Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Arska. Kiitos synttäreideni muistamisesta toissapäivänä.

Elämä jatkuu, vaikka "mies" olisi 46.

En tuota ensimmäistä kysymystä kohdistanut kenellekään, ei ollut pilkkaa ketään kohtaan.

Vitsi:

Matkatoimistossa:

- Tässä olisi tällainen kohde: Turkin pääkaupunki Ankara.
- Ei käy. Mesta on liian ankara...

Homeboy
andorran varapresidentti
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Arska. Kiitos synttäreideni muistamisesta toissapäivänä.

Elämä jatkuu, vaikka "mies" olisi 46.

En tuota ensimmäistä kysymystä kohdistanut kenellekään, ei ollut pilkkaa ketään kohtaan.

Vitsi:

Matkatoimistossa:

- Tässä olisi tällainen kohde: Turkin pääkaupunki Ankara.
- Ei käy. Mesta on liian ankara...

Homeboy
andorran varapresidentti
HOME:

Kiitos taas vastauksesta. On oltava tyytyväinen kun saa vastauksen noin nopeasti ja luotettavasti, kiitos!

Monta vuotta on sinullekin tullunna täyteen. Mutta 46 kääntyy joskus 64:ksi ja silloinkin on vielä ihan elämää edessä!

Vitsi oli tällä kertaa peräti ilmeinen, mutta aina yhtä hyvä.

Mikä andorra on? Andorran kyllä tietäisin.



_____________________________________________________

KAIKILLE KITINÄSSÄ TERKKUPERKKU sunnuntaina:

Syy siihen miksi Stadin poika on sunnuntainakin Kitinässä on simppelisti se, että peruutin läheisteni kanssa erään kutsun ja keskityn nyt omiin hommiin. Ja se ei suinkaan tarkoita sitä, että Kitinässä olisin nyt tänään tämän enempää, vaan se liittyy ihan kehittymiseen. En toki halua nonsaleerata Kitinää, se on hieno blogi ja tottakai tämä palstani myös, mutta asioitten kirjoittelu ei aina "vie eteenpäin" ja ihminen haluaa normaalisti kehittyä.

Teiniminäni sisälläni, kai kivespussissani elävänä(?), haluaa välttämättä sensijaan nonsaleerata minut ja käskisi sanoa, että olen tullut aamusella ja olo on aivan mahtava, mutta mutta...no nyt sekin tuli kerrottua (olen tällainen :oops: ja myönnän ylpeileväni nyt, saankohan :twisted: :n (piru kai?) rangaistuksen tuomion portilla?

Ainakaan en todellisuudessa ole SA-mies (S-abteilung) vaan se lyhenne on tullut 100% vahingossa Stadinarskan mukaan. Vielä kerran korostettuna.

Toivottavasti pääkateellisuusosastoni täällä, (joka ei kuulemma toki yhtää välitä minusta hehheh :P ) panee nyt sekin myös pahakseen pikku ylpeilyäni, että hekin saisivat (humatkaa nyt sanaleikki). Ai ketkä ovat he? Ei mitään väliä, ellette jo tiedä!


P Y H Ä I N E N
S T A D I N A R S K A L A I N E N


Enkö ole hienon värin keksinyt taas uudelleen!
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

S T AD I N A R S K A N SANOMAT
Valtakunnallinen täysin puoleellinen päivälehti
Irtolaisen numero 100 markkaa

_____________________________________________________________

Yhä useampi on pakosta

Suhteiden kirjo on laajenemassa ja mullistumassa. Jo kolmannes työvoimasta, noin 700 000 ihmistä on epätyypillisiä. Pätkäpikkuveljien ja vuokra"työläisten" rinnoille ovat viime vuosina nousseet erityisesti itsensä tyydyttäjät. Nyt itsensä tyydyttäminen eli pakko"yrittäjyys" on korostunut kunta-alan pienipemppuisissa "ammattiryhmissä".

- Itsensä tyydyttäjät eivät ole oikein saajia eivätkä yrittäjiäkään. He ovat hyvin eri asemassa olevia ihmisiä, joiden tulo ei ole mitenkään hääppöinen, ministeri sanoo.

Itsensä tyydyttäjiä on jäljessä laahaavien tilastojen mukaan noin 16000 000. Viime vuosina myös se on kasvanut yhtä paljon kuin sitä ennen 10 vuodessa.

- Itsensä tyydyttäjä on suhteen ulkopuolella oleva ihminen. Hän tekee oikeastaan ihan samaa työtä kuin joku toinen palkkatyösuhteessa. Se on hänelle usein ainut tapa tulla, toteaa tutkija.

Aito tyydytys luo kasvua, mutta pakkoyrittäjistä suuri osa saa tukea. Eläkettä tai lomia ei kartu, työterveyshoitoa ei ole. Viidenneksen ansiotaso jää köyhyysrajan alapuolelle.
- Puhutaan jopa 10 000 kpl pienemmistä tuloista kuin SAK-laisella saajan asemassa olevalla tekijällä.
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Homeboy vastaa taas lukijoiden kysymyksiin.

K: Allah on suuri! Miksi tämä ei mene ns. jakeluun?

V: Allah on faktisesti keskikoinen.

K: Jos menee täydenkuun aikaan neljän tien risteykseen kääretorttu kainalossa, tulee paikalle piru ja opettaa soittamaan kitaraa kuten Andy McCoy. Pitääkö tämä paikkansa?

V: Kyllä kyllä. Ja kuu on juustoa.

K: Olen tehnyt biisin nimeltä "200 000 pahkasikaa". Se perustuu yhteen ainoaan riffiin. Tuleeko siitä iso hitti?

V: Ei.

K: Mistä saa Paavo Väyrysen kuvalla varustettuja T-paitoja?

V: Toivottavasti ei mistään.

K: Eikö Suomen pitäisi jo irrottautua jatkosodasta? Saksa ei taida voittaa.

V: Jaa-a. Taidat olla Hämeestä.

K: Olen poliisiluutnantti John Goodguy Texasista. Sain eilen kolme (3) luotia nahkaani. Pitäisikö miettiä alanvaihtoa?

V: Ammu neljäs luoti päähäsi.

K: Moi. Olen Reino, reipas 17-vuotias lukiolainen. Harrastan metalligrafiikkaa ja runojen lausumista. Kaverit sanoo mua nössöksi. Olenko nössö?

V: Olet.

K: Röpöttäjänä suosin Carioca-rommia enkä kotimaisia juomia. Olenko moraaliton sika?

V: Ehdottomasti.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Homeboy65 kirjoitti:K: Röpöttäjänä suosin Carioca-rommia enkä kotimaisia juomia. Olenko moraaliton sika?

V: Olet alkoholisti ja hölmö juodessasi Kanadalaista rommia.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:Vitsi:

Arska ja Homie olivat viettämässä 15. huippukokousta. Arska haki Homien autolla ja he ajoivat auton romanttiselle merenrantapaikalle kauaksi keskustasta.

Tunteet lämpenivät ja Arskalainen halusi jo kiihkeästi hommiin Homien kanssa. Homie kuitenkin esitti viileää eikä ollut suostuvainen noin vain hommiin.

"Mikäs sinulla nyt on kultaseni", kysyi Arska?

"Minun olisi ehkä pitänyt kertoa tämä aikaisemmin, mutta olen oikeasti siivoojaksi pukeutuva BDSM-huora, ja velotan eroottisista hetkistä 20 euroa röpöttelyrahaa", vastasi Homie.

Arskalainen ei tästä sen suuremmin välittänyt, vaan maksoi Homielle 20 euroa ja pojat ryhtyivät hommiin. Kotvasen kuluttua jännitys poikien välillä laukesi ja koitti kotiinlähdön aika. Arska ei kuitenkaan käynnistänyt autoaan, vaan jäi vaan tuijottamaan ikkunasta kaukaisuuteen.

"Miksi emme ole menossa minnekään?" kysyi Homie.

"Minun olisi ehkä pitänyt kertoa tämä aikaisemmin, mutta olen oikeasti taksikuski, ja kyyti takaisin kaupunkiin maksaa 30 euroa", vastasi Stadin Omalaatuisin Mutta Ryppyreiälle Hellin Ja Romanttisin Arskalainen.
:lollero:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

NuoriDaavid kirjoitti: :lollero:
Tää on taas niitä tilanteita kun ei vain voi selittää että mille repeilee.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Levyostoksia:

Eppu Normaali: Coctail bar
Eppu Normaali: Elävänä Euroopassa (livetupla)

Coctail bar no jaa, aika hyvä. Live oikein hyvä.

Englantilaisen koulun kirppari su 27.11. klo 13 - 16. Erittäin halvat hinnat. :wink:

Vitsi:

- Mitä Venäjältä palannut suomalainen matkailija lausui Nuijamaan raja-asemalla?
- Kyllä on nuija maa... :)

Homeboy
elävänä skandinaviassa
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

HELOU EVRIPATI LEITIIS ÄN SENTLEMEN. TISSI S STATINARSKA HIÖ! ( :shock: )

ELI ILIMAHÄLLYYTYS!!!

KIITOS KAIKILLE VASTAAJILLE. TULEN VASTAAMAAN TEILLE, JOS JA KUN TOIVOTTAVASTI VAAN "JAKSATTE" ODOTTAA. STADINARSKA EI NYT AINAKAAN TÄLLÄ HETKELLÄ RYHDY VASTAAMAAN, KOSKA VASTATTAVAA ON PALJON JA KYNÄ LENTÄÄ NIINKIN OLETTE TODENNEET.

STADINARSKA ILMOITTAA KUITENKIN ELÄVÄNSÄ JA ASIAT IHAN NORMAALISTI. RAKKAUS, RAHA JA TERVEYS ON HYVISSÄ RAJOISSA
OLLEN VÄLILLÄ KIITETTÄVÄN PUOLELLA JA JOSKUS TYYDYTTVÄNKIN, JOLLOIN SA KOKEE JOSKUS JOPA OLEVANSA ALAKULLISELLA PÄÄLLÄ.

AINA STADIN KERMAPERSE KUITENKIN MUISTAA ETTÄ TÄMÄ ON VAIN ELÄMÄÄ JA MEIDÄT KAIKKI ON LUOTU MUODOSTAMAAN ELÄMÄ. MUTTA JOSKUS SE SAATTAAPI UNOHTUA, JOS ME KIIREHDIMME JA STRESSAAMME- EI MINNEKÄÄN!

NO TÄMÄ OLI KOKENEEN SOTARATSUN TÄMÄNILLAN SAARNA!


NYT KUITENKIN STADINPOIKA RYHTYY VIIKONLOPUN ALUS"HOMMIIN" JA TOIVOTTAA KAIKILLE TUKIJOILLEEN JA LUKIJOILLEEN RIEMULLISTA JA RAUHAISAA VIIKONLOPPUA!


WUNSCHEN...
.

...TEIDÄN OMA STADINARSKANNE
JULKINEN IHMINEN, VÄRIEN SULTTAANI
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Englantilaisen koulun kirpparilla tänään.

4 DVD:tä
1 vitsikirja
1 Roope Ankan taskulehti

Yhteensä 1, 5 e. Tuo kertonee jotain hintatasosta.

Vitsi:

- Eija matkii hyvin lintuja.
- Kuinka niin?
- Vahtii miestään kuin haukka...

Homeboy
länsi-saharan vapautusrintama
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

1. Terve kaikille korvien väriin ja väliin katsoen mutta siitä välittämättä

2. Stadinarska elää Stadissa ja käy tänään erityisen huonosti pyydykseen kun tekee kammiossaan erilaisia aivoja rasittavia tutkimuksia

3. Raha, Rakkaus, Terveys muuttumattomat.

4. Stadinarskan motto tänään: "Koskaan et muuttua saa" - sovituksena: "Kuunaan en ole muuttunut"

5. Olen muuten pahoillani kun en nytkään ehdi vastata kaikille edellisille. Oikeastaan sormi syhyää vastata, mutta ei nyt. Silti tuosta viimeisen kerran HB:n vitsistä seiska puoli.


Terveisin maanantain maksimaalisessa... (enkä laita masennuksessa kun sitä ei oo. SA on pirteä kuin käpytikka)


S T A D I N....T U T T U.....M U K A V A.....A R S K A L A I N E N

ja jos ette tiedä kuka hän on niin miettikääpä syvään! Jos olette röökaaja niin miettikää tupakansavua syvään. Edellämainittua SA (oho, paljastuin) ei suosittele, koska siitä tuleepi syöpäläinen, ja se on paha.
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tulin tähän hyvissä mielin, mutta sitten muistui eräs työ joka vaan pitää tehdä...tuli rimakauhu...tuolla olis ainakin Aasin, Vesperin Nuoren Daavidin ja tietysti HB:n postauksia vastaamatta ja taitaa olla Nergalin ja Manaajan ja Sleazoidin ja So Hardinkin? Mutta pieneksi onneksi Manaaja voidaan yhdistää Sleaan koska se on yksi ja ainoa ruumis.

Eli VASTAAN, Don't worry. Tai ettehän te sure yhtään, mulla on paine kun oon luvannut vastata!

Aamulla tuli epäusko taas tähän maailmaan. Jotkut esiintyi uutisissa Nightwissin asissa. Olivat jonottaneet jopa vuorokauden jotain nimmaria.
Siis ma en olis ikimaailmassa kehdannut olla siinä haastattelussa. Siis kirkkain silmin puhuivat jotain suuresta faniudesta, se jätkä oli niin myötähävettävä ja nainen sanoi että jonottanut 24 tuntia. Minusta se oli sama kuin sanoisi: "Olen muuten tosi iso pölkkypää, valitkaa minut".

Miten tää maailma voi olla tällaista? Olenko mä vaan irtautunut hulluudesta vai olenko mä jäänyt jälkeen?

Miksi ne ihmiset jotka on noin pöllöjä jossain nightwiisin faniudessaan (kun se nyt ei ole mitenkään suurta oikeasti) TEE ITSE JOTAIN jos energiaa on noin runsaasti? Miten se jätkäkin kehtasi olla ihan tahvo.

Tuli mieleen kun minuakin on sanottu täällä ties millä nimellä... jos he sanojat OIKEASTI ajattelevat minuakin tahvona vaikka itseni tunnistan järkeväksi ajattelijaksi. Ei mua ainakaan saisi johonkin kylmään jonottamaan jotain nightwissin nimmaria ja juomaan lämmintä kaljaa ja kaikki olis mahtavasti...

OLEN väärässä maailmassa nykyään, ainakin osittain. Menen nyt luontoon ja nautin merestä. Muistelen Geetzun elämänmakuista juttua. JA TEEN SITÄ itse terveillä aivoillani. NYT päätän ttä omat terveet aivot ovat tärkeimmät.

Ja ihmisten välinen rauha ja yhteistyö on OIKEASTI tärkeää!

Ja kohteliaisuus.

Minä toivon kaikille OIKEASTI nyt rauhaa ja rakkautta ja JÄRKEVYYTTÄ ja hauskuutta, jota saatte aikaan ilman sosiaalista pakkoa (minun ikuinen "inhoni" on nykynuorten sosiaalinen pakko seurustella keskenään "ihanaa-ihanaa"-periaatteella diivaillen ja kovista esittäen ja olemalla ylpeä "sekoiluistaan" silloin kun he todellisuudessa mieluimmin tekisivä jotain kivaa yksin tai lukisivat tai muuta).

REHELISYYS KUNNIAAN on Arskan motto tänään!

Jumatsukka, nyt se tehtävä venyy, mä oon nyt tosi tahvo kun vietin tässä aikaa ja NYT LÄHDEN HOMMIIN (siis ikävään pakolliseen työhön...)


Voikaa hyvin Kitinäystäväni!

Stadniarska (en korjaa virhettä, olkoon!!) :P
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kuva


S T A D I N A R S K A
kaksitoista kirjainta oikeassa järjestyksessä on oleellista
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Homeboy65 kirjoitti:Englantilaisen koulun kirpparilla tänään.

4 DVD:tä
1 vitsikirja
1 Roope Ankan taskulehti

Yhteensä 1, 5 e. Tuo kertonee jotain hintatasosta.

Vitsi:

- Eija matkii hyvin lintuja.
- Kuinka niin?
- Vahtii miestään kuin haukka...

Homeboy
länsi-saharan vapautusrintama
Kiteytit osuvasti sen, ettei hyvää saa halvalla.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Hans Jörgen kirjoitti:
Kiteytit osuvasti sen, ettei hyvää saa halvalla.
Tiedoksi: et ole noressa. Kukaan ei ole. :wink:

Vitsi:

- Mitä on 2000 juristia meren pohjassa?
- Hyvä alku.

Homeboy
meduusa välimeressä
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hans Jörgen kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Englantilaisen koulun kirpparilla tänään.

4 DVD:tä
1 vitsikirja
1 Roope Ankan taskulehti

Yhteensä 1, 5 e. Tuo kertonee jotain hintatasosta.

Vitsi:

- Eija matkii hyvin lintuja.
- Kuinka niin?
- Vahtii miestään kuin haukka...

Homeboy
länsi-saharan vapautusrintama
Kiteytit osuvasti sen, ettei hyvää saa halvalla.
KUUNAAN en olekaan ajatellut mäkihyppääjiä...Eikös joku mäkihyppääjä ollut aikoinaan 1900-luvulla Hans-Jörgen? Joku Bombach.

SA ei kuitenkaan tarkoita sitä, jonka jo olen unohtanna jonka joko Slea tai manala sanoivat. Yksi ja sama kumpi koska ne on yksi ja sama.


Ja Stadinarska vasta onkin yksi ja sama. ONNEKSI. Pusi kaikille mukaville kitinättärille! Lämmin kädenpuristus körilässukupuolelle .
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Kuva
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Pikkujouluissa 1.12. Viivyin n. kolme varttia, sitten lähdin röpöttämään kotiin. Matkalla pieniä siivuja vodkapullosta.

Toiset pikkarit mahdollisesti 15.12.

Veronpalautukset 308 e. Sain aiheen röpöttää. Tänään tai huomenna. :idea:

Vitsi:

- Mitä lukee uima-altaiden pohjassa Ruotsissa?
- Tupakointi kielletty.

Homeboy
matalahiilihappoinen kivennäisvesi
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Pikkujouluissa 1.12. Viivyin n. kolme varttia, sitten lähdin röpöttämään kotiin. Matkalla pieniä siivuja vodkapullosta.

Toiset pikkarit mahdollisesti 15.12.

Veronpalautukset 308 e. Sain aiheen röpöttää. Tänään tai huomenna. :idea:

Vitsi:

- Mitä lukee uima-altaiden pohjassa Ruotsissa?
- Tupakointi kielletty.

Homeboy
matalahiilihappoinen kivennäisvesi
Hei kaikille!

Viikonloppu taas ohi? Miksei Jumala keksinyt sitä pitemmäksi?

Hyvää yötä kaikille!


Stadin arskalainen Stadinarska

Homelle vastaukset:

Vai olet ollut pikkujouluissa? Onkohan pikkarit sen oikea lyhenne(?)
ja Vodkaa? Oliko sulla oikeasti se taskussa?

Mullakin on ollut pikkujoulut ja parit muut sellaisia joihin menen. Pikku yhdistyksiä olisi kanssa, mutta kun ei aina huvita tai on muuta tekemistä. Riippuu, arvaa mistä! No kyllä: seurasta ja ruoasta! Ja ohjelmasta jos sitä olisi.

Veronpalautukset! Tosiaan. Pitääkin katsoa onko niitä tuplasti hehheh, unohdin!

Kuule, NYT en oikeasti jummarra tuota Ruotsin uimahallijuttua.
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Vai olet ollut pikkujouluissa? Onkohan pikkarit sen oikea lyhenne(?)
ja Vodkaa? Oliko sulla oikeasti se taskussa?

Mullakin on ollut pikkujoulut ja parit muut sellaisia joihin menen. Pikku yhdistyksiä olisi kanssa, mutta kun ei aina huvita tai on muuta tekemistä. Riippuu, arvaa mistä! No kyllä: seurasta ja ruoasta! Ja ohjelmasta jos sitä olisi.



Kuule, NYT en oikeasti jummarra tuota Ruotsin uimahallijuttua.[/color]
Dry vodkaa (0,7 l pullo) oli muovikassissa.

Toiset pikkarit varmuudella 15.12., mutta harkitsen vielä menemistä. Niin. Kai se pikkarit on oikea lyhennys. Vai onko sitä puhekielessä "oikeita" ilmaisuja?

Vitsi:

Homeboy lähtee pikkujouluista. Hän vaeltaa pimeällä, öisellä kadulla. Vastaan tulee henkilöauto. Se pysähtyy hänen kohdallaan. Kuljettaja veivaa sivuikkunaa auki ja huikkaa:
- Haluatko kyydin? Tämä on "pimeä" taksi.
- Pimeä my ass. Sinullahan on valot päällä.

Ruotsin uimahallijuttu. Kenellekään ei tule mieleenkään tupakoida uima-altaassa, siis veden alla. Eikä se ole teknisesti mahdollistakaan.

Suomi täyttää 94 v. huomenna.
(No shit, sherlock? - Latojan huomautus)

Faija kutsui syömään 6.12. Menen suosista...

