TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ "PIKKUJOULU

Legendaarinen TV:stä tuttu, jokasyksyinen jakso, jossa on koottuna kaikki se mitä joka firman kunnolla onnistuneeseen pikkujouluun kuuluu. Hauskaa ainakin."

Näköjään. Ajattelin, että saman poppoon tuotanto kiinnostaa enemmänkin. Tuossa jaksossa PPP on se fredriksson hattu päässä hassusti viheltävä talonmies.
Came here for school, graduated to the high life
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

exPertti kirjoitti:Ajattelin, että saman poppoon tuotanto kiinnostaa enemmänkin.
Mulla on niin kovin vähän aikaa ja kiinnostusta telkkariin, varsinkin kellonaikoihin sidottuihin sarjoihin. :)
Team Ahma taisi olla ekalla kierroksella joskus -97 tai -98 (eijaksagooglata). Silloin tuli katottua ja pitää nyt kokeilla josko muistais avata telkkarin.

Mielikuvat ko. sarjasta mulla ovat siis yli vuosikymmenen vanhoja, että totuus voi olla jotain ihan muuta :D
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

AngryBird kirjoitti:Mulla on niin kovin vähän aikaa ja kiinnostusta telkkariin, varsinkin kellonaikoihin sidottuihin sarjoihin. :)
Team Ahma taisi olla ekalla kierroksella joskus -97 tai -98 (eijaksagooglata). Silloin tuli katottua ja pitää nyt kokeilla josko muistais avata telkkarin.

Mielikuvat ko. sarjasta mulla ovat siis yli vuosikymmenen vanhoja, että totuus voi olla jotain ihan muuta :D
Olihan siinä hetkensä, muistelen. Mikko Kivisen vierailu sarjassa jäi mieleen.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Sen ihan viimeisen avaruussukkulalennon pitäisi lähteä tänään ihan kohta jos sää sallii. 135. lento, Atlantis-sukkula

Tää on sikäli historiallista, että tuon jälkeen USA:n miehitetyt avaruuslennot itse asiassa loppuvat. Vain haaveita jatkosta. Ei Kuuhun eikä Marsiin edes lastenlastenne aikana. No, onhan niillä scifiä.

Kyllä minä olen vanha.
30 vuotta noilla on lennetty. Olin lukiossa ekan sukkulalennon aikaan, muistan kuin eilisen päivän. Tulevaisuuden toivo. Ja nyt sekin on mennyttä. Tulevaisuus ei tullutkaan ja pillustakin haaveilin.

Livenä täällä:
http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ihan pari minuuttia enää.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Viesti Kirjoittaja scarface »

Toistaiseksi tuntemattomasta syystä jatkuu tänään tv2:ssa klo 21.20 uusin jaksoin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Auringonlaskun katu klo 18 tänään Teemalla.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriDaavid kirjoitti:Auringonlaskun katu klo 18 tänään Teemalla.
Jouduin katsomaan koska kuuluu kuulemma ns. sivistykseen?

En tiedä mutta oli parempi kuin mikään tänä viikonloppuna tullut muu elokuva..

Televisiosta tulee siis kesäaikana ihan täyttä paskaa, silloin pienetkin kohokohdat näkyy kuin nänni T-paidan läpi!
Pyyhin Netikettiin..
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Ei ole kauan kun katsoin boxit läpi, oisko neljäs kerta. Sen sijaan katson salaa 8Mile leffaa ja kuolaan Eminemia, namz.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Blue Bloods -sarja alkaa tänään nelosella klo 22:00.

Reaganin laki. UUSI SARJA. Huippunäyttelijöiden tähdittämä draamasarja Blue Bloods kertoo newyorkilaisesta perheestä, jossa on poliiseja monessa sukupolvessa. Magnum- ja Frendit-sarjoista tuttu, karismaattinen Tom Selleck näyttelee poliisipäällikkö Frank Reagania. Hänen aikuisina lapsinaan nähdään niin Taistelutoverit-sarjasta kuin New Kids on the Block -yhtyeestäkin muistettava Donnie Wahlberg ja Briget Moynahan, joka puolestaan muistetaan elokuvista I, Robot ja The Recruit sekä sarjasta Sinkkuelämää. Pilottijaksossa tutustutaan Reaganin poliisiperheeseen. Alun perin lakimieheksi aikonut Jamie valmistuu poliisikoulusta, Danny tutkii kadonneen pikkutytön tapausta, ja perheen isä, poliisikomentaja Frank Reagan, yrittää pitää kaikki langat käsissään. Amerikkalainen draamasarja. 1. tuotantokausi. (40')

http://www.imdb.com/title/tt1595859/
Moottoritie Töölön läpi ry.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tänään lauantaina TV2 22:05 "Paukkurauta-Kati" eli "Cat Ballou". Lännenkomedia. Jane Fonda ja Lee Marvin, joka sai Oscarin roolistaan alkoholisoituneena pyssysankarina. Ehdottomasti suosikkejani. "In Wolf City Wyoming... "
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Bhven kirjoitti:Blue Bloods -sarja alkaa tänään nelosella klo 22:00.
Katsottu yksi jakso, toinen boksilla.

Tuntuu tosi oudolta sanoa tämä, mutta Tom Selleck on opetellut näyttelemään vanhoilla päivillään. Jättänyt kaikki turhat maneerit pois ja keskittynyt olennaiseen.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Niin,

Siis olen katsonut hyvien sarjojen puutteessa Criminal Mindsia ke-to iltoina. Siis toki menossa oleva Housen kausi on paras koskaan, mutta ne ovat sitten uusintoja.

Olen tavallaan ruvennut pitämään sarjasta, mutta minua kiusaa sarjassa sen tarpeeton jopa miltei hieman splatteriksi menevä väkivalta. Sarja liikkuu uskottavuuden rajalla siinä suhteessa.

Eilinen (jos googlea on uskominen) viidennen kauden viimeinen jakso oli tosiaan jo niillä rajoilla.

No, mut ehköhän muita sarjoja odotellessa katso sen kuudennen avauksenkin ensi viikolla.
Came here for school, graduated to the high life
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

exPertti kirjoitti: Olen tavallaan ruvennut pitämään sarjasta, mutta minua kiusaa sarjassa sen tarpeeton jopa miltei hieman splatteriksi menevä väkivalta. Sarja liikkuu uskottavuuden rajalla siinä suhteessa.
Mä olen kuullut jonkun muunkin valittavan tätä raakuutta. Sarjassahan eletään pahuuden keskellä, en mä tiedä mitä muuta se voi olla kuin raakaa. Toki opiskelija-asuntola esim. Ted Bundyn jäljiltä näytti ennemminkin ketsuppiroiskeilta kuin splatterilta, vai mitä luulet.

Joskus kannattaa googletella jaksojen jälkeen, avainsanoilla, voisit yllättyä uskottavuuden rajoista.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Tänään alkaa AVA:lta Corleone. Mafia-diggareille ehdoton minisarja katsottavaksi. Must see!

http://www.avatv.fi/artikkeli.shtml/2011/09/1393242

edit: alkoi näköjään jo eilen, mutta uusitaan maanantaisin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:Tänään alkaa AVA:lta Corleone. Mafia-diggareille ehdoton minisarja katsottavaksi. Must see!
Katsoin silloin kun tuli ekan kerran joltain muulta kanavalta. Oli kyllä aika vakuuttava dramatisointi.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

9.10.2011 TV1 LISÄAINEET 12:40
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Nyt pe 4.11 MTV3 22:45 suosikkielokuvani 12 apinaa.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Hyvästä en tiedä, mutta tää on ehkä pakko katsoa. Tai ainakin eka vartti: http://www.iltalehti.fi/viihde/20111117 ... 9_vi.shtml
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^Onko kukaan noista julkisuudessa ns. omilla ansioillaan vai onko noi kaikki jotain "näytin tissit lehdessä, panin julkkista"-sarjaa? Ihan outoja nimiä osa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Onhantoi Ruotslainen sentää ollut suomi-tasolla ihan kovan luokan urheilija.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Satu_Pauri
PlanBee
Kitinä paheena
Viestit: 41
Liittynyt: 20.11.2009 0:59

Viesti Kirjoittaja PlanBee »

masa kirjoitti:Onhantoi Ruotslainen sentää ollut suomi-tasolla ihan kovan luokan urheilija.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Satu_Pauri
Susanna Ruotsalainen, ystävä hyvä. Ei Satu.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

PlanBee kirjoitti:
masa kirjoitti:Onhantoi Ruotslainen sentää ollut suomi-tasolla ihan kovan luokan urheilija.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Satu_Pauri
Susanna Ruotsalainen, ystävä hyvä. Ei Satu.
:doh:

Todellakin juu.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Olipa hyvä A-studio.
Harmi, ettei näitä katso ne joiden pitäisi tai jos katsovat, eivät piittaa.

Samassa ohjelmassa viimeiset eläinaktivistien paljastusvideot sikatiloilta. Hyviä asiantuntijalausuntoja, ministerikin saatiin katsomaan ja myös sikafarmarin selittelyä ja valitusta miten "tarkoitushakuista" tuo kuvaaminen on. No shit? Voi voi. Kuten aina journalismissa kun ihan puolueettomuus on mahdotonta, toimittajat puolsivat niitä kamalia eläinaktivisteja sun muita kettutyttöjä jo tuon julkaistessaan

Sitten edelliseen poliittiselta ideologialtaan vastakkaisesti Harakan oivaltava juttu Stubbin avoimen sosiaalidarwinistisesta europuheesta ja vertailua Persuihin kerrankin selvästi Persujen puolella.

Eipä näkynyt toimittajilla sitä inhoamaani oikeaoppista aatteiden klimppiytymistä isompiin aatesuuntiin, vaan asiaa.

http://areena.yle.fi/video/1321905061415
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tänään yle 1 klo 18 Commodere 64:sta Suomessa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin