Tympeä kokki, joka valmisti ruokaa purkkaa jauhaen ja sormukset sormissa.exsu kirjoitti:^ Mikä siellä mätti?
Pienkone-perjantai
-
- Kitisijä
Sanoivat Sotkassa että perjantaina tulee sänkyrunkoa. No nyt ei ole vielä tekstari kuulunut, joten soitin sinne. Joku Tatjaanahan siellä vastasi Viroksi ja sanoi että vasta yksi kuorma tullut eikä mitään haisua että milloin mun kama olis purettuna. No vittu, mä otin vapaapäivän että pääsis ruuvailee sitä sänkyä tänään, kantoapukin lähtee kohta töihin. Ärh.
Ruokalan kalapuikko Pena
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- Pulkannaru
- Kitisijä
Nyt asiakas käYnnille. Kotivnkloppu aluillaan.
Tiedossa ainakin ison rälläkän laulua ja betonipölyä.
Tiedossa ainakin ison rälläkän laulua ja betonipölyä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Perseestä tollanen! Hurraa vapaapäivälle, mäkin haluisin...Dumiz kirjoitti:Sanoivat Sotkassa että perjantaina tulee sänkyrunkoa. No nyt ei ole vielä tekstari kuulunut, joten soitin sinne. Joku Tatjaanahan siellä vastasi Viroksi ja sanoi että vasta yksi kuorma tullut eikä mitään haisua että milloin mun kama olis purettuna. No vittu, mä otin vapaapäivän että pääsis ruuvailee sitä sänkyä tänään, kantoapukin lähtee kohta töihin. Ärh.
The great club outshines the individual, always and forever.
Toveri. Sotkasta älä mitään osta. Itsekin juoksuttaneet mua kahdesti yhden työtuolin takia. Ensimmäisen ja viimeisen kerran. Mitään en ole sieltä sen jälkeen ostanut, enkä unohda huonekalukaupoista kenen tahansa kanssa keskustellessa, että "paska paikka, älä osta sieltä mitään."Dumiz kirjoitti:Sanoivat Sotkassa... Ärh.
Keittiön ja olkkarin ikkunat ja oven lasit ja vanhat verhot pesty, nyt voi lähteä hakemaan uusia verhoja ompelusta. Ja sitten voikin taas pystyttää leipomon. Listamma ainakin macaron-leivokset, kinuski-mansikkajuustokakku, tuulihatut ja muutama vuokaleipä. Kätevä emäntä!
Work like a captain, play like a pirate.
- Pulkannaru
- Kitisijä
No näköjään. Harmi vaan että ainoa hyvä sänkyrunko jonka hinta oli kohtuullinen, löytyi sieltä.küllküll kirjoitti:Toveri. Sotkasta älä mitään osta. Itsekin juoksuttaneet mua kahdesti yhden työtuolin takia. Ensimmäisen ja viimeisen kerran. Mitään en ole sieltä sen jälkeen ostanut, enkä unohda huonekalukaupoista kenen tahansa kanssa keskustellessa, että "paska paikka, älä osta sieltä mitään."Dumiz kirjoitti:Sanoivat Sotkassa... Ärh.
Ruokalan kalapuikko Pena
-
- Kitinän uhri
Jalat on tohjona, palautuminen parin viime päivän salista, sählystä ja fillaroinnista on ollut äärimmäisen epäoptimaalista. Vetäisin tänään varmuuden välttämiseksi fillarillakin turvalleni, jottei sattuminen jäisi pelkän sattuman varaan. Vklopuksi buukattuna triplavuoro opiskeluita, joten tässä työpöydän äärellä/Kitinässä jalkoja lepuutellessa aika meneekin.
Yliopiston kirjaston käsittämättömän käytännön mukaan laitokselta varatut kirjat on noudettava siitä toimipisteestä, jonne ne kuuluvat. Heitin tänään siis reilun parinkymmenen kilsan fillarimarssin Viikkiin vain saadakseni käsiini yhden kurssikirjan. Ilmeisesti hippiäisten hölmöilyille ei voida laskea vaihtoehtoiskustannusta, sillä onhan aivan sama onko hipskuukkeli halipusnusimassa pajupuuta tahi tripillä kirjastolle/-lta/-lla. Parhaimmillaan se ei ole keneltäkään ja pahimmillaan kaikilta pois. Saattaapa loputon kirjastomatka pitää jonkun hyttytytön poissa pahanteostakin, pysyypähän minkit, naalit ja romanikerjäläiset visummin häkeissään. Mutta meidän oikeiden ihmisten resurssit menevät ikävästi haaskuuseen moisessa sosialistisessa Systeemissä, en pysty naamioimaan noita hukkareissuja enää pitkään pelkiksi pyörälenkeiksi herättämättä epäilystä Kauppiksen Porvareiden saunaillallisilla. Onneksi opukset voi sentään palauttaa puku päällä Meilahteen.
Hain Lidlistä puoli-ilmaista eli puolikallista jauhelihaa muutaman kilon, nyt on miehekkään lasagnen väännön aika.
Yliopiston kirjaston käsittämättömän käytännön mukaan laitokselta varatut kirjat on noudettava siitä toimipisteestä, jonne ne kuuluvat. Heitin tänään siis reilun parinkymmenen kilsan fillarimarssin Viikkiin vain saadakseni käsiini yhden kurssikirjan. Ilmeisesti hippiäisten hölmöilyille ei voida laskea vaihtoehtoiskustannusta, sillä onhan aivan sama onko hipskuukkeli halipusnusimassa pajupuuta tahi tripillä kirjastolle/-lta/-lla. Parhaimmillaan se ei ole keneltäkään ja pahimmillaan kaikilta pois. Saattaapa loputon kirjastomatka pitää jonkun hyttytytön poissa pahanteostakin, pysyypähän minkit, naalit ja romanikerjäläiset visummin häkeissään. Mutta meidän oikeiden ihmisten resurssit menevät ikävästi haaskuuseen moisessa sosialistisessa Systeemissä, en pysty naamioimaan noita hukkareissuja enää pitkään pelkiksi pyörälenkeiksi herättämättä epäilystä Kauppiksen Porvareiden saunaillallisilla. Onneksi opukset voi sentään palauttaa puku päällä Meilahteen.
Hain Lidlistä puoli-ilmaista eli puolikallista jauhelihaa muutaman kilon, nyt on miehekkään lasagnen väännön aika.