalehden välityksellä

Voikaa hyvin, älkää juoko liikaa, unohtakaa varsinkin väkivalta ja koettakaa nauttia ja saada energiaa!


---------------------------------------------------------------------------------

JOULUARSKA ILMOITTAA JOULUNSA ALKANEEN JA BLOGINSA ON MYÖS JOULUTILASSA.

ONNELLISTA JOULUA KAIKILLE. SAARNA-ARSKA SISÄLLÄNI PAKOTTAA SANOMAAN; ETT ÄLKÖÖT KUKAAN PILATKO JOULUANSA TAHALLAAN!


JOULUARSKA SE OLI. ISKI JÄLLEEN
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Raportointia joulunpyhistä:

24.12.: Äitimuorin kanssa systerin perheen luo. Syöntiä, lahjojen jakamista ja seurustelua. Muutama keskari "huiviin." Ruokapöydässä äiti ja systeri vertaavat Homeboyta TV-ohjelman tonttu Toljanderiin. HB ihmettelee että täytyykö pottuilla. Eikö riitä että pöydässä on pottuja.
Kotiin juomaan viskiä ja pyörittämään levyjä. Tietäen, että naapurit eivät ymmärrä Neil Youngin suurutta pidän volyymin suhteellisen alhaisena.

25.12. - 26.12. Mukavasti meni nämäkin päivät.

Jouluna söin myös simpukoita, josta "aasinsilta" päivän siteeraukseen:

"Käyn nilviäisluennoilla ja opin kaiken simpukoista." - Aku Ankan taskukirja 14

Vitsi:

- No Pelle (Miljoona). Pääsenkö bändiisi? Olen musikaalisesta perheestä.
- Kuinka musikaalisesta?
- Faija kornetti, mutsi vanha harppu, minä ja veljeni täysiä torvia... :)

(kornetti: vänrikkiä vastaava upseerinarvo ratsuväessä, eräs soitin)

Homeboy
sakkapäinen saunatonttu
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Homie, soita sille äpärälle ja puhu. Ketään kiinnosta jokellus vailla mitään järkeä!
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti:Ruokapöydässä äiti ja systeri vertaavat Homeboyta TV-ohjelman tonttu Toljanderiin.
Olishan tuo, jos tontulla olis punainen nenä ja hame päällä.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Nergal kirjoitti:Homie, soita sille äpärälle ja puhu. Ketään kiinnosta jokellus vailla mitään järkeä!
Noraaminen ei liene vaikeaa? :wink:

Minulle SA:n sanomat on sama kuin viikonpäiväketju monille: paikka, jossa on "oikeus" kirjoittaa vähän niin kuin kevyemmin. 8)

P.S. Soitin eilen ja vaihdettiin kuulumisia.

P.S. 2. Arska EI ole äpärä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kiitos kirjoittajille Stadinarskan Sanomiin pienen Jouluarskan lomani aikana.

Homeenpoika oli tuossa puolustanut minua kun joku oli sanonut minua äpäräksi. Kait tuollainen möläytys on vain haukkumasana ilman sen kummempaa merkitystä. En ole niin ainutlaatuinen, että olisin ihan äpärä, hehheh.


JOULU ON MENNYT JA JOULUARSKA on muuttunut VÄLIPÄIVÄ-ARSKAKSI.

Nyt on käynyt kumminkin niin, että VÄLIPÄIVÄ-ARSKANA en kirjoittanut yhtään postausta ja niin olenkin tästä päivästä alkaen kolme päivää:

UUDENVUODENARSKA

Sitten olen, mikäs se päivä sitten onkaan, Helluntai eli Helluntai-arska ja sitten Talviarskana olen pitkään ja sitten olen ALKUKEVÄINEN ARSKIS ja sitten KEVÄTARSKA.

Sitten on vuorossa HIIRENKORVA-ARSKA ja sitten ...hetkinen siis Helluntai-Arska. Ohhoh. MIKÄS TUO JUHLA on tammikuussa.

Nyt kalenterin ääreen: KOMENNUSARSKA!!

Niin niin siis Loppiainen on tammikuussa. Mulla on nämä -nen- termit hakusessa aina joskus kun en niin vietä.

Mut siis JUHANNUSARSKA JA TAAS TUMMIEN ILTOJEN ELOARSKA

JA ELOARSKAkin voi olla . Syksyllä myös ManalankarkotusArska saattaa tupsahtaa tai Nergal-kommentoiva-Arska.... NIIN KOVA ARSKA, voi myös olla, jos Tix rupeaa tiksaamaan.

Yleensä SYYSARSKA on varmaa ja LOKA-ARSKAA en ole viitsinyt itse käyttää kun joku muu voi tätä käyttää puhumattakaan Paska-Arskasta, sillä olenhan jo jonkun valopään mielstä Stadinpaska. Yäk.

Mutta ilman muuta olen myös ADVENTTIARSKA JA JOULUARSKA.

ILOARSKA saatan olla jos iloitettaan, mutten kovin usein RATTOARSKA kuitenkaan.

Mussukanarska tai SairanihailuArska olen aina, mutta niitä en yleensä käytä koska mitäs sitä itsestäänselvyyksiä panee.


Nyt siis kaikille pistorikasta

UUTTA VUOTTA :D :h: :cheer: :muu:

Toivoo siis tietenkin


UUDENVUODEN ARSKA
Kitinän virallinen väriterapeutti
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
aimohaiku
Kitinäaddikti
Viestit: 75
Liittynyt: 18.05.2011 20:36

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Taidan olla Stadiarska-Homie-fani. Tarinoita luen ja Niilosta tykkään.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

aimohaiku kirjoitti:Taidan olla Stadiarska-Homie-fani. Tarinoita luen ja Niilosta tykkään.
Kiitos vaan.

Niilon diggaaminen on kuin veriveljeyttä, hengenheimolaisuutta. Gathering of the tribes... 8)

Tänä vuonna ajattelin lähettää Neil Youngille joulukortin Kaliforniaan, mutta unohtui. Kai hän tulee toimeen ilman sitä...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

H Y V Ä Ä U U T T A V U O T T A K AIKI LLE JA VAR SI NK IN ARS KA LAI SIL LE , TOI VO O U U D E N V U OD E N S T A D I N A R S K A , s i i s v s ä r iterapeuttinne S t a d i n a r s k a ,ELI SA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Vastaa Viestiin