Kiviäkin kiinnostaa
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Wardrobe malfunction-päivä.
Mulla on farkkupaita, jonka nepparit ovat äärimmäisen heikosti kiinni. Yhtä yritin korjata sillä lopputuloksena, että se ei pysy kiinni ollenkaan. Muutkin aukeavat pienestäkin vedosta.
Mulla on farkkupaita, jonka nepparit ovat äärimmäisen heikosti kiinni. Yhtä yritin korjata sillä lopputuloksena, että se ei pysy kiinni ollenkaan. Muutkin aukeavat pienestäkin vedosta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Pidä sitten lääkärintakkia visusti kiinni päivän ajan ettei paljas, salitreenattu rinta rävähdä esiin tutkiessasi potilasta. Saat vielä syytteen seksuaalisesta häirinnästä. Tai pillua.NuoriDaavid kirjoitti: Mulla on farkkupaita, jonka nepparit ovat äärimmäisen heikosti kiinni. Yhtä yritin korjata sillä lopputuloksena, että se ei pysy kiinni ollenkaan. Muutkin aukeavat pienestäkin vedosta.
Hetkinen, farkkupaita? Syytteen.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Farkkupaitaan asti ND:llä oli ainakin milffipillun tsäänssiä.Melnais kirjoitti:Pidä sitten lääkärintakkia visusti kiinni päivän ajan ettei paljas, salitreenattu rinta rävähdä esiin tutkiessasi potilasta. Saat vielä syytteen seksuaalisesta häirinnästä. Tai pillua.NuoriDaavid kirjoitti: Mulla on farkkupaita, jonka nepparit ovat äärimmäisen heikosti kiinni. Yhtä yritin korjata sillä lopputuloksena, että se ei pysy kiinni ollenkaan. Muutkin aukeavat pienestäkin vedosta.
Hetkinen, farkkupaita? Syytteen.

Kai farkkupaita on niin vanhaa tekoa, että kiristää siksi.
Came here for school, graduated to the high life
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Aina voi koittaa sitoa ne paidanhelmat vaan yhteen vyötärölle, ainakin jos on nainen tai silleen feminiinisesti gayhenkinen ja ikä alkaa kakkosella. Tai sitten ei. Ei mun mielestä yksittäinen vaatekappale ole automaattisesti mitenkään horror. Monet vyölaukutkin on ihan ok, siis muutenkin kuin hiihtäessä.
Prepare for the worstest.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
nowaysis kirjoitti:Aina voi koittaa sitoa ne paidanhelmat vaan yhteen vyötärölle, ainakin jos on nainen tai silleen feminiinisesti gayhenkinen ja ikä alkaa kakkosella..
Mulla ei oiken taida olla tässä voiton mahdollisuuksia

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
http://www.boozt.com/fi/fi/jack-jones/t ... navId=8590Vesper kirjoitti:Jacket ja paita on kaks eri asiaa, älä yritä!!
Onhan sellainen vaalea kivipesty, onhan? Ja neppareilla, aaahahaaaa....!!
Pilkatkaa vaan!!111
Ihan hyvin voi olla preppy farkkupaita, esim tässä:
http://www.beyondretro.com/Product/9411 ... Shirt.aspx
Mutta jos se on modernisti "rock-henkinen", silloin se ei ole preppy.
Eikä se oo merkistä kiinni, mutta Abercrombie&Fitch on kyllä vähän aatteen vastanen
http://www.beyondretro.com/Product/9411 ... Shirt.aspx
Mutta jos se on modernisti "rock-henkinen", silloin se ei ole preppy.
Eikä se oo merkistä kiinni, mutta Abercrombie&Fitch on kyllä vähän aatteen vastanen

Viimeksi muokannut nowaysis, 24.11.2011 10:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
exsu kirjoitti:Onhan Dave sulla punainen bandana sen kanssa?

Ei.
Rehellisyyden nimessä täytyy sanoa, että bandana on asuste, jota en ikinä kehtaisi pitää.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 24.11.2011 10:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen