Pidetään mielummin vaatteet päällä tai valot pois.exPertti kirjoitti:Ei täydellisiä naisia ole kuin photoshop-labroissa. Snap out of it.NuoriDaavid kirjoitti:Alasti ko. perse on tod näk aika hyllyvää sellua.
Ihan takuulla näyttäisi kivalta.
Päivän paras kuva
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Selluliittihan on melko kovaa verrattuna tavalliseen rasvakudokseen.Bluntly kirjoitti:Sopiva määrä sellua, kuten kuvassa, tekee elämästä pehmoisemman.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Nykyään tarvitaan jo vähän isompaa, kun vihultakin rupeaa löytymään ton Barrettin kokoisia vehkeitä.küllküll kirjoitti:recoil
Nääh. Tarvitaan nätimpiä pimuja ampumaan nykyisillä:Bhven kirjoitti:Nykyään tarvitaan jo vähän isompaa, kun vihultakin rupeaa löytymään ton Barrettin kokoisia vehkeitä.küllküll kirjoitti:recoil
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5Noo2HNj ... re=related[/youtube]
- Teraslilja_m
- Kitisijä
- Viesti:
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- Teraslilja_m
- Kitisijä
- Viesti:
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
^Toki feikki, mutta kohtuullisen hauska.
Mutta tietysti todettava, että eihän kukaan teini-ikäinen poika kieltäytyisi, jos puppylove tyttöystävä laittaisi tuollaisen viestin tulemaan.
Mutta tietysti todettava, että eihän kukaan teini-ikäinen poika kieltäytyisi, jos puppylove tyttöystävä laittaisi tuollaisen viestin tulemaan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
http://naurunappula.com/799401/vaara-auto.png
Paras on kuitenkin kommenteista löytyvä
" Itsellä kävi aikoinaan niin niin kun olin isäukon ässä Mesellä hakemassa kavereita stadista vkl. yönä niin pysähdyin tohon Vanhan ylioppilastalon eteen. Minuutin olin ehtinyt olla parkissa niin eiköhän sinne takapenkille hyppää kivitalon kokoinen känniääliö ja sanoo Vantaalle kiitos. Siinähän yritän selittää että tää ei oo mikään taxi niin sieltähän ilmoitetaan että "vitun tolppahomo kai minä nyt taksin tunnistan" ja sitten se vanukki sammui sinne takapenkille. No enhän mä sitä jaksanut sieltä ulos yksin repiä, onneksi kaverit tuli niin saatiin se nutipää nelistään revittyä Mesestä ulos nukkumaan Mannerheimintien sivuun:D "
Paras on kuitenkin kommenteista löytyvä
" Itsellä kävi aikoinaan niin niin kun olin isäukon ässä Mesellä hakemassa kavereita stadista vkl. yönä niin pysähdyin tohon Vanhan ylioppilastalon eteen. Minuutin olin ehtinyt olla parkissa niin eiköhän sinne takapenkille hyppää kivitalon kokoinen känniääliö ja sanoo Vantaalle kiitos. Siinähän yritän selittää että tää ei oo mikään taxi niin sieltähän ilmoitetaan että "vitun tolppahomo kai minä nyt taksin tunnistan" ja sitten se vanukki sammui sinne takapenkille. No enhän mä sitä jaksanut sieltä ulos yksin repiä, onneksi kaverit tuli niin saatiin se nutipää nelistään revittyä Mesestä ulos nukkumaan Mannerheimintien sivuun:D "
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
- Riemumieli
- Kitisijä
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
[img][img]http://85.25.153.81/screen/b5/dc/b5dc45 ... 626299.jpg[/img]
Määrätyllä tavalla Beeta+, määrätyllä tavalla Alfa-
Määrätyllä tavalla Beeta+, määrätyllä tavalla Alfa-
- Riemumieli
- Kitisijä