Taisi kuitenkin varmistaa kommentilla paikan ensikaudeksikin Arkadianmäen sirkuksessa ja ison kansanedustajaeläkkeen. Kiitos niiden XXXS-päävanteen omaavien, jotka eivät äänestä jeesuspuoluetta.Haemaeraemies kirjoitti:Idioottimaisuus puettuna rehellisyyteen ei tee siitä vähemmän idioottimaista, vaikka kunnioitettavaa kyllä on, että noin typerän itsestään mediassa tekee.
Päivän uutiskatsaus
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Rehellisyys on yliarvostettua. Monesti olisi parempi hallita korrekti käyttäytyminen ja pitää tyhmät ja toisia loukkaavat mielipiteet ihan omana tietonaan.NuoriDaavid kirjoitti: Joo-o. Tyhmät mielipiteet on tyhmiä, vaikka esittäisikin ne rehellisesti. Silti kuitenkin jossain mielessä propsit siitä, että sanoo rehellisesti, mitä ajattelee.
Ei suoranaisesti liittynyt keskustelun aloittaneeseen kommenttiin, vaan yleisesti siihen, että rehellisyyteen vedoten sanotaan paskamaisia asioita toisille.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Toki. Ilman muuta on viisampaa olla oikeassa paikassa hiljaa, kuin aina laukoa rehellisiä idioottimaisuuksia.Vagabondo kirjoitti:Rehellisyys on yliarvostettua. Monesti olisi parempi hallita korrekti käyttäytyminen ja pitää tyhmät ja toisia loukkaavat mielipiteet ihan omana tietonaan.NuoriDaavid kirjoitti: Joo-o. Tyhmät mielipiteet on tyhmiä, vaikka esittäisikin ne rehellisesti. Silti kuitenkin jossain mielessä propsit siitä, että sanoo rehellisesti, mitä ajattelee.
Ei suoranaisesti liittynyt keskustelun aloittaneeseen kommenttiin, vaan yleisesti siihen, että rehellisyyteen vedoten sanotaan paskamaisia asioita toisille.
Mutta silti edelleen olen sitä mieltä, että jos homojen tanssiminen häiritsee ja ei sen takia halua juhliin tulla, niin kyllä sen saa sanoa, jos kysytään.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
NuoriDaavid kirjoitti: Mutta silti edelleen olen sitä mieltä, että jos homojen tanssiminen häiritsee ja ei sen takia halua juhliin tulla, niin kyllä sen saa sanoa, jos kysytään.
Ja vaikka ei häiritsisikään, kuka hullu sinne haluaisi mennä. Sehän on pahempi paikka kuin hullut päivät tilipäivänä. Hikinen, ahdas ja tunkkainen.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Kyllä mä menisin, jos kutsu tulisi. Ei tullut taaskaan. Onkohan Tarja suuttunut jostainmasa kirjoitti:NuoriDaavid kirjoitti: Mutta silti edelleen olen sitä mieltä, että jos homojen tanssiminen häiritsee ja ei sen takia halua juhliin tulla, niin kyllä sen saa sanoa, jos kysytään.
Ja vaikka ei häiritsisikään, kuka hullu sinne haluaisi mennä. Sehän on pahempi paikka kuin hullut päivät tilipäivänä. Hikinen, ahdas ja tunkkainen.

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Ihan oikeasti: jos saisit kutsun, et menisi?masa kirjoitti:Ei saatana. Mua ei saisi niihin kissinristiäisiin edes pakottamalla.NuoriDaavid kirjoitti:
Kyllä mä menisin, jos kutsu tulisi.
Vaimos hirttäis sut munistasi lyhtypylvääseen.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
masa kirjoitti:No en todellakaan ja vaimo sinne nyt viimeks haluaisi mennä.NuoriDaavid kirjoitti:Ihan oikeasti: jos saisit kutsun, et menisi?
Vaimos hirttäis sut munistasi lyhtypylvääseen.

Ja kun se kutsu oikeasti tulisi, niin voisi mieli kuitenkin muuttua.masa kirjoitti:Juu, me molemmat inhotaan paskantärkeitä pönötystilaisuuksia ylikaiken.
Loppupeleissä on se suurelle osalla ihmisistä täysin ulottumattomissa oleva kunnian tai huomion osoitus, että olisihan se jännä kokea ihan vain sen takia - että voisi sanoa että olipas paskat juhlat -- mutta jatkojuhlilla pääsi sentään tanssimaan pöydillä.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Ja ilmaista viinaa!huima kirjoitti:Ja kun se kutsu oikeasti tulisi, niin voisi mieli kuitenkin muuttua.masa kirjoitti:Juu, me molemmat inhotaan paskantärkeitä pönötystilaisuuksia ylikaiken.
Loppupeleissä on se suurelle osalla ihmisistä täysin ulottumattomissa oleva kunnian tai huomion osoitus, että olisihan se jännä kokea ihan vain sen takia - että voisi sanoa että olipas paskat juhlat -- mutta jatkojuhlilla pääsi sentään tanssimaan pöydillä.
Kommentoin lähinnä tota propsit rehellisyydestä osiota.NuoriDaavid kirjoitti:homojen tanssiminen häiritsee ja ei sen takia halua juhliin tulla, niin kyllä sen saa sanoa, jos kysytään.Vagabondo kirjoitti: Ei suoranaisesti liittynyt keskustelun aloittaneeseen kommenttiin,
We used to laugh a lot
Bongatkaa tipu. Ei perkele, on ne vaan melkoisen brändin saaneet polkaistua nopeasti ja tyhjästä pystyyn.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=s_BeSndIuG0[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=s_BeSndIuG0[/youtube]
Tuskinpa. Minulle nuo juhlat eivät edusta yhtään sen kummallisempia arvoja kuin sedukuppilan xyz avajaiset jossa oli paikalla Tukiainen, Toivola ja Adam Lambertin sussu - katso kuvat seiskasta - roskaa.huima kirjoitti: Ja kun se kutsu oikeasti tulisi, niin voisi mieli kuitenkin muuttua.
Loppupeleissä on se suurelle osalla ihmisistä täysin ulottumattomissa oleva kunnian tai huomion osoitus, .
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Joo-o. Hyvä juttu.aasi kirjoitti:Bongatkaa tipu. Ei perkele, on ne vaan melkoisen brändin saaneet polkaistua nopeasti ja tyhjästä pystyyn.
Tietty voi ajatella, että joskus aikoinaan Rubikin kuutio tai Tetriskin olivat joka paikassa, mutta ei niistä pysyviä rahasampoja saanut.
Mutta toivotaan, että näillä rahoilla saadaan uutta myyvää tuotetta putkeen.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Jos mä johtaisin Suomen salaista tietoturvayksikköä, järjestäisin näitä höpöhöpövuotoja, jotta asennoituminen tietoturvaan vähän kehittyisi.NuoriDaavid kirjoitti:http://www.hs.fi/kotimaa/Uusi+tietovuot ... 5549481205
En oo onneksi käyttänyt ko. palvelua.