Kahvia, kahvia. Jeh, auton huoltomuistutin tuli nollautettua huollossa eilen. tekivät kyllä huomattavan hyvän tuntuista työtä. Jarrutkin on selvästi putsattu.
Katotaas onnistuisko jälkikiristys tänään. Eilen ei onnistunut ja kun ei vaihtokaan mennyt ihan odotusten mukaisesti, piti ottaa ns. palautepuhelu palveluntarjoajalle. Mutta ehkäpä tänään...
Pikareissu Helsinkiin, toivon pääseväni viim. neljän junassa jo takaisinkin. Pitänee olla tehokas. Enää pari viikkoa olisi töitä lusittavana tänä vuonna, ja tuntuu, että a) ei ehdi tekemään kaikkea mitä pitäisi ja b) ei oikeastaan jaksais tehdä mitään. Toivon tämän työviikon loppumisen torstaihin vähän jeesivän b-kohtaa.
Loppuvuoden pidän ylityövapaita ja pitämättömiä kesälomia Miamissa. Karhua ei taida saada edes exportina, mutta enköhän mä jonkun korvaavan tuotteen löydä.
exsu kirjoitti:Loppuvuoden pidän ylityövapaita ja pitämättömiä kesälomia Miamissa. Karhua ei taida saada edes exportina, mutta enköhän mä jonkun korvaavan tuotteen löydä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
exsu kirjoitti:Loppuvuoden pidän ylityövapaita ja pitämättömiä kesälomia Miamissa. Karhua ei taida saada edes exportina, mutta enköhän mä jonkun korvaavan tuotteen löydä.
Vinkkinä, meet siellä jenkkilässä markettiin. Siellähän on kaikki suurta ja ihmeellistä, joten parhaat tarjouksetkin koskevat isoja määriä. Muistelen kaljaakin olleen myynnissä niin, että 10 kaljaa maksaa vähän enemmän kuin yksi ja 100 Budia sitten vain hieman enemmän kuin 10 => ostat siis sen sata!
Adult bookstoren siis olet jo bongannut valmiiksi.
Adult bookstoren siis olet jo bongannut valmiiksi.
Olen kuullut sellaisesta uudesta keksinnöstä nimeltä "internet".
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Sola kirjoitti:Uus duuni maittaa ja ihmiset on huippuja.
Hyvä!!
Aamupäivä oli koulutusta, klo 14 pitää olla asiakkaan luona 50km päässä ja tekemättä viiden päivän työmäärä. Josko ens kuun alusta alkaen helpottais.. Uus uukkeli tossa sermin takana jo opettelee tointaan, tarvittava tietomäärä sillä on jo jokseenkin hallussa - onneksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Kummipoika täyttää piakoin 13. Siitä on tullu tooosi tympee. Ja voi tätä nykyajan nuorisoa! Mikä ajatusten tonava, kun lukee niiden viestejä. En tiennytkään olevan niin monenlaisia lyhenteitä, ties mistä sanoista. Miten ihmeellä ne pystyy kirjoittamaan minkäänlaisia äikän esseitä
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
exPertti kirjoitti:Kahvia, kahvia. Jeh, auton huoltomuistutin tuli nollautettua huollossa eilen. tekivät kyllä huomattavan hyvän tuntuista työtä. Jarrutkin on selvästi putsattu.