Keksiviikkoketjuko puuttui?
Jatkoin eilen "Matrix"-trilogian parissa. Voi veljet, että "Reloaded" on möhkökökköä. Ilman muutamia erinomaisia toimintajaksoja ei tuosta olisi itkemättä selvinnyt..
Nuorimmainen sai eilen lekurista taas antibioottikuurin plus ventoline-pömpelin. Ei ole vielä varmaa oliko hengenahdistuksen ja limanoksentamisen syynä astma vai virussairaus. Toivottavasti jälkimmäinen, vaikka meidän perintötekijöillä ihme jos ei ole astmasta kyse. Hämmästyttävää kyllä tuo pienten toipumiskyky, kohta lääkkeiden saannin jälkeen ravasi taas ympäri kämppää iloisesti ulululutellen kuin Duracell-bunny esso-svimboissa.
Nuorimmainen sai eilen lekurista taas antibioottikuurin plus ventoline-pömpelin. Ei ole vielä varmaa oliko hengenahdistuksen ja limanoksentamisen syynä astma vai virussairaus. Toivottavasti jälkimmäinen, vaikka meidän perintötekijöillä ihme jos ei ole astmasta kyse. Hämmästyttävää kyllä tuo pienten toipumiskyky, kohta lääkkeiden saannin jälkeen ravasi taas ympäri kämppää iloisesti ulululutellen kuin Duracell-bunny esso-svimboissa.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
-
- Kitisijä
Amen tälle. Alettiin ensin katsoa oheista, mutta kesken jäi. Ei vaan pysty enää katsomaan kauhisteluja, jossa on pieniä pentuja mukana.NuoriDaavid kirjoitti:^Kuten olen aiemminkin sanonut: en itse ole nähnyt yhtä pahaa jatkosarjojen tason laskua alkuperäiseen nähden, kuin Matrix 2 ja Matrix 3.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=E1YbOMDI59k[/youtube]
Miten olisi Karibian merirosvot? Lisäksi melkoisen taide-elokuvatähden, Sylvester Stallonen aikaansaannokset Rambo- ja Rocky-sarjoissa ovat kiinnostavia. Niihin tutustumisestani on toki vuosikymmeniä, mutta muistikuva on, että ykkösosat ovat aika monitasoisia ja jopa yhteiskuntakriittisiä elokuvia, kun taas jatko-osat ovat uuskonservatiivisia propagandapläjäyksiä maustettuna vastenmielisellä show-väkivallalla.NuoriDaavid kirjoitti:^Kuten olen aiemminkin sanonut: en itse ole nähnyt yhtä pahaa jatkosarjojen tason laskua alkuperäiseen nähden, kuin Matrix 2 ja Matrix 3.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
^Rambon tyylilaji vaihtui ykkösen ja kakkosen välillä.
Kakkonenhan on kuitenkin oman aikansa ikoni. Kolmonen vähän niin ja näin, nelosta en ole nähnyt.
Rockyssä sama juttu, ykkönen on tehty eri tyylilajissa.
Piraattileffoista en niin osaa sanoa, tuskin niissä mitään dramaattista tason laskua?
Kyllä Matrix edelleen on pahin floppaaja.
Kakkonenhan on kuitenkin oman aikansa ikoni. Kolmonen vähän niin ja näin, nelosta en ole nähnyt.
Rockyssä sama juttu, ykkönen on tehty eri tyylilajissa.
Piraattileffoista en niin osaa sanoa, tuskin niissä mitään dramaattista tason laskua?
Kyllä Matrix edelleen on pahin floppaaja.
Highlander, Manaaja, Tappajahai, 48 tuntia, Beverly Hills kyttä, Under Siege, Speed...NuoriDaavid kirjoitti:^Kuten olen aiemminkin sanonut: en itse ole nähnyt yhtä pahaa jatkosarjojen tason laskua alkuperäiseen nähden, kuin Matrix 2 ja Matrix 3.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-Atticus Fetch, Californication
Joo. Harvemmassa lienevät jatko-osat, jotka eivät ole tasoa laskevia rahastuksia. Kummisedät? Varauksin jotkut Bondit?elco kirjoitti:Highlander, Manaaja, Tappajahai, 48 tuntia, Beverly Hills kyttä, Under Siege, Speed...NuoriDaavid kirjoitti:^Kuten olen aiemminkin sanonut: en itse ole nähnyt yhtä pahaa jatkosarjojen tason laskua alkuperäiseen nähden, kuin Matrix 2 ja Matrix 3.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Die hard?urpiainen kirjoitti:Joo. Harvemmassa lienevät jatko-osat, jotka eivät ole tasoa laskevia rahastuksia. Kummisedät? Varauksin jotkut Bondit?elco kirjoitti:Highlander, Manaaja, Tappajahai, 48 tuntia, Beverly Hills kyttä, Under Siege, Speed...NuoriDaavid kirjoitti:^Kuten olen aiemminkin sanonut: en itse ole nähnyt yhtä pahaa jatkosarjojen tason laskua alkuperäiseen nähden, kuin Matrix 2 ja Matrix 3.
Came here for school, graduated to the high life
Eikö jatko-osien surkeus ole enemmän sääntö kuin poikkeus, kun jätetään tarkastelusta pois jo alunperin useampiosaisiksi suunnitellut teokset? Yleensä sitä korostuneemmin, mitä merkittävämpi alkuperäisteos on. Matrixhan oli tullessaan aika mullistava elokuva.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
But only because we thought
That everything good always would remain
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Saatat olla oikeassa. Ainakin Manaaja 1-2. Noita kaikkia en oo katsonut.elco kirjoitti:Highlander, Manaaja, Tappajahai, 48 tuntia, Beverly Hills kyttä, Under Siege, Speed...NuoriDaavid kirjoitti:^Kuten olen aiemminkin sanonut: en itse ole nähnyt yhtä pahaa jatkosarjojen tason laskua alkuperäiseen nähden, kuin Matrix 2 ja Matrix 3.
Mun mielestä kyttä 1-2 ei nyt valtavasti laskenut tasoa. Toki laski.
Kyllähän T2 oli oman aikansa merkkipaalu CGI-jutuissa ja samalla myös tarinankerronnallisesti hyvä raina. Jonain päivänä voisi sanoa että T2 oli jopa parempi kuin ykkönen, vaikka ne ovat tunnelmaltaan niin erilaisia leffoja.Bluntly kirjoitti:Highlander taitaa olla pahin pudottaja. Toki T3 ja T4 tuovat tipan linssiin, mutta T2 yltää melkein ykkösen tasolle.