Itsenäisyyspäivä
- Pulkannaru
- Kitisijä
10 tunnin yöunet takana.
Lippu ei ole salossa ja salkokin tuntuu tänään ajoittain lerpattava.
Lippu ei ole salossa ja salkokin tuntuu tänään ajoittain lerpattava.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
http://www.julkkikset.fi/forum/Smileys/ ... pomppu.gif
Miss bikini kisa alkoi tiedotti JULKKIKSET team!
Saana Parviainen tipahti alkukarsintaan vai kompastui..
Tänään on toisaalta Tha Holy Pallogillinimipäivä!
Miss bikini kisa alkoi tiedotti JULKKIKSET team!
Saana Parviainen tipahti alkukarsintaan vai kompastui..
Tänään on toisaalta Tha Holy Pallogillinimipäivä!
Viimeksi muokannut Niba, 06.12.2011 16:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
- Pulkannaru
- Kitisijä
Eli oot teini-ikäinen poika kun postasit ton videon ?nowaysis kirjoitti: Miley Cyrus - Party In The U.S.A.
![]()
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
- Pulkannaru
- Kitisijä
Ja nythän Mileyn fanitus on jo ihan retroa, siis vielä parempaa!11
Kuulin muuten Justin Bieberiäkin eka kerran pari viikkoa sitten. Tykkäsin.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kffacxfA7G4[/youtube]
Kuulin muuten Justin Bieberiäkin eka kerran pari viikkoa sitten. Tykkäsin.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kffacxfA7G4[/youtube]
Prepare for the worstest.
-
- Kitinän uhri
Lauantaina hankittu krapula ei taskaan hellitä ennen torstaita, luulen ma. Kohtuutonta kiusantekoa, olisin voinut hyvin jatkaa pämppäämistä su-ma ja miksen tänäänkin, eikä efektit siitä merkittävästi olisi huonontuneet. Su sentään painelin hieman kouluhommia, eilinen meni nuokkuessa tai rehellisesti nukkuessa; sain sentään kahlattua yhden tenttialueen nippanappa läpi. Tänään henkinen vire on samaa tasoa kuin eilinen fyysinen. To ja pe ekat tentit, joten tarttis tehrä jotain. Ensi viikolla viidet lisää, kuudennetkin olisi olleet, mutta skippaan ne suosiolla. Sitä seuraavana maanantaina vielä parit, joten tekemistä pitäisi myös hetkisen aikaa jatkaa. Ahdistaa hieman.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Eli niiqu säDumiz kirjoitti:Ei, sinä olet likainen vanha pervo-setä.

Paitsi etten ole likainen, vanha tai pervo-setä, tai mitään noista yhdessä tahi erikseen.

-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Kätevä Emäntä kävi maalaamassa kummitytön keittiön seinät, kuumeessa ja kurkkukipuisena tietenkin. Kummitytöllä on sellainen vätys poikaystävänä, että tuli koeteltua myös itsehillinnän rajoja ihan tosissaan. Ei sitä uskalla lyödäkään, on sellainen rimpula että kuolee vielä! No mutta, ilon kautta ja kohti mukavuusalueen reunoja!
Work like a captain, play like a pirate.
Kymmenen tuntia duunia ja karvan vajaa tonni ylityökorvauksia ja päivärahat päälle. Duunin jälkeen samppanjaa ja dinneri yhden sopparin juhlistamiseksi.
Samanaikaisesti toisaalla kolleega sai tänään kenkää koeajalla kun pistettiin aivan mahdottomaan paikkaan (eli siihen hommaan mikä mulla on nyt) ensimmäiseen tehtäväänsä. Karu on meininki, mutta toisaalta potkujen saaminen ei oikeasti olisi mikään järin huono homma.
Samanaikaisesti toisaalla kolleega sai tänään kenkää koeajalla kun pistettiin aivan mahdottomaan paikkaan (eli siihen hommaan mikä mulla on nyt) ensimmäiseen tehtäväänsä. Karu on meininki, mutta toisaalta potkujen saaminen ei oikeasti olisi mikään järin huono homma.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-Atticus Fetch, Californication