Tiistain työt tehty. Voi lähteä nukkumaan. Aamulla olis seiskalta herätys, joten keskiviikkona voi hiukka väsyttää neljän ja puolen tunnin unien jälkeen.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Vähän nolottanut parina päivänä, kun kivimiehet (tai itse asiassa mies ja varsin håttis nainen) on korjaamassa muuria ja olen lähtenyt mopollani töihin klo 8 ja palannut joskus klo 14 ja vaimo tehnyt vielä lyhyempää päivää.
^ Olisikin tuommoisia päiviä. Eilenkin olin aika tasan 2200 kotona kun joutui istumaan tylsässä tiimipalaverissa saunanlauteilla ja ryystämään kaljaa ettei nestetasapaino ihan petä.
On kyllä, todella väsynyt. Mies jo eilen laittoi viestiä, et haluais jo kotiin, ja mä taas näköjään en opi nukkuun ilman sitä. Tai siis nukun, mut levottomasti. Eli juu, sais jo tulla kotiin... Ja en siis jäänyt lukemaan, vaikka kirja kuinka houkutteli...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Ah, tästä päivästä tulee kiva. Päivän urheilut on jo urheiltu, töissä ei joudu tekemään överiä. Kotiin sohvalle, teetä litkimään ja katsomaan jotain tosi höpöhöpöä...
"Fool me 7 times shame on you, fool me 8 or more times shame on me" -Amy Wong
exsu kirjoitti:Dave varmaan hengaili sen oululaisen kanssa, mun seurana oli pääasiassa yhden mun tutun veli.
Lutca!
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Joo. Mä en ole koskaan tullut ajatelleeksikaan, että just Oulu olisi kenenkään fantasiamaailmassa jonkinlainen eroottisviritteinen paratiisi, jossa normaalit estot, rajoitteet ja käyttäytymissäännöt eivät päde, vaan jossa eräänlaisessa paratiisillisesa välittömyydessä eletään vailla syntiä ja huolta huomisesta ja seurauksista vain välittömien aistinautintojen pauloissa. Perinteisessä, yhä yllättävän viktoriaanisessa, länsimaisessa asenneilmastossa tällaiset haaveunet kohdistuvat yleensä jonnekin Etelämeren saarille tai muihin myyttisluonteisiin, eteläisiin ja kaukaisiin paratiiseihin, mutta että Ouluun! No, Dave ei ole kuin muut.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Daven alitajunnassa Oulu=seksi, sillä eikös juuri Oulussa Dave tarjonnut stripparille rahaa seksistä?
Oon yrittänyt tällä viikolla vähän kääntää rytmiä ensi viikkoa ajatellen. Herätys on ollut jo ysiltä! Todellisuudessa olen vaan pitänyt pissatauon ja palannut takaisin peittojen alle. Olis vielä muutama hommakin, mitkä pitäisi näin lomaillessa hoitaa, mutta jotenkin ei hotsita. Oon ihan tärviöllä.
Oulussa on eroottinen meininki! Olen itsekin jo monena päivänä harkinnut seksiä. En ole vielä siirtynyt ajatuksista tekoihin. Ehkä siksi että syysväsymys on saapunut, haukottelen kaiket päivät vaikka olen vähentänyt velvollisuuteni syystasolle ja nukkunut oikeita yöunia. Vitutuksen torjuntatoimet ovat käynnissä, lähes täydessä vahvuudessaan!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Georgina kirjoitti:Olen itsekin jo monena päivänä harkinnut seksiä.
Lutca!
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Vähän nolottanut parina päivänä, kun kivimiehet (tai itse asiassa mies ja varsin håttis nainen) on korjaamassa muuria ja olen lähtenyt mopollani töihin klo 8 ja palannut joskus klo 14 ja vaimo tehnyt vielä lyhyempää päivää.
Lähden tästä nyt salille sätkimään, niin ei tarvitse nolostella kivimiesten edessä.