Eilen oli kyllä aika kakka päivä, mutta semmoistahan se on jos on ollut "liian" kivaa viikonloppuna. Täytynee tänään yrittää salilla jumpata jotain vaikka polvi onkin taas turvonnut
Virallinen Tiistai
Virallinen Tiistai
Tää on oikee viikonpäiväketju, lööperit tänne!
Eilen oli kyllä aika kakka päivä, mutta semmoistahan se on jos on ollut "liian" kivaa viikonloppuna. Täytynee tänään yrittää salilla jumpata jotain vaikka polvi onkin taas turvonnut
Ruokalan kalapuikko Pena
Nyt rupeet stalkkaamaan sitä, yleensä kauniit ihmiset on persoja huomiolle, ellet ole liian disturbing and annoying..Bluntly kirjoitti:Jumankukkelin, rasti seinään. Pomotason jumalolento laskeutui orjakerrokseen kiittämään hyvin hoidetusta hommasta.
Mulle joku keijukainen avasi oven notta, en tiedä oliko se biatsi mutta kauniisti irvisti minulle.. toisaalta olin kyllä huomioinut sen periä tarkasti, hetkeä aiemmin..
Pyyhin Netikettiin..
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Tänään kynsikurssille! Kurssilla siis opetellaan taas uusi juttu, jonka meidän merkkimme tuo ensimmäisenä Suomeen. Hyhvä konsti saada mainosta itselleen, vaikka epäilen että jo hinnankin vuoksi tämän ottavat asiakkaat jäävät marginaaliksi.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Kohta Helsingissä. Illaksi vielä kotiin, joten pikavisiitti tällä kertaa. Ensi viikolla uudelleen, mahdolisesti tuplana!
Saira: Olisiko sulla jotain kikkakolmosta, jolla mun kynnet saisi elvytettyä? Mulla on siis poistettu geelit n. kuukausi takaperin, ja tämä alta paljastunut kyennenkaltainen on ihan paperia. Liuskaista, ei kestä mitään eikä tunnu edes kasvavan. Jatkuva remontti ei tietystikään helpota merkittävästi.
Saira: Olisiko sulla jotain kikkakolmosta, jolla mun kynnet saisi elvytettyä? Mulla on siis poistettu geelit n. kuukausi takaperin, ja tämä alta paljastunut kyennenkaltainen on ihan paperia. Liuskaista, ei kestä mitään eikä tunnu edes kasvavan. Jatkuva remontti ei tietystikään helpota merkittävästi.
-
masa
-
masa
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
exsu kirjoitti:Saira: Olisiko sulla jotain kikkakolmosta, jolla mun kynnet saisi elvytettyä? Mulla on siis poistettu geelit n. kuukausi takaperin, ja tämä alta paljastunut kyennenkaltainen on ihan paperia. Liuskaista, ei kestä mitään eikä tunnu edes kasvavan. Jatkuva remontti ei tietystikään helpota merkittävästi.
Ainoa, mitä voit tehdä on käyttää ravitsevia, kosteuttavia lakkoja ja nesteitä/öljyjä, ja pitää lakka kynnen suojana. Sulta on lähteny geelien mukana ilmeisesti useampi kerros omaa kynttä, ja sitähän ei voi korjata millään. Eli kasvaa ajan mukana pois se ohut kynsi, ja sen jälkeen tulee terve, paksumpi kynsi. Milli per viikko tulee uutta kynttä. Kannattaa satsata hyviin tuotteisiin, ja muistaa rasvata niitä, että tosiaan saavat kosteutta ja pysyvät koossa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
Oral Hakaniemessä ja sieltä se yks rovaniemeläinen hml on paras! Se kesytti mun hirvittävän hammaslääkäripelon. Hellun hmlpelon se laannutti vetämällä ensikohtaamisella 2 viisaudenhammasta pois suitsait sukkelaanhuima kirjoitti:Megaklinikka Kampissa on yllättävän hyvä.masa kirjoitti:Saatana. Hampaat hajoo suuhun. Taas lähti paikka irti! Nyt on jo kolme hammasta remontin alla ja kunnalliseen lekuriin on viikkojen jonot. Fuck that. Meen yksityiselle.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
RP
Vähän kuin mun mies. Sillä on aikoinaan jonkun kännikompuroinnin seurauksena lähtenyt paloja hampaista, plus hammasraudat osan hampaista tehneet aika heikoiksi. Mielenkiintoista katsella kun se järsii jotain "mitä ei pitäisi" ja kuuluu ups, lähti pala pois ja eikun taas paikkausreissulle.masa kirjoitti: ..koskahan sitä oppisi että sitkot ja kovat makeiset ei sovi mun paperileegoille.. :tiistai:
Jos mä olisin te, laittaisin koko kalustoni kuntoon kuorrikoilla vai mitä ne nyt on. Vaikka vissiin aika mammonaa maksaakin.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
-
masa
Ihmeellistä toi hifkislangi. Mulla tuli mieleen Weissflogin räkäjarrut.NuoriDaavid kirjoitti:Piti googlettaa.Dumiz kirjoitti:Duunikaverilla on NIIN TÖRKEET jenssit että meinaan tipahtaa ihan täysin, emmä voinut puhua sille
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Ihmeellistä tuo juristiolettaminen. Kyllä mä oon käytellyt tuota ties kuinka kauan ja mitenkään liity IFK:hon. Päätin ylliksen iloksi käyttää teini-ilmaisua.So Hard kirjoitti:Ihmeellistä toi hifkislangi. Mulla tuli mieleen Weissflogin räkäjarrut.NuoriDaavid kirjoitti:Piti googlettaa.Dumiz kirjoitti:Duunikaverilla on NIIN TÖRKEET jenssit että meinaan tipahtaa ihan täysin, emmä voinut puhua sille
Ruokalan kalapuikko Pena
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä