Jos tarkoitit varattu varattu, niin.. ”väärille” ihmisille olen, mutta jos oikea™ sattuu kohdalle, niin en.ninnithequeen kirjoitti:
Oliksä varattu jo?

Näinkin outo paikka, ja vielä tällainen kellonaika. Mutta rukoilen hetken toiveidesi puolesta. En tiedä uskotko tai merkitseekö se sinulle mitään, mutta halusin kertoa: Kun itse olen ollut pohjalla, ja enemmän pohjalla kuin tässä haluan sanoa, olen rukoillut. Ehken olisi tässä enää muuten. Joten toivottavasti et pahastu, jos hetken rukoilen perheesi puolesta.Patz kirjoitti:Rakas Joulupukki,
...
Siis hetkinen, kai sä olet kertonut jo siitä vauvasta? Vai kerrotko vasta jouluna?Mida kirjoitti: kivoja reaktioita vauvauutiseen.
Tässä vasta tuli noi kriittiset 12 viikkoa täyteen ja päätettiin niin, että jos ultrassa kaikki hyvin, ni sit vasta lähdetään kailottamaan live-elämään tätä tietoa. Pikkusen joutunut miettimään kenelle missäkin vaiheessa ilmoittaa. Miehen sisko asuu ruotsissa ja sai vauvan syksyllä, eikä miehen Suomessa asuva äiti ole ehtinyt vielä nähdä vauvaa livenä, jouluna vasta. Ajattelimme siis, että mummi hössöttäköön ihan rauhassa siellä sen vauvan kanssa pari ekaa päivää, jottei kenestäkään sitten tuntuisi, että se ilo ja huomio ja hössötys menisi pilalle meidän ennen joulua kertoman vauvauutisen takia. Että asiat järjestyksessä! (tosin voi olla että mulla maha jo ite kertoo sillon jo selvää kieltään, täytyy valita vaatteet tarkasti).Camilla kirjoitti:Siis hetkinen, kai sä olet kertonut jo siitä vauvasta? Vai kerrotko vasta jouluna?Mida kirjoitti: kivoja reaktioita vauvauutiseen.
Jaaha, patz päätti sitten tyhjentää koko potin. Rakas joulupukki, jos noista patzin toiveista edes yksi toteutuisi (poislukien se mikroaaltouuni), mun puolesta mun joululahjan voi sitten unohtaa tällä kertaa. Otetaan vahinko takaisin sitten ensi kerralla, kyllä niitä realdolleja varmaan silloinkin vielä valmistetaan.Patz kirjoitti:Rakas Joulupukki
Luulin kirjoittaneeni tismalleen saman pätkän ketjuun jo aiemmin (korvaten realdollin realsuckerilla) mutta se olikin näköjään jäänyt vain ajatus-asteelle. Yhdyn lujasti. Ja henkoht-elämässä toivon, että saamme viettää rauhallisen joulun perheen kesken, vaikka sukulaisista yksi on jo hyvässä läträputkessa kiinni ja varmana siitä, että nimenomaan aattona repii itseltään pään irti.Hebuli kirjoitti:Jaaha, patz päätti sitten tyhjentää koko potin. Rakas joulupukki, jos noista patzin toiveista edes yksi toteutuisi (poislukien se mikroaaltouuni), mun puolesta mun joululahjan voi sitten unohtaa tällä kertaa. Otetaan vahinko takaisin sitten ensi kerralla, kyllä niitä realdolleja varmaan silloinkin vielä valmistetaan.Patz kirjoitti:Rakas Joulupukki
Tahtoisin niin kovin hieman motivaatiota lopputyötä varten joka ei edisty kun ei yhtään huvita. Hieman lomaa kaipaisin myös.Kittys kirjoitti:Mitä TE toivotte joululahjaksi?
Mua tylsistyttää jotenki koko joulu. Yhtään ei oo joulunen fiilis, enkä halua mitään (enainakaanmyönnä).
Tai jos haluan jotain, en kuitenkaan saa sitä muutakuinitseostamalla/hankkimalla.
Feiz kirjoitti:Tahtoisin niin kovin hieman motivaatiota lopputyötä varten joka ei edisty kun ei yhtään huvita. Hieman lomaa kaipaisin myös.
Muuten elämä onkin mallillaan tai no ei 100000 euroa pahaa tekis.