Helvetin Tosikko Torstai
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Mä en haluaisi harrastaa seksiä sun kanssa ja pyllyssäkään ei oo kehumista.nowaysis kirjoitti:Muistaakseni näin sut ohimennen siellä Cantina Westissä, mutta ei kyllä juteltu.Johnny Winter kirjoitti:masa kirjoitti: Kelläpä ei olisi kun kyseessä on nowa.![]()
Mulla ei käsittääkseni ole mitään havaintoa koko nartusta! Ellei sitten nähty isossa miitissä.
?
----
En tiedä, kai tuo jollekin on kohteliaisuus mutta itseäni ei juurikaan lämmitä ajatus siitä, että mies jos toinenkin haluaisi harrastaa sexiä kanssani, no newsflash there. Arvostan sen sijaan sitä, että joku pitää jostain mitä sanon tai ajattelee minun olevan hauska tahi mielenkiintoinen. Älykkyydestä nyt puhumattakaan!11
Ts. ei teidän tarvi yrittää buustata mun muinoin loukattua egoani kehumalla mun pyllyä tms. Mutta kiitos, ajatus taustalla oli varmaan ystävällinen
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Johtunee siitä, että miehet nyt haluaa harrastaa seksiä yhden jos toisenkin kanssa, joten siinä ei ole mitään erikoista nätille tytölle.nowaysis kirjoitti:En tiedä, kai tuo jollekin on kohteliaisuus mutta itseäni ei juurikaan lämmitä ajatus siitä, että mies jos toinenkin haluaisi harrastaa sexiä kanssani, no newsflash there.
Tässä kohtaa haluan tuoda esiin, ettet ole vielä lähettänyt mulle kuvaas vonkausviestin liitteenä tai muussakaan yhteydessä, joten jos jotain olen ehdotellut, niin se johtuu vaan kirjallisen ilmaisusi luomasta hauskasta, älykkäästä ja seksikkäästä mielikuvasta

PS. Ehdotus on kyl voimas, jos kiinnostaa ja sen kuvankin saa lähettää.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
But only because we thought
That everything good always would remain
-
- Kitisijä