Kepuli Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

- Naiset - on niin tosikkoja etteivät edes ymmärrä toistensa vitsejä?

En kerro vitsiä koska voi olla varma että ymmärrys?
Pyyhin Netikettiin..
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Pulkannaru kirjoitti:^
Niin määki ! Mutta koska paskaa, niin vasta reilun tunnin kuluttua kotiin.
Olen ollu kotona koko päivän. Ei oo hirviästi naurattanu. Paitsi työnantajan möhliminen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
En viitti työnantajasta omalta kohdaltani sanoa muuta ku, että viikkotasolla 40-150% liikaa töitä. Ja muuten taas ei tiedä itkeä vai nauraa. Noin elämälle(ni).
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Sipsukka

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

^ mä aiheeseen sopivasti tänään mietin, milloin tarkalleen tää kummallinen vaihe elämässäni alkoi. Muisteloni kohtasivat viimeisiimmän etapin, joka muutti kaiken yhä kummallisemmaksi, mutta kun mietin oliko siihen mennessä kaikki mennyt aina mallikkaasti, niin painuin yhä ja yhä syvemmälle outouksiin.
Ihme, että on ihan normaali ihminen, normaalilla elämällä vaikka kaikki ei koskaan oikeastaan ole ollut perfect vaan hirveällä tekemisellä vasta hyvä
=perfektionistin asenne.
Hans Jörgen
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Huomiseen matikan tenttiin luvettu ja laskettu, pitäisi olla hanskassa jollei proffa päätä alkaa revittelemään rangen yläpään tehtävillä.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pulkannaru kirjoitti:^
En viitti työnantajasta omalta kohdaltani sanoa muuta ku, että viikkotasolla 40-150% liikaa töitä. Ja muuten taas ei tiedä itkeä vai nauraa. Noin elämälle(ni).
siis?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=BQTCP1E-w-Q&noredirect=1[/youtube]

Ja väärinpäin?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=iqxrijbzRjg&noredirect=1[/youtube]

Ja tiedoksi, Loiri on perseestä. päässyt joskus johonkin nuorisoelokuvaan ja nyt ollaan kohta kärsitty hänestä 60 vuotta, onneksi Yhe Reaper..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin