Money shot -maanantai
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Money shot -maanantai
First world problems: kovalla tuulella HD-kuvaan tulee häiriöitä. Haittasi eilistä Pirates of the Caribean leffan katselua.
Johtuu ehkä tuulen heiluttamista puista, jotka tekevät multipath-häiriöitä. Tai ehkä ne liikkuvat puut aiheuttaa doppler-häiriöitä sittenkin.
Johtuu ehkä tuulen heiluttamista puista, jotka tekevät multipath-häiriöitä. Tai ehkä ne liikkuvat puut aiheuttaa doppler-häiriöitä sittenkin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
- Haemaeraemies
- Kitisijä
Suolakaivoksella, jos 06.45 alkaen. Aikaisten sisään, aikaisten ulos, sano.
Lauantaina oli suuren juhlan tuntua ilmassa, notkea rotan 10v juhlakeikka, jossa lämppäreinä toimi harvemmin lavalla nähtyjä suomi-räb legendoja. Harmittavasti tila oli ihan totaalisen täyteen ammuttu, joten joutui ottamaan aikaisen poistumisen koska joka paikassa tuntui että on jonku edessä.
Hiukan harmittaa ett piti feidaa, mutta noh, näki suomi-legendat ainakin
Lauantaina oli suuren juhlan tuntua ilmassa, notkea rotan 10v juhlakeikka, jossa lämppäreinä toimi harvemmin lavalla nähtyjä suomi-räb legendoja. Harmittavasti tila oli ihan totaalisen täyteen ammuttu, joten joutui ottamaan aikaisen poistumisen koska joka paikassa tuntui että on jonku edessä.
Hiukan harmittaa ett piti feidaa, mutta noh, näki suomi-legendat ainakin

Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Wat? Enhän mä ole edes käynyt kyseisellä foorumilla. En ole muullakaan, jos viittaat siihen kaksplustms. keskustelualoitukseen niin senkin bongasin jostain muualta.masa kirjoitti:Mites se tixulainen noin aktiivisesti on nykyään lapsifoorumeiden kanssa tekemisissä. Puskeeko tainta?So Hard kirjoitti:Jos on helistin.fi tunnus jollakulla, tiedoksi että ne on murrettu ja vuodettu julki
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
http://naurunappula.com/828785/syntymap ... nymore.jpgVesper kirjoitti:^ O.
Poltin aamulla "fritsun" kaulaani kihartimella. Sitä tää pikku-puuman ikä teettää!
35?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
Koska on ahne?Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kertokaas mulle, minkä takia Räkä hinnoitteli itsensä pihalle Williamsilta, jos siis näin kävi? En kertakaikkiaan ymmärrä.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
En mä ainakaan ole huomannut, että Williams olisi julkaissut ensikauden kuljettajat.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kertokaas mulle, minkä takia Räkä hinnoitteli itsensä pihalle Williamsilta, jos siis näin kävi?
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
- Pulkannaru
- Kitisijä
-
- Kitinän uhri
Vaati(s)i suurta mielenlujuutta. Itse painin tänään saman ongelman kanssa siitäkin huolimatta, että tästäkin taktisesta syystä asemoin itseni aina eturiviin. Miehen elämä on kohtuuttoman vaikeata...Bluntly kirjoitti:Nätit naiset pitäisi kieltää samoilla kursseilla, millähän sitä pääsee sertifikaatista läpi kun huomio seikkaili aivan muualla kuin opetuksessa?

Kun aloittaa ajoissa, saa tehdä myöhempään. Stressikö lie painaa, mutta heräsin aamulla muutaman tunnin koisimisen jälkeen enkä saanut enää unta. Nousin ylös aikeenani opiskella, mutta tulikin kutsu lupautumaani kakkanakkiin koulun punttisalille, ja vietinkin luppoaikani kantaen pikkupainoja portaissa. Päälle suihku ja sapuska, ja olo oli kumman freesiytynyt. Kyllähän päivän mittaan iski sitten väsykin, mutta kävin äsken uudelleen kuosiutumassa salilla ja päälle luollollisesti sauna.
Saatiin rahoituskeissi ryhmän kanssa pakettiin ja ollaan pirun tyytyväisiä lopputulokseen. Parhaaksi noteerattu esitys palkitaan shampanjapullolla, ja nyt odotellaan vesi kielellä tuomiota. Edellisestä vastaavasta vedettiin täyden pojot eikä oltu alkuunkaan yhtä luottavaisia tuloksen suhteen sujauttaessamme tekeleemme palautusluukusta sisään.
Nyt sitten vaan helvetinmoinen lukurumba päälle, ekat tentit pukkaa päälle kahden viikon kuluttua ja niitä on jonossa julmetun monta. Pitäisi myös alkaa katselemaan jatkolentoja Bangkokista etiäpäin, jotta oleellinenkin pysyisi mielessä.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Mulla menee asunto myyntiin varmaan 2023 eikä mulla taida olla varaa iostaa tätä luxus lukaalia 10 minuutin matkan päässä Stadin ytimestä..aasi kirjoitti:Vuokranantaja ilmoitti että aikoo myydä osakkeen. Mietin tässä että josko ostaisi tämän omakseen. Ei ehkä mikään unelmakämppä, mutta oon jo "optimoinut" aika hyvin asumiseni tähän.. eikä tulis ollenkaan raskas velkaorjuus.
Pyyhin Netikettiin..
Ja pyllistit samalla Joulupukille. Nyt jäi lahjat saamatta.Johnny Winter kirjoitti:Tänään kumarsin Mekkaan.
(Kun duunikavereinani oli muslimeja, niin ne kyllä paukuttelivat päätään lattiaan työajalla tietenkin, mutta väärään suuntaan. Aina ei mene ihan nappiin. Olin sen verran kiltti, että mainitsin asiasta ja näytin missä suunnassa se Mecha oikeasti sijaitsee.)
Mutta Lotus näyttää vahvistaneen Räikkösen toiseksi enskauden kuljettajista.Vagabondo kirjoitti:En mä ainakaan ole huomannut, että Williams olisi julkaissut ensikauden kuljettajat.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kertokaas mulle, minkä takia Räkä hinnoitteli itsensä pihalle Williamsilta, jos siis näin kävi?
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.s ... a-ykkosiin
We used to laugh a lot