Homeboy
epätodennäköinen oopperatähti
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:
Dry vodkaa (0,7 l pullo) oli muovikassissa.

Toiset pikkarit varmuudella 15.12., mutta harkitsen vielä menemistä. Niin. Kai se pikkarit on oikea lyhennys. Vai onko sitä puhekielessä "oikeita" ilmaisuja?

Vitsi:

Homeboy lähtee pikkujouluista. Hän vaeltaa pimeällä, öisellä kadulla. Vastaan tulee henkilöauto. Se pysähtyy hänen kohdallaan. Kuljettaja veivaa sivuikkunaa auki ja huikkaa:
- Haluatko kyydin? Tämä on "pimeä" taksi.
- Pimeä my ass. Sinullahan on valot päällä.

Ruotsin uimahallijuttu. Kenellekään ei tule mieleenkään tupakoida uima-altaassa, siis veden alla. Eikä se ole teknisesti mahdollistakaan.

Suomi täyttää 94 v. huomenna.
(No shit, sherlock? - Latojan huomautus)

Faija kutsui syömään 6.12. Menen suosista...

Homeboy
epätodennäköinen oopperatähti
HEI KAIKILLE. Mulle ei kuulu "mitään" mutta vastaan Homeenpojalle:


Homepoi! Oliko sulla pikkujouluissa mukana MUOVIPUSSI!!!???
Sulle pitäis hankkia jokin taskumatti edes...

Pikkarithan on pikkuhousut, johon asiaan kuuluu, että sana mainitaan useimmiten seksuaalisessa ajatus-merkityksessä. On niin sanottu salaviestintä ja yleensä tarkoittaa, että ne ovat niin pienet "pikkarit" että ne eivät paljon peitä, joten ne vois riisua.
Näin ne mielikuvat vaan käyvät. Silti useimmat vättävät sanan pikkarit olevan ihan "luonnollisesti" vaan pikkuhousut, "en mä mitään muuta tarkoittanut..." Niinpä niin! Se nyt ei kuitenkaan ole niin. Juuri siksi pikkarit ovat vain ihisillä, joka saavat harrastaa seksiä.

Vitsi on..voivoi kun en haluaisi olla tylsä ja kovasti arvosteleva, mutta en voi antaa enempää kuin seiska. SORI.

Ruotsin uimahallijuttu siis...siis tarkoittaa sitä, että ruotsalaiset olisi tyhmiä. Tämäkö se vitsi oli? Mä olen nyt kriittiselllä päällä?

Vitsi ei tämäkään ollut kovin korkeatasoinen. Laitapa nyt jouluna parempia. Homettaja, sä pystyt siihen kyllä!

Suomi 94 vuotta. Pirun vanha. Kohtahan se kuolee, pakko kuolla johonkin tilastollisesti.

Tekeekö Faijasi muonaa itse?

Epätodennäköinen oopperatähtijuttu oli sensijaan loistava letkautus. Siitä 9 ja puoli.

Tulihan se hyväkin vitsi

Arska oli nyt kriittinen



STADINARSKA ELI ARSKISS

Väriterapeuttinne

Muuten: Sari Essayah askeleen edellä! Tuonpuoleiseen. Sitähän hänen uskontonsa tarkoittaa
Viimeksi muokannut Stadinarska, 07.12.2011 22:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:

Homepoi! Oliko sulla pikkujouluissa mukana MUOVIPUSSI!!!???
Sulle pitäis hankkia jokin taskumatti edes...



Tekeekö Faijasi muonaa itse?



Olin matkalla niihin pippaloihin, kun huomasin että täytyy käydä Alkossa ennen kuin menen sinne, myöhemmin ei ehdi. Tarkoitus oli siis jatkaa röpöttämistä kotona, ja näin teinkin. 8)

Tekee se. Eilen oli tarjolla (bravuuri) poronkäristystä ja perunamuusia. Systeri porukoineen myös paikalla. Lapset ( 6 ja 8 v.) olivat taas villejä... :roll:

Tänään täytyy päättää menenkö niihin toisiin pikkujouluihin. Olen kahden vaiheilla... :?

Vitsi:

- Menin eilen kotiin kännissä ja vaimo oli vihainen.
- Sanoiko se pahasti?
- Ei. Se sanoi hyvästi.

