Makea maanantai
Makea maanantai
Suloisuus jatkuu. Nautiskelen eiliseltä jääneitä juustoja, salameita ja punkkua. Narskujuusto + lakkahillo mmm... <3
Pientä edittiä hlökohtaisuuksille: ... sellot... End of me... kyynel... onnesta ja liikutuksesta... emotional... Suurin sydän... auringonnousubiisi Farewell... elämäni tärkein tapahtuma. Valtavaa. <3
Kuinka onnellinen voikaan ihmispolo olla.
Pientä edittiä hlökohtaisuuksille: ... sellot... End of me... kyynel... onnesta ja liikutuksesta... emotional... Suurin sydän... auringonnousubiisi Farewell... elämäni tärkein tapahtuma. Valtavaa. <3
Kuinka onnellinen voikaan ihmispolo olla.
Viimeksi muokannut Lapitii, 15.09.2011 7:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ihan hyvä liskot oli. Melkein heti kun nukahdin niin näin unessa että joku kosketti mua ja tietty pelästyin niin kovin että melkein hyppäsin sängyssä ja selkä lähes kramppasi.
Nyt kustannuspaikalla kaffia ja ruisleipää joka aika nihkee eikä Sodexolla ollut taaskaan valkoista mallua. Kyllä ne osaa.
Nyt kustannuspaikalla kaffia ja ruisleipää joka aika nihkee eikä Sodexolla ollut taaskaan valkoista mallua. Kyllä ne osaa.
Ruokalan kalapuikko Pena
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Kiitos tarjouksesta, ei nyt ajankohtainen.Manaaja kirjoitti:Dave, joko sulla on bilispöytä? Tarttetko? Nyt lähtis tonnilla hyväkuntonen tämmönen keppien, pallojen ja varusteiden kans! Ilman tommosia pelletarroja.
PS. En oo nussinu sen päällä. Vielä. Mieli kyl tekis. Hintaki nousee kyl sit.
Ei se pöytä sitä paitsi kestäis meitä molempia.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Kuriiri toi uudet muistikammat. Kohta on läbässä 8 gigaa rampsukkaa 
Nyt kyllä harmittaa, etten pyytänyt maksimia 192 gigaa...
(Tää oli joskus poikavuosina läppä, jolla kiusattiin lähikioskin myyjää)

Nyt kyllä harmittaa, etten pyytänyt maksimia 192 gigaa...
Männäviikolla poikkesin Shellillä ja ihmettelin onko aprillipäivä, kun edellä seisova heijastinliivimies tilasi Sinistä Marlboroa. Kyllä sitä hyllyssä oli, piti oikein katsoa.Dumiz kirjoitti:eikä Sodexolla ollut taaskaan valkoista mallua. Kyllä ne osaa.
(Tää oli joskus poikavuosina läppä, jolla kiusattiin lähikioskin myyjää)
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
exPertti kirjoitti:Jaa niin ajattelit, että seksiä tulisi kaupan päälle?NuoriDaavid kirjoitti:Ei se pöytä sitä paitsi kestäis meitä molempia.

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Kompsis. mä oon ruvennu miettimään onko mun uudessa työpisteessä feng shui jotenkin pielessä, kun aikaansaaminen on jotenkin kauheen heikkoa.Dumiz kirjoitti:Nyt on kyllä ihan koomapäivä. Ei oikein suju. Ja tietty kaikki töissä vaikeamman kautta.
Ei sen puoleen, ei mulla oo ollu oikeen mitään tehtävääkään pariin päivään. Jos sitä vaikka seuraavan tunnin googlettais mitä tälle kopille pitäs fenksulin mielestä tehdä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
-
- Kitisijä
Eilen ei oltu Nykissä, mutta jo lauantaina poliiseja oli enempi ja sotilaita juna-asemalla isoine pyssyineen. Olen ollu täällä monena vuonna tähän samaan aikaan ja samanlainen sählinki ollu päällä. Eilen täällä oli kaikki 2 usa:n pressaa, niin se sulki katuja yms. Mut nyt Rockefeller Plazalle nauttimaan auringosta ja parista daiquirista. Nam!Ylermi Ylihankala kirjoitti:Nyjjo? Onko siellä mässiiviset turvasetit?Mirkku kirjoitti:Uusi aamu New Yorkissa. kello on 8.45. lämmintä abaut 25. Ei muuta kuin hummaamaan

"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
- Kottarainen
- Kitisijä
Trallallaa! Tämä 50% työaika on kuin tehty minua varten. Olo on kuin eri ihmisellä nykyään. Aika persaukisella sellaisella tosin, vaikka sainkin kinuttua lisää tuntipalkkaa. Pieni ihme tuokin. Tiukkaa tekee silti, pitäisikö muka vähentää lastenvaateshoppailua ja juuri kun olen vähän oppinut shoppaamaan itsellekin... Lapsen talvi- ja syyskenkiin pistin juuri menemään 300 euroa, hih! Ne meneekin sitten puolessa vuodessa pieniksi varmaan taas, että hih vaan. Muilutan ne mieheltä salaa kaappeihin.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
V*ttu mua ärsyttää noi Atrian mainokset. Äitien tekemään ruokaa. Aha. Laittaisvat sitten vaikka jostain huumelabrasta kuvan että isien kokkaamaa amfetamiinia.
En myöskään saa vaihdettua sähköpostini salasanaa, ja jos ei se tänään onnistu, ohjelma ei sitten enää huomisesta alkaen päästä mua sisään. Aaargh!!
Vali, vali, vali, VALIVALIVALI!!!
En myöskään saa vaihdettua sähköpostini salasanaa, ja jos ei se tänään onnistu, ohjelma ei sitten enää huomisesta alkaen päästä mua sisään. Aaargh!!
Vali, vali, vali, VALIVALIVALI!!!
Work like a captain, play like a pirate.