Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exPertti kirjoitti: Oli vaan eilen katastrofi lähellä kun päästi öljyt korkeintaan puoli minuuttia ennen täyskatastrofia. (yksi pultti oli vielä kiinni).
Tunkilla nostetaan ja lasketaan, työstäessä auto pidetään pukkien päällä ettei satu leukaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Bluntly kirjoitti:
exPertti kirjoitti: Oli vaan eilen katastrofi lähellä kun päästi öljyt korkeintaan puoli minuuttia ennen täyskatastrofia. (yksi pultti oli vielä kiinni).
Tunkilla nostetaan ja lasketaan, työstäessä auto pidetään pukkien päällä ettei satu leukaan.
Tuollainen 288mm minimikorkeutena tuntuu aika korkealta. Siinä ja siinä.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Muistaako kukaan ehkä päivän parhaassa kuvassa olleen fb-keskustelun jossa poitsu vonkasi kaverinsa äitiä? En löydä sitä ketjusta, voisi nauraa sille taas.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Jos haluaisin tilata mun puhelimeen uudelleen multimediaviesti asetukset ko entiset on johonkin hävinneet niin miten saan tietää mikä on mun puhelimen malli?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Georgina kirjoitti:Jos haluaisin tilata mun puhelimeen uudelleen multimediaviesti asetukset ko entiset on johonkin hävinneet niin miten saan tietää mikä on mun puhelimen malli?
Saat yleensä operaattorilta tilattua tekstiviestillä oikeat asetukset välittämättä siitä, mikä puhelimen malli on.

Mut jos on ihan pakko saada tietää malli, se pitäs lukea siellä akun alla kun avaat sen.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Georgina kirjoitti:Jos haluaisin tilata mun puhelimeen uudelleen multimediaviesti asetukset ko entiset on johonkin hävinneet niin miten saan tietää mikä on mun puhelimen malli?
Ei sun mun mielestä tarvitse tietää puhelimen mallia. Lähetät vain tekstarin operaattorin nettisivuilta löytyvään numeroon. Kyllä ne siellä päässä osaa haistella, mikä puhelin sulla on. Luulen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Kellään kokemusta UPS-kuljetusyhtiöstä yksityishenkilönä? Lähinnä se, että miten toimittavat kotiin? Jollei ole kotona, käyvätkö uudelleen/jättävätkö lapun tms? :shock:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Mirkku kirjoitti:Kellään kokemusta UPS-kuljetusyhtiöstä yksityishenkilönä? Lähinnä se, että miten toimittavat kotiin? Jollei ole kotona, käyvätkö uudelleen/jättävätkö lapun tms? :shock:
Itsellä UPS:n paketti löytyi postiluukusta ainakin kun en ollut kotona. Mutta se olikin vaan yksi paita kirjeessä.

DHL muistaakseen soitti kun oli ihan laatikko, että tulisin silloin ja silloin onnistuuko.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mirkku kirjoitti:Kellään kokemusta UPS-kuljetusyhtiöstä yksityishenkilönä? Lähinnä se, että miten toimittavat kotiin? Jollei ole kotona, käyvätkö uudelleen/jättävätkö lapun tms? :shock:
Kerron vain, että DHL on toimittanut mulle LED-lamppuja ja se on mennyt niin, että kun en ole ollut paikalla kotona päivällä, niin ovat jättäneet laatikoon lapun ja olen sitten töistä tullessani hakenut paketin lentoaseman lähellä olleesta toimitilasta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
PlanBee
Kitinä paheena
Viestit: 41
Liittynyt: 20.11.2009 0:59

Viesti Kirjoittaja PlanBee »

Mirkku kirjoitti:Kellään kokemusta UPS-kuljetusyhtiöstä yksityishenkilönä? Lähinnä se, että miten toimittavat kotiin? Jollei ole kotona, käyvätkö uudelleen/jättävätkö lapun tms? :shock:
Kolmas vastaus aiheesta: Mä olen tilannut tavarat työpaikan osoitteeseen jos olen ennakkoon tiennyt, että kuljetuksen hoitaa joku muu kuin posti. Noi kun minun käsittääkseni ajavat vain päivällä kun normaalit ihmiset ovat duunissa ja jos ei olla paikalla, lappu luukkuun ja sitten haet itse ties mistä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mirkku taitaa asua siellä rajan väärällä puolella, eli ei liene pitkä matka lentoasemalta hakemaan, jos USP-tuo.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
PlanBee
Kitinä paheena
Viestit: 41
Liittynyt: 20.11.2009 0:59

Viesti Kirjoittaja PlanBee »

Mulla on muutama kilometri kotoa lentoasemalle mutta sieltä hakeminen on jotenkin hiton vaivalloista. Mukavuudenhalu ennen kaikkea :D
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

NuoriDaavid kirjoitti:Mirkku taitaa asua siellä rajan väärällä puolella, eli ei liene pitkä matka lentoasemalta hakemaan, jos USP-tuo.
Kun tilailin, en tiennyt, että UPS:llä lähettävät. Olisin todellakin tilannut duunipaikan osoitteeseen. Muulloin, kun olen jostain juttuja tilaillut, on tulleet täällä päässä postiin, vaikka lähetys olisi ties millä.

UPS:lle taitaa tästä työpaikasta olla alle kilsa, joten nou problem. Mielelläni haen mun alusvaatteet (korsetit, sukkanauhat yms) niiltä suoraan :D
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mirkku kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mirkku taitaa asua siellä rajan väärällä puolella, eli ei liene pitkä matka lentoasemalta hakemaan, jos USP-tuo.
Kun tilailin, en tiennyt, että UPS:llä lähettävät. Olisin todellakin tilannut duunipaikan osoitteeseen. Muulloin, kun olen jostain juttuja tilaillut, on tulleet täällä päässä postiin, vaikka lähetys olisi ties millä.

UPS:lle taitaa tästä työpaikasta olla alle kilsa, joten nou problem. Mielelläni haen mun alusvaatteet (korsetit, sukkanauhat yms) niiltä suoraan :D
:pics:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Viesti Kirjoittaja Georgina »

McJanne kirjoitti: Mut jos on ihan pakko saada tietää malli, se pitäs lukea siellä akun alla kun avaat sen.
Tämä voitti, telefinland oli mallia vailla.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Mirkku kirjoitti:Kellään kokemusta UPS-kuljetusyhtiöstä yksityishenkilönä? Lähinnä se, että miten toimittavat kotiin? Jollei ole kotona, käyvätkö uudelleen/jättävätkö lapun tms? :shock:
Mulla on UPSin kautta tulleet paketit tulleet normaalin postin mukana. Kotiinkuljetettuna myös haettu postista jos ei tavoitettu. En ole edes koskaan miettinyt miten sen kuuluisi mennä, liekö sitten jokaisella paikkakunnalla edes UPS pisteitä.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Suvinen kirjoitti:Hä, onko Cityn lorttopuisto kadonnut? Missäs me nyt sätätään?!
No tuossa yksi weekendi oltiin Nowan Ja Vagan kanssa jossain seksisätissä mikä oli täynnä kikkeli- ja pimppakuvia.
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 2:33
Paikkakunta: Satunnainen

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

RP kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Hä, onko Cityn lorttopuisto kadonnut? Missäs me nyt sätätään?!
No tuossa yksi weekendi oltiin Nowan Ja Vagan kanssa jossain seksisätissä mikä oli täynnä kikkeli- ja pimppakuvia.
livechat.fi?

Missään muualla ei ole tullut sellaista vonkausta. Miehiltä :(
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

On siellä onneksi nurkkapöytä vielä <3
Kirjoitan tätä alasti
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Suvinen kirjoitti:Ei ollu missään ketään kun kävin kattoo. Teräslilja ja Leccare, äh..
Voin mä tulla jos haluat.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Kyllä mulla näky joku huviska kun kävi ja meni :P
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

livechat.fi oon vähän aikaa siellä
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 2:33
Paikkakunta: Satunnainen

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

NuoriDaavid kirjoitti:livechat.fi oon vähän aikaa siellä
Cityn chattin edellä taidettiin viitata edellä, livechatissa tuskin voi keskustella :)
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

NuoriDaavid kirjoitti:livechat.fi oon vähän aikaa siellä
Nyt pois sieltä, kyllä sä tiedät mitä tapahtuu jos oot kännissä tuhmissa paikoissa!
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Kyllä Taavetin tuntien tuo mainittu chatti on vallan asianmukainen.
Kirjoitan tätä alasti
Vastaa Viestiin