Saa muistaakseni 50 senttiä alee ostoksesta. Ihan sama kuinka kalliin ostat tai onko edes nälkä, säästö mikä säästöNuoriDaavid kirjoitti:Ylermi Ylihankala kirjoitti:Löytyy:
- Pizza & Kebab 14 VIP-kortti

Kukaan ei edes huomannu, mut joo, mee hoitoon?Manaaja kirjoitti: Pahinta tässä oli se että muistin olleeni vielä joululahjaketjussa.
Lounaspassi voimassa 31.1.2012 asti Kempeleen, Oulun Rotuaarin, Oulun Limingantullin ja Rovaniemen McDonald's-ravintoloissa. Ei mitään hajua siitä että onko näitä muualla. Viiden leiman jälkeen ateria ilmaiseksi.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Onko mäkisellä joku leimankeruusysteemi nykyään?aasi kirjoitti: Mäkkärin, Inkkariravintolan ja Kebabmestan leimakortit
Mutta kuinka monta siellä oli kuukausi sitten??Mayah kirjoitti:Se on vielä käyttämätön!Manaaja kirjoitti:Hyi.Mayah kirjoitti:Pitkästä aikaa kirjauduin sisään, ihan vaan jotta pääsisin muuttamaan tilastoa hieman. Lompakostani nimittäin löytyy kuin löytyykin kondomi. Yksi ainut, on siellä ollut vähän yli kuukauden.
exsu kirjoitti:Mulla oli joskus yläasteikäisenä kortsu lompakossa. Päätyi roskiin käyttämättömänä, mutta hyvin nuhjuisena. Ei sille kyllä silloin mitään (parempaa) käyttöä olisi ollutkaan. Sitten kun ko. tuotteelle tuli oikea tarve, osasin jo säilyttääkin niitä asianmukaisesti.
Eli missä te niitä säilytätte? Käsilaukussa?Vesper kirjoitti:Ei niitä saa lompakossa säilyttää.NuoriDaavid kirjoitti:Eiks kellään oo kondomia lompakossa tai käsilaukussa? Oottekste ihan nolife tyyppejä ?!
Eli oot baaritiskillä kysynyt, onko sulla kortsuja, ennen kuin oot päättänyt, kannattaako juttua jatkaa?exsu kirjoitti: Harvoin, jos koskaan niihin on tarvinnut turvautua, turvallisuushakuisena henkilönä olen hakeutunut tyypillisesti hyvin varusteltujen () miesten seuraan.
Mä en ole ollut koskaan kovin suuri känniseksin ystävä, joten tuollaiset random-baaripokat on aika harvassa. Näin äkkiseltään tulee mieleen vain yksi lähimmältä kymmeneltä vuodelta, ja senkin taisin roudata heti kerrasta omaan kotiini, joten nää hommat oli kunnossa.NuoriDaavid kirjoitti: Eli oot baaritiskillä kysynyt, onko sulla kortsuja, ennen kuin oot päättänyt, kannattaako juttua jatkaa?