12 päivää ja Supernaturalin kuudes tuotantokausi saapuu postilaatikkoomme. Sitä odotellessa virittäydyn vaatimaansa tunnelmaan. Ei malttamaton jaksa odottaa sitä ihanaa eroottista aivojen ilotulitusta herraa katsellessa, liikkuvassa kuvassa (toivottavasti mahdollisimman paljon materiaalia herrasta syömässä, vitun seksikästä):
Joo, mä olen aina digannut diinistä en sammyst, osaltaan luonteen takia. Mutta nykyäänhän ne menee hiukan eri kaavalla, et voin kyl alkaa diggaan sammystkin silleen tosi seksuaalisest kun ei oo enää ihan sitä mitä sarjan alussa. Ei se mitään, kun linkkasit aikoinaan tähän ketjuun juutuubi videoo sammyn uudesta kropasta niin mulla alko kyl leikkaan tyhjää sillä sekunnilla. Oli se, no se oli ou mai fakin gaad, uh.
Jos Sammy on se paidaton jannu tossa videossa niin en olis lohkassu, naama ei toimi. Sille oisin lohkassu jolla oli kuteet päällä, sehän oli tossa Pupun alkup.kuvassa.
Edit: Sitte vasta jos oisin ton Hugh Laurien jälkeen enää viittiny.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Oliko toi sama heppu . Tosiaan noissa aiemmin postatuissa kuvissa oli über-namu. Tossa uutuubin pätkässä jotenkin...ehh... nolo(?). Jos nyt tietenkin jätetään kroppa huomioimatta, joka oli...ihan kiva
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Oliko toi sama heppu :shock: . Tosiaan noissa aiemmin postatuissa kuvissa oli über-namu. Tossa uutuubin pätkässä jotenkin...ehh... nolo(?). Jos nyt tietenkin jätetään kroppa huomioimatta, joka oli...ihan kiva :lol:
Siinä autossa oleva oli sama heppu (dean), ja paidaton taas eri eli sammy.
No ei kyllä mitään "panisin" -ajatuksia. Ootko joku räkäfetisisti?
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
^
Ooops !
Joululahjalistalle ilmestyi punainen lateksipuku? Vaimolle !!1
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.