Uimisesta
Uimisesta
Uiminen herätti nyt niin paljon kiinnostusta viikonpäiväketjussa, että pitäisiköhän tässä perustaa oikein kityn uimaseura. Mikä laitetaan nimeksi? Kelluvat runkkarit? Dildopyllyn ponnistus? Kosteat juopot?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Re: Uimisesta
Kelluvat Runkkarit kuulostaa hyvältä,mä voisin taloudellisen tilanteen salliessa kanssa tulla porukalla pulahtelemaanLolita kirjoitti:Uiminen herätti nyt niin paljon kiinnostusta viikonpäiväketjussa, että pitäisiköhän tässä perustaa oikein kityn uimaseura. Mikä laitetaan nimeksi? Kelluvat runkkarit? Dildopyllyn ponnistus? Kosteat juopot?

Pohjanoteeraukset?
- LillyMunster
- Kitisijä
Muahahahahhahahahhaha!!!Nighthawk kirjoitti:Vesipäät
Ja iskulause voisi olla "never underestimate the power of stupid people in large groups"
(tuo oli mauton, pahoittelut siitä)
Minuun ainakin upposi

Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Vetelin kuivatLolita kirjoitti:Mikä laitetaan nimeksi? Kelluvat runkkarit? Dildopyllyn ponnistus? Kosteat juopot?

ANonyymit UimaSAUKOT?
Hullut veden varassa?
Mites vaan, mutta meinaan ensi vuonna alkaa kuiteskin.
Ihanaa että muillakin on näitä jo etukäteen tuhoon tuomittuja ajatuksia. Kyllä minä sitten ensi vuonna teen sitä ja tätä... No ei vaan, en halua masentaa.Dumari kirjoitti:Mites vaan, mutta meinaan ensi vuonna alkaa kuiteskin.
Itsellänikin on jo muutama hyvä suunnitelma ensi vuodelle, yksi niistä on se etten tätä palstaa vapaa-ajalla avaa. Työajalla voin harkita, siitä kun maksetaan palkkaakin!
Kettuile vaan minkä viittit, kenellekään muulle en ole vastuussa lupauksistani kuin itselleniPatz kirjoitti:Ihanaa että muillakin on näitä jo etukäteen tuhoon tuomittuja ajatuksia. Kyllä minä sitten ensi vuonna teen sitä ja tätä... No ei vaan, en halua masentaa.Dumari kirjoitti:Mites vaan, mutta meinaan ensi vuonna alkaa kuiteskin.
Itsellänikin on jo muutama hyvä suunnitelma ensi vuodelle, yksi niistä on se etten tätä palstaa vapaa-ajalla avaa. Työajalla voin harkita, siitä kun maksetaan palkkaakin!

Ja sit kaikille runkuille selvennys: en missään välissä ole vielä lupautunut tulemaan AINA teidän kanssanne, luultavasti itse aion ENITEN käydä mäkelänrinteellä, koska se on loogisin reitti matkallani töistä kotiin.
Äläpäs nyt pelottele ihmisiä. Tai muista ainakin sitten pistää uimapukukuva galleriaan, että vanhoilla pervoilla on jotain tekemistä persoonan ollessa poissa palstalta.Patz kirjoitti: Itsellänikin on jo muutama hyvä suunnitelma ensi vuodelle, yksi niistä on se etten tätä palstaa vapaa-ajalla avaa. Työajalla voin harkita, siitä kun maksetaan palkkaakin!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Uin missä vain meressä, altaassa, avannossa, testattu on Äänisen aallot ja Laatokan laineet(varsin juppipaikka siellä terijoen suistoissa.) Uin joka viikko, säästä välittämättä. Enkä siihen seuraa välttämättä tarvitse.
Nyt kun meri on vielä auki halukkaat voi tulla poskuttelemaan kanssani vuosaareen?

Pyyhin Netikettiin..
Eri seura, eri maa. Oma kuntoni uimisessa on 0. Tekniikkakin luultavasti TÄYSIN hakosessa. Meinasin hukkua juhannusmökillä yritettyäni perhosta. Mwahaha!MarthaFocker kirjoitti:Pliplöö, sama seura.Patz kirjoitti:
HAH! Useat vuodet LAUS:n nimissä räpylöineenä: en usko!
(nykykunnostani en mene takuuseen, ehkä se löytyisi jos kunnolla treenais)
Uimaan tulen kyllä mukaan, jos ei muuten, niin saunomaan

LAINELAHNAT
KITYWATCH
Syvänmeren Sukeltajat
Kroolaten ja ryypäten
The great club outshines the individual, always and forever.