Nokiaa vai iUskovaisuutta?
- pierupylly
- Kitinän uhri
Tuota Mirrors Edgeä kokeilin, ja mun mielestä se oli ihan kauhea. Kyseessähän on aivan täysin eri peli kuin se "isojen" koneiden versio, tosin en kauheasti digannut siitäkään.Haemaeraemies kirjoitti:Ai, mä kyllä näen potentiaalia strategia-puolella, en yllättyisi vaikka Civ-sarja saisi oman osansa iPadille, kuten myös C&C. Itse tykkään pelata ipodilla,vaikka näyttö on pelaamisen semipieni. Omia suosikkeja on Mirrors Edge, GTA:Chinatown Wars ja Switch, jotka kaikki ovat myös loistavia iPadille.
Juu, kyllä voin kuvitella että joku noilla pelaileekin enemmän, mutta itse pelaan mielummin isolla kuvalla. Kannettavaksi pelilaitteeksi taas luulisin noiden Nintendon ja Sonyn käsikonsoleiden passaavan paremmin.
Toki tuo iso kosketusnäyttö antaisi vaikka minkäänlaisia mahdollisuuksia strategiapeleihin. Mutta niiden kai luulisi onnistuvan tuolla vanhallakin pädillä.
Pröötprööt
- Haemaeraemies
- Kitisijä
Niin, iPhone/iPod on pahin kilpailija sonyn ja nintendon käsikonsoleille, enkä näe niissä mitään muuta eroa kuin fyysiset napit.pierupylly kirjoitti:Kannettavaksi pelilaitteeksi taas luulisin noiden Nintendon ja Sonyn käsikonsoleiden passaavan paremmin.
Toki tuo iso kosketusnäyttö antaisi vaikka minkäänlaisia mahdollisuuksia strategiapeleihin. Mutta niiden kai luulisi onnistuvan tuolla vanhallakin pädillä.
Wanhan pädin graffapiirii kyykyttää aika hät-hätäseen, samoin kuin muisti, jonka takia wanhalle padille ei noita mmmasive strategioita ole tarjolla. Onhan siellä kämäsempää strategiaa, kuten carcassone ja muitakin. Mutta uskon pelaamisen tuolla siirtyvän ns. nextille levelille parannusten myötä.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
- pierupylly
- Kitinän uhri
Uusimmissa laitteissa on aika paljonkin eroa taas näihin puhelinvirityksiin. Nintendolla ilman laseja toimiva 3D ja tulevassa PSP:ssä kaiketi suunnilleen PS3:n tasoiset graffat. Sitäpaitsi tuo fyysisten namiskojen puute on ihan älyttömän suuri puute, jos tällaisten perinteisten pelien pelattavuutta ajatellaan. Ei sillä kosketusnäytöllä yksinkertaisesti pysty liikuttamaan hahmoa lähellekään samalla tavalla.Haemaeraemies kirjoitti:Niin, iPhone/iPod on pahin kilpailija sonyn ja nintendon käsikonsoleille, enkä näe niissä mitään muuta eroa kuin fyysiset napit.
Pröötprööt
- pierupylly
- Kitinän uhri
- Haemaeraemies
- Kitisijä
Tohon voi sanoa kyllä että väärin tutkittu, jos eivät kerta ole tehneet testiä sillä selaimella joka kys. vehkeeseen on optimoitu.Niba kirjoitti:Ai jai, mitehän tuollainen hidas puhelin menee edes kaupaksi?
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
1/5.65 pois laite- ja palveluyksiköstä. Paljonkos tuossa on porukkaa nykyään?
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Nokia ... 5265576872
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Nokia ... 5265576872
Hyvä kirjoitus, kyllä.aasi kirjoitti:http://www.taloussanomat.fi/ajatukset/2 ... 116013/145
Came here for school, graduated to the high life
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Minusta tuon perusteella taas ei näyttänyt oikein yhtään miltään. Ts. Mangosta on ollut paljon fiksumpaakin demoa esillä. Tuossa keskityttiin puolet videosta esittelemään jotain xbox-avataria tai BA:n jakkaranvaraussoftaa, jonka ne lanseeraa kohta varmaan jokaiselle mobiilialustalle, joten blaah. Vähän tuli sellanen "tyhjästä nyhjäisemällä demotetaan kolmannen osapuolen ansioita" -fiilis.NuoriDaavid kirjoitti:Kommarilla en pysty linkittämään, mutta katsokaa youtubesta Nokia Sea Rayn viraalimarkkinoiintivideo. Hyvältä näyttää.
Kyllä N9 vaikutti oman demonsa perusteella olevan paljon enemmän Teh Vehje noin toiminnallisuuden kannalta:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kkpoNlsY_40[/youtube]
Siihen pitäisi tulla vielä "symbian anna" päivitys lähiaikoina UI-ta korjaamaan.Mirkku kirjoitti:Hankin viime viikolla E7:n. Olen jo niin vanha, etten oppisi käyttämään muuta kuin Noksua. Toistaiseksi olen tykänny seiskasta aivan älyttömästi. Ja kun itte ei tartte ees maksaa netti- yms kuluja, niin ihan kiva vekotin.
Came here for school, graduated to the high life
Opera Mobile 11.1 selain kaikille alustoille (Paitsi omenalle) (julkaistu jo maaliskuussa, mutta itse asensin vasta äsken.)
