Kuinka paljon joudut sensuroimaan elämänkerrastasi?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Kyllä kait sitä joutuisi sensuroimaan. En minä nyt omia juttujani mutta enhän minä voisi mainita henkilöitä nimillä tai muuten tunnistettavasti. Tulisi oikeusjuttuja.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Jos olisin joku kuuluisuus tavalla, jonka pitäisi ylläpitää imagoa, joutuisin sensuroimaan lähes kaiken. Mutta sitten olisi pelko perseessä että Kitinäläiset paljastavat kaikki itsehäpäisevät tunnustukseni.

Jos taas heittäisin gonzolinjalle, voisin kertoa kaiken. Mutta jo Kitinässä selittämäni saati vielä surkeampi surkeus varmaan aiheuttaisi yleisössä vain naurua ja pilkkaa eikä samaistuvaa ymmärrystä. En ole varma haluaisinko olla tosielämän pelle muuten kuin täällä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:En ole varma haluaisinko olla tosielämän pelle muuten kuin täällä.
Tosielämä ja Kitinä rinnastuu yhtä hyvin kuin tosielämä ja BB.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Guest
Kitisijä
Viestit: 6
Liittynyt: 31.10.2011 20:02

Viesti Kirjoittaja Guest »

Vaikee käsittää, ettei jollain olisi yhtään mitään sensuroitavaa. Jos omalla nimellä joutuisin elämänkerran kirjoittamaan siitä sensuroitaisiin hyvin paljon. Joskus morkkistelen kun en oikein morkkistele elettyä, pystyn esimerkiksi oikein hyvin katsomaan kavereitani silmiin, vaikka olen sormettanut naisiaan joskus muinoin. Onko sulla aloittaja vaikeuksia tässä? Silmiin katsomisessa.

Morkkisteluni on melko mitätöntä, pidän itseäni hirmu symppiksenä ja kilttinä tyyppinä, hyvänä ystävänäkin. Asetan toistuvasti itseni etusijalle, yleisesti elämässä. En anna muiden kärsiä, olen huomaamaton.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saira »

^Niinno, mä olen elänyt oman elämäni niin, että olen aina pyrkinyt olemaan rehellinen ystävilleni, ja välttämään asioita, jotka voisivat satuttaa toisia. Eli en ole sekoillut ystävieni puolisoiden kanssa tms. Mun täytyy pystyä katsoon ihmisiä silmiin miettimättä asiaa. Muuten en aina ole tehnyt viisaita valintoja, koulutuksen yms suhteen. Nämä taas ovat asioita, joita ei kuitenkaan tarvitse peitellä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin