Tänään (lauantaina)
Tänään (lauantaina)
Tänään on lauantai, mitä miellyttävin päivä.
Aamulla heräät vapaapäivään, venyttelet haukotuksen kera ja painelet keittämään kahvia/teetä. Siunailet, että koko ihana päivä edessä.
Jos töihin lähtö, kiittelet siitä, että töitä riittää, on kiva nousta virkeänä ja lähteä lauantaipalkoilla liikkeelle ja ottaa korvaukseksi arkivapaa.
Aamulla heräät vapaapäivään, venyttelet haukotuksen kera ja painelet keittämään kahvia/teetä. Siunailet, että koko ihana päivä edessä.
Jos töihin lähtö, kiittelet siitä, että töitä riittää, on kiva nousta virkeänä ja lähteä lauantaipalkoilla liikkeelle ja ottaa korvaukseksi arkivapaa.
-
- Kitinän uhri
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
No nyt muakin alkoi kiinnostaan, mut en jaksa kuuklettaaSola kirjoitti:Mun piti ihan googlettaa että mikä ihmeen microdermal. Vau. Pistä kuva sit kans ja kerro miltä tekeminen tuntui. Sattuiko jne.saira kirjoitti:Maanantaina ottaan microdermal, vielä pari päivää aikaa miettiä mihin kohtaan...

Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Tällä hetkellä mietinnöissä olis aika vahvasti kaulan "kuoppa". Olis kuin kaulakoru. Kulmien väli olis toinen, mulla vaan niin värittömät piirteet et sit joutuisin alkaan piirtään itselleni piirteet...Sola kirjoitti:Mun piti ihan googlettaa että mikä ihmeen microdermal. Vau. Pistä kuva sit kans ja kerro miltä tekeminen tuntui. Sattuiko jne.saira kirjoitti:Maanantaina ottaan microdermal, vielä pari päivää aikaa miettiä mihin kohtaan...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
-
- Kitisijä
Nyt kun ootte pojat jo täyttäny 13. niin tässä teille parempia vaihtoehtoja?Nergal kirjoitti:Mutta sehän sopis sulle.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ei sitten mulle vielä tässä vaiheessa, kasikymppisenä vasta.
Pyyhin Netikettiin..
- Pulkannaru
- Kitisijä
Kuusi nurin, eikä mennyt kuin 200e kaatajalle, koskapa tarvitsi nosturin, koska sähkölinja. Nyt vuorossa polttopuusavottaa tuon osalta ja pienemmät oksat pitää laittaa silppurin läpi.
Kaveri tulee illemmalla saunaan, sitä ennen tunnin reipas lenkki.
Kaveri tulee illemmalla saunaan, sitä ennen tunnin reipas lenkki.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Pukkaa herpestä huuleen. En mielestäni mitenkään normaalia stressaantuneempi ole ollut. Ehkä se on tämä syksy.
Voin ripittäytyä.
About pari kk sitten vitutti että kaikki pitää sairaslomia töistä ihan pahan olon takia vaan. Minä en ikinä ole kipeä ja raahaudun sinne vaikka kuinka olisi paha olo. Join tahallani itseni humalaan ja pari lisää ja sitten en kyennyt töihin. Valehtelin vatsataudin iskeneeni minuun. En todella nauttinut siitä vapaa päivästä.
No, sen jälkeen sain flunssaa, mutta vain siten että oli paha olo ja kykenin töihin. Eikä olotila ole ollut sen valheellisen poissaolon jälkeen enää terve. Isä, saanko typerän lapsellisen mielenosoitukseni vihdoin anteeksi.
Voin ripittäytyä.
About pari kk sitten vitutti että kaikki pitää sairaslomia töistä ihan pahan olon takia vaan. Minä en ikinä ole kipeä ja raahaudun sinne vaikka kuinka olisi paha olo. Join tahallani itseni humalaan ja pari lisää ja sitten en kyennyt töihin. Valehtelin vatsataudin iskeneeni minuun. En todella nauttinut siitä vapaa päivästä.
No, sen jälkeen sain flunssaa, mutta vain siten että oli paha olo ja kykenin töihin. Eikä olotila ole ollut sen valheellisen poissaolon jälkeen enää terve. Isä, saanko typerän lapsellisen mielenosoitukseni vihdoin anteeksi.
- Pulkannaru
- Kitisijä
On sama tyyppi. Syy oli hyvä - uusi nainen.Vesper kirjoitti:Vai onko kyseessä aina yksi ja sama tyyppi?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
- Pulkannaru
- Kitisijä