On se vitun hienoa istua dösässä ja katsella espoolaisten epätasaista mutta niin hidasta autovetskaria kohden stadia, jonka ohi dösät liikkuun kuin vetimet vetskarin laitaa pitkin..
Niba kirjoitti:
On se vitun hienoa istua dösässä ja katsella espoolaisten epätasaista mutta niin hidasta autovetskaria kohden stadia, jonka ohi dösät liikkuun kuin vetimet vetskarin laitaa pitkin..
Paitsi silloin kun Dave tukkii kaistan.
Kävin aamulla eräällä nyrkipajalla tekemässä tilauksen ilmastointikoneen telineestä. Pajalle päästyäni ja raudan hajun kantautuessa nenääni, alkoi tehdä mieli vetää haalarit niskaan ja tehdä homma itse, hyvin.
Vaikka aikoinaan iin kovasti inhosin metallisepän hommia, nyt kaipaan suuresti sitä käsillä tekemisen iloa.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Firma vaihtu mutta vääntö jatkuu.... Ei hemmetti että voidaan olla ylimielisiä ja inhottavia firman puolelta. Ilmeisesti luulevat että me ollaan jotenki vajakkeja.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
annepa kirjoitti:Firma vaihtu mutta vääntö jatkuu.... Ei hemmetti että voidaan olla ylimielisiä ja inhottavia firman puolelta. Ilmeisesti luulevat että me ollaan jotenki vajakkeja.
Ilkeämieliset huhut kertovat, että ko. lafkassa on kahden kerroksen väkeä. Fiksut konsultit ja luuserit alihankkijoilla työskentelevät. Tiedä häntä.
annepa kirjoitti:Firma vaihtu mutta vääntö jatkuu.... Ei hemmetti että voidaan olla ylimielisiä ja inhottavia firman puolelta. Ilmeisesti luulevat että me ollaan jotenki vajakkeja.
Ilkeämieliset huhut kertovat, että ko. lafkassa on kahden kerroksen väkeä. Fiksut konsultit ja luuserit alihankkijoilla työskentelevät. Tiedä häntä.
Ei huhu voi olla ilkeämielinen, vaan vain sen levittäjä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ja eihän tossa ollut edes mitään ilkeämielistä, vaikka totuus voi joskus satuttaakin...
No näinhän se on tuossa talossa aina ollut. Alihankkijoiden listoilla olevat ovat ihan toisenluokan kansalaisia.
exPertti kirjoitti:
Ja eihän tossa ollut edes mitään ilkeämielistä, vaikka totuus voi joskus satuttaakin...
Voi olla että on kahden kerroksen väkeä ja jos näin on niin kyllä sen voi sanoa. Nyt ei kuitenkaan ole kyse siitä, vaan siitä että tätä alemman kerroksen viimeisintä lisäystä yritetään kusettaa ihan huolella. Ei tehdä niin kuin ensin ilmoitettiin. Ei suostuta neuvotteluun (=vedotaan kiireeseen ja ties mihin kun ei kokoukset kiinnosta). Ollaan ylimielisiä. Vedotaan ties mihin ja väännellään asioita. No valitan, ei mene läpi.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Plääh. Vähän tiskailtu ja sitä rataa. Jotenkin ei nyt kuitenkaan saa täysiä irti kaikkea mitä pitäs tehä. Taidan lähteä ulos, natsisiwan kautta kaverille kylään.
Pöhkö masa! Miten sen systeemin sun mielestä pitäisi toimia? Mun mielestä on jo aika hyvä etu, että saa valita lääkärinsä, ja pääsee silti parin kuukauden sisällä. Valikointia varten on yksityinen sektori, pääsee ihan kenelle haluaa, ja todennäköisesti samalla viikolla!
exsu kirjoitti:Pöhkö masa! Miten sen systeemin sun mielestä pitäisi toimia? Mun mielestä on jo aika hyvä etu, että saa valita lääkärinsä, ja pääsee silti parin kuukauden sisällä.
Mähän valikoinkin. Tuntemattomalle ruskille olis päässyt joulukuun puolivälissä ja tutulle suomalaiselle tammikuusssa. Valitsin jälkimmäisen.
Mut myönnetään. Olen ryssän vihaaja.
Edit: Todennäköisesti matkaan yksityiselle kyl jo aiemmin. Onhan mulla vielä käyttämäti firman tarjoama 180 euroa vuosittaisia hammashoidon maksuja!