Ajoittain useampikin. Kuten aiemminkin ilmoitin, raportoin sitten sinne deittiketjuuni kun päätän perustaa vakituisen parisuhteen. Tuo välttämiskehotus tosin tuli naispuoliselta ystävältäni, joka tunnetaan palstallamme nimimerkillä "exsu".
nowaysis kirjoitti:Meillä ei oo tapana levitellä täällä muualta saatuja/oletettuja tietoja, vaan jokainen saa itse päättää minkä verran palstan ulkopuolisesta elämästä täällä jakaa.
nowaysis kirjoitti:. Tuo välttämiskehotus tosin tuli naispuoliselta ystävältäni, joka tunnetaan palstallamme nimimerkillä "exsu".
Mun salattu sivupersoona parisuhdeneuvojana on paljastettu!
Ettei menisi ihan spämmäämiseksi, niin kävin viime viikolla katsomassa 3 muskettisoturia 3D-moodissa. Juoni oli aika säälittävä, mutta puvustukset lämmittivät sielua. Erityisesti Ranskan hovissa oli mahtavia luomuksia.
exsu kirjoitti:Toki! Tilauksen voi laittaa vaikka sähköpostilla: [email protected]
Huomaa että se oli omaan käyttöön. Ei omaan ja vaimon.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
nowaysis kirjoitti:Meillä ei oo tapana levitellä täällä muualta saatuja/oletettuja tietoja, vaan jokainen saa itse päättää minkä verran palstan ulkopuolisesta elämästä täällä jakaa. Kysellä voi vaikka yv:llä.
Muutamaa säälittävää idioottia(en tarkoita sua) lukuun ottamatta näin on aina toimittukin.
Asia selvä En oo täysin perillä vielä palstan kirjottamattomista säännöistä
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Easy A. Aika ihku jos nyt teinihöpökomedioista tykkää. Mä tykkään, ja musta tässäkin on silleen hyvä sanoma, niinq vähän kaikessa nykyään. Mun mielestä.
exsu kirjoitti:Katsottiin "Miesten vuoro". Oon itkenyt koko illan sitä kuollutta lasta. En suosittele isänpäiväleffaksi.
Itkin monta kertaa, sitä että isä ei saanut tavata lastaan ja sitä että sotilas tuli toimittamaan äitinsä hautaan ja sitä että saunan jälkeen mentiin roskikseen nukkumaan. Mutta Juuso oli ihana!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Viikonloppuna katsottiin The Brothers Bloom. Tästä ei kyllä tienny että koska huijattiin ja koska ei, mutta menoa ja meininkiä riitti. Bang bang oli mahtava. Kiinnostuin leffasta aluksi koska siinä on Ardien Brody pääosassa (jäi mieleen upeasta Pianisti-leffasta) mutta onhan siinä myös kaunis Rachel Weisz ja komeahko Mark Ruffalo. Mut se mua jäi häiritteen että miksi niitä sanottiin Brothers Bloomiksi jos toisen veljen ETUnimi oli Bloom. 3/5.
Viime viikolla kävin ihan teatterissa katsomassa Piiat-elokuvan. Luin sen ensin kirjana ja tämä oli siihen kirjaan verrattuna vähän lättänä. Kirja sai ajattelemaan yhtä ja toista mutta leffasta oli jätetty niin paljon pois että se tuntui varmaan siksi lättänältä. Kaikki oleellinen oli kuitenkin mukana ja viesti tuli selväksi. Hienoja roolisuorituksia. 3/5.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Julia kärsii hiljalleen sokeuttavasta taudista ja alkaa selvittää siskonsa hämärää kuolemaa. Juonilankoja seuratessa tarina kääntyilee mukavasti ensimmäisen puolikkaan, mutta latistuu lopulta isoksi pettymykseksi. Olen tykännyt uudemmista espanjalaisista kauhuleffoista ja odotin tältä varmaan sitten liikaa. Kauhua tai jännitystä tämä ei tarjonnut käytännössä lainkaan ja juonitwistit lässähtivät valitettavasti loppua kohden. Kauas jäätiin esim. loistavasta Orpokodista. Sokeus-teeman kauhuleffoistakin See No Evil toimi huomattavasti paremmin.
Jos jotain positiivista haetaan, niin visuaalisesti leffa oli hieno, vaikkakin edustaa sitä viime vuosien siniharmaata linjaa. Joskus tulevaisuudessa penskat naureskelevat 2000-luvun alun leffoille, että ei ne raukat vielä tuolloin saaneet kunnolla värejäkään tehtyä. 2/5
Tiedä nyt sitten oliko turhimmat minuutit elämästäni heitetty romukoppaan vai ei. Leffa on ykköseen verrattuna äkkiä_jostakin_shokkia kamaa ja juonellisesti nyt vähän niin ja näin. Juoni nyt näin jälkeenpäin kelattuna, etäisesti mietittynä, jopa toimii mutta ei se pelasta leffaa siltä että nyt haluttiin sitä oksennusta katsojan kurkkuun, ei onnistunut kohdallani mutta en nyt toisaalta pitänytkään koko piuhasta.
Katsottava se oli kun vastaan tuli.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
nowaysis kirjoitti:Easy A. Aika ihku jos nyt teinihöpökomedioista tykkää. Mä tykkään, ja musta tässäkin on silleen hyvä sanoma, niinq vähän kaikessa nykyään. Mun mielestä.
Ai oliko siinä joku sanoma? Mä muistan vain Emma Stonen!!1
exsu kirjoitti:Katsottiin "Miesten vuoro". Oon itkenyt koko illan sitä kuollutta lasta. En suosittele isänpäiväleffaksi.
Itkin monta kertaa, sitä että isä ei saanut tavata lastaan ja sitä että sotilas tuli toimittamaan äitinsä hautaan ja sitä että saunan jälkeen mentiin roskikseen nukkumaan. Mutta Juuso oli ihana!
Joo itkin myös nuo läpi, mutta se viimeinen jäi päälle loppuillaksi. Juusosta löytyy netistä lisää videomateriaalia.