Huomenta, eilen ruuvaamastani sängystä herätty, kesti koko yön. Nytten aamupala ja kaffi, sitten kaveria muuttamaan. Sen jälkeen sitten illaksi töihin, no huominen vapaa niin sitten siivoan luukun ja käyn salilla.
Jeesus ja Baal-Moolok tuon meidän kolmivuotiaan kanssa. Taas semmoinen maailmanlopun show uloslähdöstä, ettei mitään tolkkua. Huutaa, hyppii tasajalkaa, kuola valuu suusta, tavarat lentää... eikä mikään tepsi.
Jos aikuinen mies järjestäis samanlaisen saatanan mekkalan, niin vetelisin turpiin.
Rautakauppaan ostamaan tasoitus- ja saumaushiekkoja. 200kg riittänee alkuunsa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
küllküll kirjoitti:Jeesus ja Baal-Moolok tuon meidän kolmivuotiaan kanssa. Taas semmoinen maailmanlopun show uloslähdöstä, ettei mitään tolkkua. Huutaa, hyppii tasajalkaa, kuola valuu suusta, tavarat lentää... eikä mikään tepsi.
Jos aikuinen mies järjestäis samanlaisen saatanan mekkalan, niin vetelisin turpiin.
Mies teki aamulla mulle sellasen "palveluksen" ettei saa kuukauteen, dorka. Osti pojalle huuliharpun "no kun halus sen" kaupasta. ARGH.
The great club outshines the individual, always and forever.
küllküll kirjoitti:Jeesus ja Baal-Moolok tuon meidän kolmivuotiaan kanssa. Taas semmoinen maailmanlopun show uloslähdöstä, ettei mitään tolkkua. Huutaa, hyppii tasajalkaa, kuola valuu suusta, tavarat lentää... eikä mikään tepsi.
Mies teki aamulla mulle sellasen "palveluksen" ettei saa kuukauteen, dorka. Osti pojalle huuliharpun "no kun halus sen" kaupasta. ARGH.
Meille on pappa ostanut sähköurut. Voi sitä iloa ja autuutta (NOT!). Aikoi ostaa viime jouluna rumpusetin, mutta onneksi mummi kielsi jyrkästi. Suunnitelmissa oli vissiin tehdä musta sekopää. Löytyy meiltä erilaisia pillejä, melodika, kitara ja huuliharppukin. Suunnilleen viikon kesti pahin innostus, sittemmin ne on unohtuneet rojulaatikon nurkkiin, josta löytyvät vain harvoin
Elppis kirjoitti:Törmäillään Tiksissä meibi
Näin tapahtukoon
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Pari viikkoa sitten joku paskahousu oli potkaissut porschen haulikkomiehen puolen peilin vinoon. Peili ei ole rikki, siis sähköt toimivat, mutta jos tarkkaan katsoo niin pari milliä ulkona korista se käsittelyn jälkeen on ja reunakumi on katki. En jaksanut tehdä asialle mitään, koska omavastuu ja kuskaamisen vaiva etenkin nyt kun arkiaikaa ei ole yhtään.
Poliisi on kuitenkin kunnostautunut rikollisten kiinniottamisessa! Viikolla oli tullut kirje, jossa pyydettiin ottamaan yhteyttä autoon kohdistuneen vahingonteon myötä. Ai saatana, että on hyvä mieli: tuli kummasti lisää motivaatiota vaihdattaa peili, kun paskahousu saa autocarreran hinnoittelun tuntien ehkä pari tonttua penalttia!..
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication