Vuoden pimein päivä
Vuoden pimein päivä
Miten se vaikuttaa sinuun?
Onko se pimeän loppu vai lopun alku?
Onko se pimeän loppu vai lopun alku?
Viimeksi muokannut Niba, 22.12.2011 14:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Sun lapsi on siis jossain Afrikassa?nowaysis kirjoitti:Näyttää paljon valosammalta tosiaan kuin moni muu päivä viime viikkoina.
Huh. Nyt sanoudun irti tressistä, pakkaan ja lopetan draamailun. Siis tää on ihan hirveetä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Hei, nyt alat toimia niinku mun aivot yleensä toimii!
Unohdin tuossa pari viikkoa sitten pankkiautomaatilla käykö siihen sama tunnusluku kuin minkä näppäilen kassoilla ja ravintoloissa. En voinut nostaa rahaa, kun olin niin hämmentynyt unohduksestani. Parin minsan päästä tokenin. (nostan käteistä tosi harvoin, ehkä se selittää..)
Toissapäivänä tilasin TAAS vahingossa friteerattua tofua kun ajattelin että friteerattu on fried, eli käännän sanoja suomesta englanniksi päässäni jostain kumman syystä ja vielä väärin. Ja siis ihan Suomessa. Tosin kyseessä oli etninen ravintola, että se selittää.
Fri kuin fri.
Jep, ihmettelen usein itsekin miten olen vielä hengissä, viitaten evoluution toimivuuteen.

Toissapäivänä tilasin TAAS vahingossa friteerattua tofua kun ajattelin että friteerattu on fried, eli käännän sanoja suomesta englanniksi päässäni jostain kumman syystä ja vielä väärin. Ja siis ihan Suomessa. Tosin kyseessä oli etninen ravintola, että se selittää.

Jep, ihmettelen usein itsekin miten olen vielä hengissä, viitaten evoluution toimivuuteen.
Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Sen vielä haluaisin tarkentaa, että auttaako siihen mahdolliseen pimeyteen, jos laittaa valot päälle?Ylermi Ylihankala kirjoitti:Helpottavaa kuulla.Kiukkutipu kirjoitti:Talvipäivänseisaus on vuoden lyhyin päivä, ei välttämättä ollenkaan pimein.
Kaksi aivan eri asiaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Surfing nazi?nowaysis kirjoitti:Yritän keksiä itselleni hienon mutanttinimen ja pukeudun ehkä hopeisiin bikineihin.
Mun mielestäni kaikkein aikojen hienoin elokuvanimi:
http://en.wikipedia.org/wiki/Surf_Nazis_Must_Die
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Tuosta Juho Juntunen nappasi nimen sarjakuva-albumileen "Natsisurffaajien täytyy kuolla."NuoriDaavid kirjoitti:Surfing nazi?nowaysis kirjoitti:Yritän keksiä itselleni hienon mutanttinimen ja pukeudun ehkä hopeisiin bikineihin.
Mun mielestäni kaikkein aikojen hienoin elokuvanimi:
http://en.wikipedia.org/wiki/Surf_Nazis_Must_Die

Kukapa natsisurffaajista pitäisi.

"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
- Kitinän uhri