Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti: En oikein näe miten prostituoidun kanssa puuhastelu valmentaisi seksi- tai ihmissuhteeseen jonkun sellaisen kanssa joka ei myy itseään. Pikemminkin voi vääristää kuvaa.
No jos ei tikanpoika osaa itse nousta puuhun, niin sitä pitää opettaa.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:Jos vaihtoehtoni ihmissuhderintamalla olisivat vain rahan työntäminen prostituoidulle tai sosiaaliseen statukseeni perustuva ainakin muodollisesti kriteerit täyttävä parisuhde jonkun kolmannen maailman edustajan kanssa, niin jälkimmäinen olisi ilman muuta se tie jolle lähtisin.
Mä taas antaisin olla ja marisisin Kitinään. Eiku.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei yksi tai kaksi huorissakäyntiä nelikymppistä saamatonta hissukkaa mitenkään paranna. Olisi eri asia, jos kyseessä olisi parikymppinen kloppi. Varhainen puuttuminen.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Jos vaihtoehtoni ihmissuhderintamalla olisivat vain rahan työntäminen prostituoidulle tai sosiaaliseen statukseeni perustuva ainakin muodollisesti kriteerit täyttävä parisuhde jonkun kolmannen maailman edustajan kanssa, niin jälkimmäinen olisi ilman muuta se tie jolle lähtisin.
Mä taas antaisin olla ja marisisin Kitinään.
Ei nyt sentään tehdä hätiköitä, peruuttamattomia, epätoivoisia ratkaisuja!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
So Hard
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:
So Hard kirjoitti: En oikein näe miten prostituoidun kanssa puuhastelu valmentaisi seksi- tai ihmissuhteeseen jonkun sellaisen kanssa joka ei myy itseään. Pikemminkin voi vääristää kuvaa.
No jos ei tikanpoika osaa itse nousta puuhun, niin sitä pitää opettaa.
En mä oikein tiedä mitä yhteistä parisuhdeseksillä ja huorissa käymisellä on kuin se, että vehkeet ovat samat. Kuvittelisin että prostituoidun kanssa ei kauheasti tarvitse huolehtia esimerkiksi kotitöiden jakamisesta, esileikistä tai naisen tyydyttämisestä ja kriittinen palaute töppäilyistäkin voi jäädä uupumaan tai olla varsin sokeroitua.

Jos se nyt on jollekin epäselvää mihin aukkoon penis työnnetään niin sitten ehkä.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
masa

So Hard kirjoitti:
Jos se nyt on jollekin epäselvää mihin aukkoon penis työnnetään niin sitten ehkä.
Nyt olet asian ytimessä.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Bluntly kirjoitti:- tukka on ollut samassa mallissa intistä pääsyn jälkeen. CHECK
- silmälasit ovat huomiota herättämättömät, ehkä vähän kantikkaat metallisankaiset CHECK
- silitetty paita on vaaleansininen tai vaaleanharmaa FAIL
- pikkutakki on harmaa FAIL (musta)
- selvästi ruskeakenkäinen mies CHECK
- muutenkin tylsä CHECK
*REPS*
Came here for school, graduated to the high life
masa

Keskustelua horo-poikuus-aiheesta:

http://www.sexwork.net/forum/showthread.php?t=96014
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

On tullut jo pitkään huomattua ettei palstalaisilla ole kykyä ymmärtää ihmisiä, joille mulkun tunkeminen pilluun ei ole parisuhteessa mitenkään keskeinen asia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Bluntly kirjoitti:On tullut jo pitkään huomattua ettei palstalaisilla ole kykyä ymmärtää ihmisiä, joille mulkun tunkeminen pilluun ei ole parisuhteessa mitenkään keskeinen asia.
Ei se mielestäni pitkässä suhteessa keskeisintä voikaan olla, mutta siitä on keskimäärin hauska puhua...tai sen puutteesta.
masa

Bluntly kirjoitti:On tullut jo pitkään huomattua ettei palstalaisilla ole kykyä ymmärtää ihmisiä, joille mulkun tunkeminen pilluun ei ole parisuhteessa mitenkään keskeinen asia.

Itse asiassa homma on niin päin, että hakemasi A-seksuaalit ovat todella harvassa. Kukaan tervejärkinen nainen ei ole kiinnostunut miehestä, jolla ei ole pilkettä silmäkulmassa ja kiinnostusta naiseen kokonaisvaltaisesti.
exPertti
Kitisijä

masa kirjoitti:Itse asiassa homma on niin päin, että hakemasi A-seksuaalit ovat todella harvassa.
Joo, ei tule mieleen kuin Tix. Näin vinkkinä. ;)
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

exPertti kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Arvaan, että tukka on ollut samassa mallissa intistä pääsyn jälkeen. Silmälasit ovat huomiota herättämättömät, ehkä vähän kantikkaat metallisankaiset. Silitetty paita on vaaleansininen tai vaaleanharmaa, pikkutakki on harmaa. Selvästi ruskeakenkäinen mies.
Siis hei, tollanenhan sulautuu seinään = muutenkin tylsä ;)
Juu, ei tuollainen itsestään, töistään ja ympäristöstään huolehtiva arvattava mies ole mitään rekkikseen verrattuna.
Mulle on ihan turha heitellä rekkisjuttuja. Muistaakseni se on joku ihan muu, joka on (ollut) kiinnostunut rekkistyypistä.
exPertti
Kitisijä

AngryBird kirjoitti:Mulle on ihan turha heitellä rekkisjuttuja. Muistaakseni se on joku ihan muu, joka on (ollut) kiinnostunut rekkistyypistä.
En osoittanut tuota sinulle vaan pohdiskelin vaan tätä millaiset geenit katsotaan ylivertaisiksi jatkamaan ja mitä ei.

En onnistu näkemään sinua rekkisten perässä.
exsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mirkku kirjoitti:Muistan erään "maajussille morsian"-ehdokkaan parin vuoden takaa (tiedän tyypin irl muutenkin). Vastaava heppu kuin tuokin lehtijutun jantteri. Reilut 40 ikää, seksikokemuksista en tiedä. Hän etsi lapsetonta, eläimetöntä ja siveää naista. Noiden päävaatimusten jälkeen tuli litania muita vaatimuksia. Taisi saada yhden yhteydenoton. Tuolla maalla kun heppua näkee, katsoo jokaisen naisen päästä varpaisiin arvostellen ja on muutenkin kuin seipään niellyt. Tylsä.

Jospa hesarin Hannu on samaa kaliiperiä? :?
Mä tiedän tälläsiä kans. Kauhee lista vaatimuksia, ja muutenkin jotenkin ylimielinen asenne. Kai se on joku defenssi, että ei ole sinkku koska ei itse kelpaisi kenellekään, vaan siksi, ettei itse kelpuuta ketään. Oma valinta ja valta säilyy, ainakin omassa päässä.

Mutta sitä piti sanoa, että ihan hirveän harvat tyypit on oikeasti niin harmaita, miltä vaikuttavat! Joillakin nyt menee vaan keskittymiskyky johonkin muuhun kuin persoonalliseen pukeutumiseen, ennemmin vaan jäljittelee alan massatyyliä, niin ei tarvitse miettiä. Se hoituu yhteisvierailulla vaatekauppaan, ongelma ratkaistu. Enemmän pershäiriöisiä (palstadiagnoosi!) ja muuten vaan kuvottavia persoonia on löytynyt viimeistellyn pinnan alta.
masa

AngryBird kirjoitti: Mulle on ihan turha heitellä rekkisjuttuja. Muistaakseni se on joku ihan muu, joka on (ollut) kiinnostunut rekkistyypistä.
AngryBird is AngryBird :P
exPertti
Kitisijä

exsu kirjoitti:Mä tiedän tälläsiä kans. Kauhee lista vaatimuksia, ja muutenkin jotenkin ylimielinen asenne. Kai se on joku defenssi, että ei ole sinkku koska ei itse kelpaisi kenellekään, vaan siksi, ettei itse kelpuuta ketään. Oma valinta ja valta säilyy, ainakin omassa päässä.
Minulle tulee muutama palstalainen tästä mieleen.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

exsu kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Muistan erään "maajussille morsian"-ehdokkaan parin vuoden takaa (tiedän tyypin irl muutenkin). Vastaava heppu kuin tuokin lehtijutun jantteri. Reilut 40 ikää, seksikokemuksista en tiedä. Hän etsi lapsetonta, eläimetöntä ja siveää naista. Noiden päävaatimusten jälkeen tuli litania muita vaatimuksia. Taisi saada yhden yhteydenoton. Tuolla maalla kun heppua näkee, katsoo jokaisen naisen päästä varpaisiin arvostellen ja on muutenkin kuin seipään niellyt. Tylsä.

Mä tiedän tälläsiä kans. Kauhee lista vaatimuksia, ja muutenkin jotenkin ylimielinen asenne. Kai se on joku defenssi, että ei ole sinkku koska ei itse kelpaisi kenellekään, vaan siksi, ettei itse kelpuuta ketään. Oma valinta ja valta säilyy, ainakin omassa päässä.
Ainakaan haastattelun Hannu ei tuollaista väitä. Kyllä monelle sitäpaitsi kelpaa nainen, joka hengittää.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
exPertti
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti:Kyllä monelle sitäpaitsi kelpaa nainen, joka hengittää.
Kriteerithän ovat (klassiset), että sokeri sulaa suussa ja osaa tehdä lämpimän kakan. :)
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

En tiedä, onko mun gaydar ja sarcasm-o-meter kytketty väärin (häiritsevät toisiaan?), mutta musta tuntuu, että tässä (ja muissakin) tämän tyyppisissä keskusteluissa naiset jotenkin kokevat, että heitä syytetään jostain. Tämän (?) takia sitten alkavat haukkua saamatonta vanhaapoikaa?
Mirkku
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

NuoriDaavid kirjoitti:
exsu kirjoitti:

Ainakaan haastattelun Hannu ei tuollaista väitä. Kyllä monelle sitäpaitsi kelpaa nainen, joka hengittää.
Niin sitä monet sanoo. Katos on helpompaa sanoa: "mikä mussa on vikana, kun en kellekään kelpaa. Olen niin herttainen, eikä vaatimuksiakaan ole kuin, että hengittää. Olen kai vaan ressukka...". Kun sitten pintaa syvemmältä tutkitaan, jokaisessa eteen talutetussa on "jotain" vinksallaan.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
So Hard
Kitisijä

exPertti kirjoitti:
exsu kirjoitti:Mä tiedän tälläsiä kans. Kauhee lista vaatimuksia, ja muutenkin jotenkin ylimielinen asenne. Kai se on joku defenssi, että ei ole sinkku koska ei itse kelpaisi kenellekään, vaan siksi, ettei itse kelpuuta ketään. Oma valinta ja valta säilyy, ainakin omassa päässä.
Minulle tulee muutama palstalainen tästä mieleen.
Hittoako siinä vihjailet.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ennen kuuluin tähän joukkoon, mutta ilmeisesti ikä tuo lisää kriteereitä. Viimeisimmän dissauksen tein melkein puhtaasti ulkonäön perusteella: 150cm, 150kg, tissimäiset ulokkeet edessä ja takana sekä ensimmäisissä lauseissa kehuskeltiin kuinka moni uros on käynyt hoonaamassa kakkoseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
So Hard
Kitisijä

Bluntly kirjoitti:
Ennen kuuluin tähän joukkoon, mutta ilmeisesti ikä tuo lisää kriteereitä. Viimeisimmän dissauksen tein melkein puhtaasti ulkonäön perusteella: 150cm, 150kg, tissimäiset ulokkeet edessä ja takana sekä ensimmäisissä lauseissa kehuskeltiin kuinka moni uros on käynyt hoonaamassa kakkoseen.
Oliko se kuitenkin nainen?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Bluntly kirjoitti:150cm, 150kg
Melko rehevä.
Vastaa Viestiin