Muaki vituttaa että tuota vaan kuvataan mutta mua vituttaa kissan puolesta.
Kissa on tuossa jo aiemmin käynyt lapsen kimppuun ja nyt vielä vaan kuvataan mitä vielä tapahtuukaan. Varmaan se pätkä jossa kuvaaja urinoi lopuksi molempien päälle on jätetty pois. Vitun munapää.
exPertti kirjoitti:
Kissa on tuossa jo aiemmin käynyt lapsen kimppuun ja nyt vielä vaan kuvataan mitä vielä tapahtuukaan. Varmaan se pätkä jossa kuvaaja urinoi lopuksi molempien päälle on jätetty pois. Vitun munapää.
Mistä päättelet että noin olis käyny? Kissa luimistelee kun kakara kiljuu ja kakara lyö kissaa niin kissa käy kimppuun.
Oikeesti ihan vitun sama miten tuossa on käyny, vitun munapäästä yhtä mieltä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
exPertti kirjoitti:
Mistä päättelet että noin olis käyny? Kissa luimistelee kun kakara kiljuu ja kakara lyö kissaa niin kissa käy kimppuun.
Oikeesti ihan vitun sama miten tuossa on käyny, vitun munapäästä yhtä mieltä.
Mulle tuli mieleen että kissalla on traumoja aikasemmista kokemuksista huonosti käyttäytyvistä lapsista. Kissa-parka. Munapää saatana!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.