Skaalaa todella hienosti lennossa dynaamisesti tekstipalstojen leveydet ja zoomauksessa on paljon portaita. Lisäksi uudet välilehdet avautuvat taustalle, mitä ei jostain käsittämättömästä syystä ole aikaisemmin voinut valita asetukseksi. Edelliselle sivulle siirtyminen tuntuu toimivan nopeammin. Hyviä uudistuksia siis.
Skaalaa todella hienosti lennossa dynaamisesti tekstipalstojen leveydet ja zoomauksessa on paljon portaita. Lisäksi uudet välilehdet avautuvat taustalle, mitä ei jostain käsittämättömästä syystä ole aikaisemmin voinut valita asetukseksi. Edelliselle sivulle siirtyminen tuntuu toimivan nopeammin. Hyviä uudistuksia siis.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Saa nähdä muuttuuko Applen image vähitellen, kun siitä on tullut menestyvä jättiyritys.
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Apple ... 5269466849
Aiemminhan Apple on nauttinut jonkinlaista sympatiaa isoja pahiksia haastavana kilpailijana.
Nyt Apple on itse se kaikkein isoin.
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Apple ... 5269466849
Aiemminhan Apple on nauttinut jonkinlaista sympatiaa isoja pahiksia haastavana kilpailijana.
Nyt Apple on itse se kaikkein isoin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Mä pääsin tossa kesällä hypistelemään kaverin N9:ä. En muista koska olis viimeksi ollut yhtä vahva, mä haluun ton, kuin nyt. Varmaan 90-luvulla, kun himoitsin Sonyn kapulaa. Puhelin itsessään on nätti. Siirtymät työpältä toiseen ja ohjelmasta toiseen käy sulavasti. Siinä on periaatteessa kaikki mitä mä puhelimelta tarvitsen vakiona, joten mulle olis sinänsä ihan sama tekeekö siihen kukaan sovelluksia.Manaaja kirjoitti: Kyllä N9 vaikutti oman demonsa perusteella olevan paljon enemmän Teh Vehje noin toiminnallisuuden kannalta:
Jos ostelisin noin kalliita puhelimia, niin toi N9 kyllä kiinnostais. Käytännössä en suostu maksamaan paljoa yli 200€, koska puhelin kuitenkin hajoaa parin vuoden sisällä. Valitettavasti tota tuskin tehdään niin pitkään, että myyntihinta ehtisi pudota, joten ainoa toivo ton saamisesta on löytää 1-2 v vanha käytetty halvalla.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
-
- Kitisijä
Applen image ei perustu kokoon, vaan pääosin käytettävyyteen. Imago sitten muodostuu sitä kautta, että viileet tyypit ei yksinkertaisesti jaksa räplätä infran kanssa.NuoriDaavid kirjoitti:Saa nähdä muuttuuko Applen image vähitellen, kun siitä on tullut menestyvä jättiyritys.
Itse en näe applelle edes haastajia missään. Yksikään firma ei ole lähtenyt yhtä tinkimättömälle kaikki tuotteet käsittävälle linjalle kuin Apple. Oman näkemykseni mukaan Apple tekee samaa käytettävyyden kautta kuin mitä Toyota teki laadun ja tuotantosysteemin kautta autoille. Jos kukaan ei herää, niin Apple kaappaa kohta muunkin kuluttajaelektroniikan ja mahdollisesti myös yritysten käyttöliittymät ja niiden käyttämiseen tarvittavan raudan. Olen ihan vakavissani.
...suljettuun systeemiin, jolla Applen asiakkaaksi hairahtuva rassukka sitoutetaan firman tuotteisiin ja pystytään kontrolloimaan laitteistolle tarjolla olevia ohjelmia ja niiden rahavirtoja.sivustahuutaja kirjoitti: Applen image ei perustu kokoon, vaan...
We used to laugh a lot
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Ei mikään puu kasva taivaaseen saakka.sivustahuutaja kirjoitti:Applen image ei perustu kokoon, vaan pääosin käytettävyyteen. Imago sitten muodostuu sitä kautta, että viileet tyypit ei yksinkertaisesti jaksa räplätä infran kanssa.NuoriDaavid kirjoitti:Saa nähdä muuttuuko Applen image vähitellen, kun siitä on tullut menestyvä jättiyritys.
Itse en näe applelle edes haastajia missään. Yksikään firma ei ole lähtenyt yhtä tinkimättömälle kaikki tuotteet käsittävälle linjalle kuin Apple. Oman näkemykseni mukaan Apple tekee samaa käytettävyyden kautta kuin mitä Toyota teki laadun ja tuotantosysteemin kautta autoille. Jos kukaan ei herää, niin Apple kaappaa kohta muunkin kuluttajaelektroniikan ja mahdollisesti myös yritysten käyttöliittymät ja niiden käyttämiseen tarvittavan raudan. Olen ihan vakavissani.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ei tule tapahtumaan jos Apple ei muuta hinnoiteluaan. En myöskään usko että suuryritykset haluavat perustaa tietotekniikkastrategioitaan yhden monopolin tavoin toimivan yrityksen varaan.sivustahuutaja kirjoitti:Jos kukaan ei herää, niin Apple kaappaa kohta muunkin kuluttajaelektroniikan ja mahdollisesti myös yritysten käyttöliittymät ja niiden käyttämiseen tarvittavan raudan. Olen ihan vakavissani.
Perässäkulkijoilla on aina etu. Apple toteaa sen siinä missä IBM:kin.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke