Tuli kesällä viitisen kiloa lisää.. niistä nyt eroon sitDumiz kirjoitti:Tuota, eikö sulla kohta ala luut tippumaan jos vielä paino alenee?![]()
Ainakin kesällä kun nähtiin niin olit hoikassa kunnossa.

Kyllä mä kohtuukunnossa olen, vaikka ei lähelläkään sitä mitä nuorempana. Viime vuoden rankin suoritus oli vähän yli 4,5h 147:n keskisykkeellä. Sykemittari väitti kulutukseksi 4700 kcalJohnny Winter kirjoitti:Suosittelen. Läski liikkeelle.Vagabondo kirjoitti:Aamupalan jälkeen kaikki käy
Kehonrakentajan ja laihduttajan/terveysliikkujan/kenen tahansa "taviksen" tavoitteet ova täysin erilaiset, ja sen myötä myös keinovalikoima. Jos tavoitteena on vain hoikistua (ja ylläpitää saavutetut tulokset), niin on ihan tarpeetonta kiusata itseään jollain makrodietillä tai mikrotason ravinnehifistelyllä.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Itse luotan bodaustyyppisten lehtien lukuisiin artikkeleihin, joissa laihdutusta sekä ruoan määrää ja laatua pyöritellään yleisesti ja käytönnössä niin moneen suuntaan ja järjestykseen, että sieltä saa varsin vakaan käsityksen mikä on oleellista ja mikä taas ei. Itse kyllästyn muunkaltaisiin artikkeleihin nopeasti, koska niissä ei huomioida lihasmassaa ja usein toistetaan vaan kalori on aina kalori tai syö vähemmän kuin kulutat mantraa.
En ymmärrä miksi kirjoitit mitä kirjoitit. Siis enkö antanutkin alunperin V:lle räätälöimäni ohjeen tai oikeastaan mielipiteeni miten asian voisi hoitaa myös muulla tavoin ja sen jälkeen totesin luottavani nimen omaan kotikonsteihin (perus protskuruoka) enkä todellakaan mihinkään hifistelyyn?exsu kirjoitti:Kehonrakentajan ja laihduttajan/terveysliikkujan/kenen tahansa "taviksen" tavoitteet ova täysin erilaiset, ja sen myötä myös keinovalikoima. Jos tavoitteena on vain hoikistua (ja ylläpitää saavutetut tulokset), niin on ihan tarpeetonta kiusata itseään jollain makrodietillä tai mikrotason ravinnehifistelyllä.
Lihasmassan ylläpito ei ole mitään rakettitiedettä edes laihduttaessa. Ja vaikka myös lihas hieman kärsisi siinä painonpudotusvaiheessa, se on nopsakka korjata jälkikäteen.