NuoriDaavid kirjoitti:^Mä en nyt näe Karia, kun waimo yritti laittaa maksukorttia lukijaan ja onnistui työntämään sen töllön sisään. Älkää kysykö miten se on mahdollista.
Ettei vain olisi ollut tarkoituksellista, jos vaikka tiesi Karin keikkuvan puoli jaksoa bikineissä.
Voipi muuten olla tulipaloriski tuo kortti jos on kiilautunut sopivaan kohtaan.
Viimeksi muokannut Bluntly, 07.11.2011 13:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bluntly kirjoitti:
Njoo. Se on näkyvillä siellä töllön takana. Näkyy siis takapaneelin läpi. On onneksi älykorttiliittimet ulospäin, siis koteloa vasten. Toisin sanoen, komponentteja vasten on muovipuoli.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Britney on aina miellyttänyt omaa silmääni. Kuuma kissa. Onhan se hieman rupsahtanut sitten kulta-aikansa, mutta annettakoon se anteeksi, kun on tässä yksi jos toinenkin saman kohtalon joutunut kokemaan. Itseni mukaan lukien, toki.
NuoriDaavid kirjoitti:Mä en nyt näe Karia, kun waimo yritti laittaa maksukorttia lukijaan ja onnistui työntämään sen töllön sisään. Älkää kysykö miten se on mahdollista.
NuoriDaavid kirjoitti:^Mä en nyt näe Karia, kun waimo yritti laittaa maksukorttia lukijaan ja onnistui työntämään sen töllön sisään. Älkää kysykö miten se on mahdollista.
Ettei vain olisi ollut tarkoituksellista, jos vaikka tiesi Karin keikkuvan puoli jaksoa bikineissä.
Pojat, Kari Byron on MINUN naiseni. Tänään vierailee Conanissa Suomikanavalla.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Georgina kirjoitti:
Ei pysty kattoon edes tutkimusmielessä, musiikki on niin kauheaa paskaa että on 98% todennäköisyys että tää aiheuttaa mulle aivoverenvuodon.
No ei oo!!
Nuori Brittney ja punainen cat suit! Mitä täydellisempää voi maailmassa olla! Ei mitään!
Kun perttijutut on nykyään ignoroitu niin kyllä koulupuku oli vielä parempi.
Mun viisariani väräyttää kyllä enemmän cat suitissa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.