Aamusaunaan jahka neiti suvaitsee nousta. Sit kaupoille ja (taas) apteekkiin.
LaaLaaLauantai
-
ninnithequeen
LaaLaaLauantai
Kersat kuorsaa, mulla riitti unta vajaa kuuteen 
-
Johnny Winter
- DitaVonShagwell
- Elämätön Kitisijä
- DitaVonShagwell
- Elämätön Kitisijä
Hokasin aamutallia tehdessä että oon lähes unohtanu ilmoittautua kisoihin! homma nyt hoidossa. Sitte ajattelin kitinöidä hetken mutta ei tästä näin kotioloissa tule kyllä lasta eikä paskaa kun tämä netti ON NIIN VITUN HIDAS. Kattelen maanantaina mitä täällä on tapahtunu.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
On kyllä taas ongelmat. Finnair plus seurantajakso päättyy 31.10. Olettaen, että lennän Stokikseen joka viikko edestakas ja 31.10 sinne niin minulle kertyy 23 lentoa ja hopeakorttiin tarvitaan 24.
Varmaan sitten joku viikonloppu pitää käydä lentokoneella Tallinnassa tai jotain muuta yhtä viisasta. 170 euroa tulisi penalttia.
Vaikea arvottaa tuota hopeakorttia. Loungeaccess on ehdoton plussa etenkin jos talvella tulee lenneltyä edestakas ja vähemmässä määrin plussaa ovat vippijonot.
Varmaan sitten joku viikonloppu pitää käydä lentokoneella Tallinnassa tai jotain muuta yhtä viisasta. 170 euroa tulisi penalttia.
Vaikea arvottaa tuota hopeakorttia. Loungeaccess on ehdoton plussa etenkin jos talvella tulee lenneltyä edestakas ja vähemmässä määrin plussaa ovat vippijonot.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-Atticus Fetch, Californication
Oikeestaan voisit lennellä pariin kertaan maapallon ympäri?elco kirjoitti:On kyllä taas ongelmat. Finnair plus seurantajakso päättyy 31.10. Olettaen, että lennän Stokikseen joka viikko edestakas ja 31.10 sinne niin minulle kertyy 23 lentoa ja hopeakorttiin tarvitaan 24.
Pyyhin Netikettiin..
-
Manaaja