Päivän siteeraus:

"Mitä tahansa voi sanoa." - Paavo Haavikko

Homeboy
tutkitusti tehokas kihomatolääke
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:

Homepoi! Oliko sulla pikkujouluissa mukana MUOVIPUSSI!!!???
Sulle pitäis hankkia jokin taskumatti edes...



Tekeekö Faijasi muonaa itse?
Olin matkalla niihin pippaloihin, kun huomasin että täytyy käydä Alkossa ennen kuin menen sinne, myöhemmin ei ehdi. Tarkoitus oli siis jatkaa röpöttämistä kotona, ja näin teinkin. 8)

Tekee se. Eilen oli tarjolla (bravuuri) poronkäristystä ja perunamuusia. Systeri porukoineen myös paikalla. Lapset ( 6 ja 8 v.) olivat taas villejä... :roll:

Tänään täytyy päättää menenkö niihin toisiin pikkujouluihin. Olen kahden vaiheilla... :?

Vitsi:

- Menin eilen kotiin kännissä ja vaimo oli vihainen.
- Sanoiko se pahasti?
- Ei. Se sanoi hyvästi.

Päivän siteeraus:

"Mitä tahansa voi sanoa." - Paavo Haavikko

Homeboy
tutkitusti tehokas kihomatolääke

Hello kaikille taas. Heikompi päivä kokonaisuutena, mutta ihan ollaan plusmiinus nollatasolla. Ei ole asiat huonommin kuinnennen eikä paremmin. Syöty on ja oltu töissä, koettu pikku pettymyksiä, tultu pikkuisen ja menty. Ihan tavallista elämän touhua.

Eipä sitten muuta kuin laitetaan pienempää suuta.

Vastaan HomeenpojALLE tuohon tähän ALLE.

Terveisin itsensä ihan ookoo mukavaksi ja sallivaksi tunteva


STADINARSKA ELI ARSKISS

Väriterapeuttinne

---------------------------------------------------------------------------------

Homeen Poijalle seuraava vastaus:

Siis vasta sillin tuli mieleen! Piditkö sitten viinapulloa siellä pikkujouluissa muovikassissa? Eikö pikkujoulutytöt sanoneet että pullot pois homeen pois??
Paskat ne silti nykyään niin sanoo. Nykyään ne pyytää saao juoda... :cry:

No se on kiva jos isiukko tekee hyvää muonaa. Monet miehethän on parhaita kokkeja. Riippuu ehkä luovuudesta ja mikäli minä hiukankin aavistan: huolellisuudesta! Olenko väärässä vai ei, luulen että tyttökokit tekee nopeammin mutta tylsemmin!?

No menet toki pikkujouluihin ja iske sieltä joku mummo!!!

Voi Homeenpoika ..voivoi, tuo vitsi oli niin vanha että minäkin muistan!
NO OLIHAN se hauska!

Paavo Haavikko hieno ajatus... mut lopulta en ihan lopulta lopulta tajua...äh

Tämänkertainen tittelisi on hylätty.Minä olen nykyään liian esteettinen!
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Siis vasta sillin tuli mieleen! Piditkö sitten viinapulloa siellä pikkujouluissa muovikassissa? Eikö pikkujoulutytöt sanoneet että pullot pois homeen pois??
Paskat ne silti nykyään niin sanoo. Nykyään ne pyytää saao juoda... :cry:



No menet toki pikkujouluihin ja iske sieltä joku mummo!!!
Pidin. Ei sanoneet.

Jep. Menen toki mutta ainakaan ketään mummoa en aio iskeä. :)

Vitsi:

- Mitä sinä vihaat?
- Minä en mitään vihaa niin paljon kuin rasismia ja mustalaisia.

Tänään treffit klo 18.00. Kerron myöhemmin miten kävi.

Vuonna 1971 eräs paskaperse haastoi Saatanan oikeuteen USA:ssa ko. kundin konnankoukkujen takia. Kanne hylättiin koska "Vastaaja ei asu Pennsylvaniassa." :roll:
(On se saatanaa, kun selvisi pelkän muotoseikan vuoksi. :evil: - Latojan huomautus)

Arska. Seuraava huippukokous ti 27.12.?

Homeboy
eu-direktiivit täyttävä pannukakku
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti:Tänään treffit klo 18.00. Kerron myöhemmin miten kävi.
Naisen (?) mielestä olitte liian erilaisia.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Vastaa Viestiin