Keskiviikko
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Keskiviikko
ketjun avaus
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Re: Keskiviikko
Oli aikakin.NuoriDaavid kirjoitti:ketjun avaus
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Mulla on ollu viimeaikoina tolkuton itsesensuurivimma. Kun en jaksa muotoilla asioita niin, ettei sitä pysty tarkoituksella väärinymmärtämään, niin en viitsi laittaa koko viestiä. Mä olin jo tossa välillä niin holtiton, mutta nyt mennyt taas tälläiseksi nysväämiseksi.
Koitan pahentaa tapani.
Koitan pahentaa tapani.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Tarkoituksellinen väärinymmärtäminen on kitinän idea.Vagabondo kirjoitti:Mulla on ollu viimeaikoina tolkuton itsesensuurivimma. Kun en jaksa muotoilla asioita niin, ettei sitä pysty tarkoituksella väärinymmärtämään, niin en viitsi laittaa koko viestiä. Mä olin jo tossa välillä niin holtiton, mutta nyt mennyt taas tälläiseksi nysväämiseksi.
Koitan pahentaa tapani.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Onhan se tehty jo 80-luvullaJohnny Winter kirjoitti:Novalle on tehty oma biisi!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zMk_OYEQW7U[/youtube]
Olen huomannut. Saa keskusteluihin liikettää ja ketjuun pituutta. Aiheuttaa vaan toisinaan tuskastumista, kun mä jään helposti puoleksi tunniksi hiomaan sanamuotoja väärinymmärtämisen mahdollisuuden ehkäisemiseksi ja tuhoan viestin kun tajuan tehtävän toivottomaksi.NuoriDaavid kirjoitti:Tarkoituksellinen väärinymmärtäminen on kitinän idea.
We used to laugh a lot
- Haemaeraemies
- Kitisijä
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1Dpu_HjL4SA[/youtube]
" Anna massit niille, sä näet niiden selät, ne on salkkujaan napsauttelevat excel-sedät"
Paleface ja Stenkka1 hyvässä iskussa.. Ja hienosti kuvaava nimi tuo " Salkkujaan napsauttelevat excel-sedät" , täytyykin laittaa sanavarastoon talteen ...
Tynkä-viikko, mikäs tässä. Sorvilla ei ole vastuita, niin tässä nyt sitten tekee vähän sitä sun tätä..
" Anna massit niille, sä näet niiden selät, ne on salkkujaan napsauttelevat excel-sedät"
Paleface ja Stenkka1 hyvässä iskussa.. Ja hienosti kuvaava nimi tuo " Salkkujaan napsauttelevat excel-sedät" , täytyykin laittaa sanavarastoon talteen ...
Tynkä-viikko, mikäs tässä. Sorvilla ei ole vastuita, niin tässä nyt sitten tekee vähän sitä sun tätä..
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Ja kohta luetaan vauvauutisia palstalta! Mutta kuka on isä?nowaysis kirjoitti:Kiitos!Näin viime yönä unta vauvoista(ei omista) ja oon saanukin halipussailla ihanan melkein yksvuotiaan kummipojan kanssa
Mutta nyt jotenkin tommosta vauvamyönteisyyttä hirveesti on ilmassa mulla. Iih!11
Teinixille pitäis keksiä joku lahja. Paljon ideoita on, mutta kaikki tuntuu olevan hintaluokassa sellaisia, että ei nyt ehkä joululahjaksi. Apuva!
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
^ Kuka nyt keskinkertainen haluaisi olla. Toisaalta, itse eilen seinää maalatessani mietin, että mitäs jos sittenkin opiskelisi vaikka maalariksi ja irtautuisi jatkuvista odotuksista ja työpaineista. Seiniä ei tarvitsis viedä mukanaan himaankaan.
Helpointa olis tietty bongata vaikka perjantain pikkujouluista joku sugardaddy. Voi sitä hyvän tekemisen määrää!
Helpointa olis tietty bongata vaikka perjantain pikkujouluista joku sugardaddy. Voi sitä hyvän tekemisen määrää!
Work like a captain, play like a pirate.
Profiloidun mielelläni keskinkertaiseksi. Kukaan ei odota liikoja ja sit välillä saattaa iloisesti yllättää jättämällä keskinkertaisuuden hetkeksi ja loistamalla.Vesper kirjoitti:^ Kuka nyt keskinkertainen haluaisi olla.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Ei kait toista monitoria sentään ole viety pois?exPertti kirjoitti:Draamaapa hyvinkin. Draaman kaari on suoraan luettavissa firman draaman kaaresta.elco kirjoitti:Näinköhän xSpede sai vaan perusperformer-kouluarvosananan exceptionalin sijaan.
Voi tätä draaman määrää.